Fiat Bravo II.

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 22. 1. 2016 15:10

já si taky pamatuju hodně a to "rezavé skladové Bravo" bylo rezavé tím způsobem, že byla povrchová koroze na pár šroubcích.... to je technicky asi tak stejně podstatné jako povrchová rez na kotoučích.... :oboze Nakonec jsme se tady tomu všichni společně zasmáli a Lubro s tím (asi bez problémů) odjezdil 7 let....

Apropó, auto to teda zvládlo bez závad? (já jsem teda žhaviče na Stilu JTD měnil ve 260, i když je fakt že jsem ho měl od 150 tak možná se měnily už předtím, ale co si tak nějak vybavuju tak ne....)...

A když už jsem si na to své Stilo vzpomněl tak už má teď u nového majitele najeto 300 a prej furt naprosto v poho....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 22. 1. 2016 15:12

Ale no tak, mezi "rezavé" a "místy rezavé" je podobný rozdíl jako mezi "táborem" a "koncentračním táborem".
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 22. 1. 2016 15:19

hezký přirovnání
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 22. 1. 2016 15:19

ano
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 1. 2016 15:23

Aštar_Šeran píše:Ale no tak, mezi "rezavé" a "místy rezavé" je podobný rozdíl jako mezi "táborem" a "koncentračním táborem".

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Lubro 22. 1. 2016 15:58

Já na něm mám najeto bohužel jen 115.tis. km, ale nedá se nic dělat. Signalizuje to a chce to vyměnit. Jinak souhlasím s tím, že se stará žhavička může zapéct a zalomit, ale to se ostatně může stát i v tom servise...
P.S. No a že mi vadila ta rez na některých částech u nového auta, tak vadila, neboť jsem to u nového auta zkrátka nepředpokládal. Třeba nyní po 7 letech už by mi nevadila a bylo by to asi v rámci toho provozu normální...
Lubro
Nováček

Odeslat příspěvekod D1.8T 25. 1. 2016 16:02

Někdy v listopadu jsem nechával měnit všechny žhavicí svíčky na GP 1.3jtd. Cena asi 2tis. Kč, což je peníz při kterým se mi nevyplatí riskovat, že něco zalomim.
Btw. Najeto necelý kilo.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 21. 3. 2016 23:43

pánové jen tak pro zajímavost.... plasty uvnitř v Bravu po cca 8 letech.... části na těch mřížkách ventilace hodily takovou nazelenalou patinu nebo co.... původně to bylo všechno v jednom odstínu.... zajímavé :D zabarvilo se to krásně homogenně, takže to vypadá jako originál, ale není.... (vždycky dávám do kroužku část kde lze porovnat původní a nový odstín)

Obrázek

co už.... jinak ale interiér naprosto v cajku, ostatně jako celý auto....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 22. 3. 2016 00:09

Teď je to hezčí :D
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 22. 3. 2016 00:12

Asi aby to ladilo k tý hovnový metalíze :D
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 3. 2016 02:18

vypada to, ze je to tak schvalne
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 22. 3. 2016 08:05

To je zajímavý, teď to chytlo takovej hustokrutopřísnej military-look :D
Auto stálo spíš na sluníčku? Já na čtyřletym bravu nic takovýho neměl, ale to byla leštěná garážovka, to nemělo ani šanci se opotřebovat, tak uvidíme s čim přijde wollf.
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 22. 3. 2016 08:14

K tomu hadry od aeronautica militare ať to ladi s autem.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 22. 3. 2016 09:54

auto nikdy nebylo garážované, prostě normálka jezdí v Česku v běžných podmínkách....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků