Doblo po 200t km.

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod chalmil 12. 7. 2010 17:18

Toto léto mojemu Doblíku dává dobře zabrat.Začal mi vrzat snad celý spodek.Tak jsem prostříkl olejem všechna gumová uložení a byl skoro 14 dnů klid.A už se začíná ozývat povrzávání někde zezadu.
Má někdo zkušenost?
chalmil
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod lrotrekl 12. 7. 2010 17:34

Mě to dělalo taky. Dokud pršelo tak OK. Jak vyschlo, tak to začlo vrzat, jak zapršelo, tak zas přestalo, ale už znovu nezačalo.... tak nevím a ani po tom nepátrám....
Po asi milionu let změna značky - po Italovi mám Žabožrouta vyrobenýho ve Španělsku převlečenýho za Japonce. Globalizace vpirjód. :D
lrotrekl
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jericho-3 1. 8. 2010 22:34

Motor 1,9 D s najetými 200000 je ještě v pohodě..tyto motory se povedly a i JTD není špatné /kolega má na JTD 380 000/,ale je bohužel jako všechny vozy nové generace podstatně choulostivější...Já osobně bych se držel staré,osvědčené ,nenáročné školy dokud to jde.....P.S. zase jsem četl od začátku a ne od konce... :-))
jericho-3
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod stenly 2. 8. 2010 20:41

jericho-3 píše:Motor 1,9 D s najetými 200000 je ještě v pohodě..tyto motory se povedly a i JTD není špatné /kolega má na JTD 380 000/,ale je bohužel jako všechny vozy nové generace podstatně choulostivější...Já osobně bych se držel staré,osvědčené ,nenáročné školy dokud to jde.....P.S. zase jsem četl od začátku a ne od konce... :-))


no jo, ale mě se na tom D nelíbí čerpadlo, pokud se nemýlím, tak tam na rozdíl od starších komůrkáčů není Bosch, ale Lucas.. tomu bych nesmrtelnost a snadnou opravitelnost nepřipisoval..volil bych JTD.
stenly
Nováček

Odeslat příspěvekod jericho-3 3. 8. 2010 21:53

Ano ,to máš pravdu..s Lukasem jsou problémy...1,9 TD /100 koní/ jej má, ale 75 koňový má Bosch ...Zvláštní politika.. :-))
jericho-3
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod chalmil 22. 8. 2010 16:15

Tak jsem si po delší době zase otestoval Doblíka.Chorvatsko ve čtyřech dospělých a plný kufr. Najeto 2270km ,nešel jsem moc přes 120. Motor JTD,natočeno 264800km.Spotřeba vyšla 6,1l.Jen to turbo už je slabé.Jinak pohoda
chalmil
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod chalmi 7. 1. 2011 08:30

Zdravím Doblisty.Potřebuji poradit:Plánuji vyměnit rozvodový řemen a příslušné kladky.Jen si nejsu jistý,zda je nutno měnit i čerpadlo.
Ptám se z toho důvodu,že u jednoho mého předcházejícího auta(Ford) jsme nevyměnili čerpadlo,které bylo hnané plochým řemenem a po čase se kouslo ložisko a zničil jsem motor.
Poraďte,kdo máte zkušenost,pls.
chalmi
chalmi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod one-z 7. 1. 2011 13:54

Nevim jestli je předepsané, ale já bych ho vyměnil, kor po tě tvých zkušenostech ;-)
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 7. 1. 2011 14:34

to je úplně jednoduché. Je ta vodní pumpa poháněná stejným řemenem jako vačka? Pokud ano, tak tu pumpu vyměň. Pokud je poháněná řemenem na pomocné agregáty (servo, klima, altík atp.) tak ji můžeš nechat, akorát ji občas zkontroluj, jestli neteče, nebo nemá vůli. (já bych ji vyměnil tak jako tak)
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chalmi 24. 3. 2011 18:55

Tak jsem vyměnil řemen včetně kladek a čerpadla.V materiálu to vyšlo na 2700,-
chalmi
chalmi
Kolemjdoucí

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků