Fiat Bravo vs Renault Megane Coupe

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JP 3. 9. 2005 13:00

Bravo
http://www.reliabilityindex.com/search_ ... 9010848601
Megane
http://www.reliabilityindex.com/search_ ... 9010848601

a muzes si tam o nich taky precist neco vic. Megane tam vychazi o hodne lip, ale ....
JP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drtikol 3. 9. 2005 15:49

tady o tom nepisi zas tak spatne az na 1.4 a 2.0
Celý článek si můžete přečíst na adrese http://www.tipcars.com/applications/mag ... no&Lang=cz
drtikol
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kejml 6. 9. 2005 22:06

Megane nevim, Bravo mám 8 let od nového, ale TD. Každopádně 1.4 nebrat, 1.8 žere, ale jede, 1.6 asi dobrá volba, ale musí to být "neněmecká" verze s 74kW, ne 66. V naftě JTD only. Hodně najdeš na http://fiatbravo.wz.cz
Dancall -> GH688 -> S25 -> Sagem? -> Sony CMD C1 -> ME45 -> M65 -> N6230
kejml
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek71 6. 9. 2005 22:37

Hm... ten výber je už uzavretý ? Lebo ja by som tam pridal aj Mazdu MX-3. Prestala sa vyrábať v 98, takže nejakú poslednú z 97, 98 by si zohnal. Ale radšej v Nemecku, tam je veliký výber a menšie riziko. Je to moc fajn auto, motor buď 1.6 tuším 79 kW, alebo ideálne 1.8 niečo vyše 100 kW. A v recenziách na tú 1.8 píšu samé chvály, je to najmenší 6-válec. Podľa mňa s tým bude menej problémov...
Mazda CX-5 G195 AWD 2023
Lexus GS 450h Premium 2013 (jezdí dál v rodině)
Sony KD-55XE9005 + TV Box X96 (S905X3) + CoreELEC
Onkyo TX-L20D + repro Elac FS 78
Marek71
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 7. 9. 2005 09:13

Fiatacka 1.8 83 kW 16V moc nezere, je to spolehlivy motor. Mel jsem jej 4 roky - od 147 tkm do 195 tkm, aktualne na 240 tkm - bez problemu
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drtikol 13. 9. 2005 20:52

To zni az neuveritelne, ale proc ne, kdyz to byl dobry kus. Nemas problem s interierem, treba plasty, vrzani atd.
drtikol
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 14. 9. 2005 10:00

jestli je to na mne, tak drobne zavady se samozrejme nasly. Auto jsem kupoval s vadnym termostatem ( 1300 Kc ), nyni uz tam je skoro 100 tkm bez problemu, odeslo mi samovolne 1 cidlo ABS ( 2500 Kc ), dalsi cidlo odeslo, protoze bylo rozbito neodbornou vymeno kotouce ( puvodni majitel ). Ve 160 tkm jsem menil vyfuky za zcasti druhovyrobu a zcasti tunenym vyfukem na zakazku ( celkem 11 tkc ), v cca 175 tkm se pridrelo brzdove prasatko ZP kola ( 800 Kc ), ve 190 tkm ze pridrelo lozisko ZL kola ( 2 000 ), ve 205 tkm prasklo spojkove lanko ( 1600 Kc ), ve 210 tkm vadna zarovka palubky ( 400 Kc ), ve 215 tkm nutnost udelat dalsi klic do spinaci skrinky, protoze stavajicim uz v ni neslo otocit ( 1000 Kc ), ve 230 tkm meneny predni tlumice ( 4 000 ) a svarovani predniho sedadla, ktere jaksi ruplo ( novy majitel ma 120 kg, ja mam 70 kg ). Nicmene, co se tyce motorove casti, tak nikdy zadny problem, startovani vzdy na prvni pokus a je spolehlivejsi nez startovani me aktualni 1.8T, ktera ma tendenci po nastartovani a okamzitem jemnem pridani plynu chcipnout. Motoricky tedy parada a ekonomickou jizdou jsem mel za 4 roky prumer 6,4/100 km. S aktualni 1.8T mam stejnou jizdou, ale s vyuzvivanim udaju PP mam relanou rocni spotrebu 6.008. Co se tyce nejake koroze Bravy po 9 letech, tak je karoserie bez problemu. Povrchova koroze ramen, pruzin, atd. je bezna jako u ostatnich aut. Vrzani interieru - v norme - bar drobnych selestu, ktere se daly jakztakz odstranit sparyem, po celou dobu, co jsem Bravu mel me ale trapil jakysi zvuk odzadu od cca 80 km/h - udelal jsem pro odhaleni maximum, ale neprisel jsem na to - jezdil v kufru, odmontaval plasty, antenu, vymena lozisek, vyfuku, pneumatik. Octavka je o poznani mene vrzajci auto, ale zase mne rok priserne v zime vrzala v 1. miste palubka, coz se mi podarilo odstranit az nedavno. Pokud porovnavam primo Bravu a Octavku, tak rikam, ze do Bravy bych uz nesel - prece jen mi vic vyhovuje komfortnost, netecnost,tupost, kufr Octavie nez sportovnejsi, agilnejsi Brava.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lape 15. 9. 2005 11:46

No já mám megana 1,6e,ale mám hatchback a za rok a půl s tím nebyl jediný problém akorát jsem vyměnil náplně a svíčky a jinak tam jen leju benzín a jezdím.Ale je teda pravda,že jsem to koupil po důchodci a před koupí jsem si s tím zajel ke známému automechanikovi na zvedák ať mě to pořádně proklepne.Takže já na Megana nedám dopustit,ale holt jako u všeho záleží na jaký se narazí kus.
lape
Kolemjdoucí

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků