od mfilip 14. 9. 2005 10:00
jestli je to na mne, tak drobne zavady se samozrejme nasly. Auto jsem kupoval s vadnym termostatem ( 1300 Kc ), nyni uz tam je skoro 100 tkm bez problemu, odeslo mi samovolne 1 cidlo ABS ( 2500 Kc ), dalsi cidlo odeslo, protoze bylo rozbito neodbornou vymeno kotouce ( puvodni majitel ). Ve 160 tkm jsem menil vyfuky za zcasti druhovyrobu a zcasti tunenym vyfukem na zakazku ( celkem 11 tkc ), v cca 175 tkm se pridrelo brzdove prasatko ZP kola ( 800 Kc ), ve 190 tkm ze pridrelo lozisko ZL kola ( 2 000 ), ve 205 tkm prasklo spojkove lanko ( 1600 Kc ), ve 210 tkm vadna zarovka palubky ( 400 Kc ), ve 215 tkm nutnost udelat dalsi klic do spinaci skrinky, protoze stavajicim uz v ni neslo otocit ( 1000 Kc ), ve 230 tkm meneny predni tlumice ( 4 000 ) a svarovani predniho sedadla, ktere jaksi ruplo ( novy majitel ma 120 kg, ja mam 70 kg ). Nicmene, co se tyce motorove casti, tak nikdy zadny problem, startovani vzdy na prvni pokus a je spolehlivejsi nez startovani me aktualni 1.8T, ktera ma tendenci po nastartovani a okamzitem jemnem pridani plynu chcipnout. Motoricky tedy parada a ekonomickou jizdou jsem mel za 4 roky prumer 6,4/100 km. S aktualni 1.8T mam stejnou jizdou, ale s vyuzvivanim udaju PP mam relanou rocni spotrebu 6.008. Co se tyce nejake koroze Bravy po 9 letech, tak je karoserie bez problemu. Povrchova koroze ramen, pruzin, atd. je bezna jako u ostatnich aut. Vrzani interieru - v norme - bar drobnych selestu, ktere se daly jakztakz odstranit sparyem, po celou dobu, co jsem Bravu mel me ale trapil jakysi zvuk odzadu od cca 80 km/h - udelal jsem pro odhaleni maximum, ale neprisel jsem na to - jezdil v kufru, odmontaval plasty, antenu, vymena lozisek, vyfuku, pneumatik. Octavka je o poznani mene vrzajci auto, ale zase mne rok priserne v zime vrzala v 1. miste palubka, coz se mi podarilo odstranit az nedavno. Pokud porovnavam primo Bravu a Octavku, tak rikam, ze do Bravy bych uz nesel - prece jen mi vic vyhovuje komfortnost, netecnost,tupost, kufr Octavie nez sportovnejsi, agilnejsi Brava.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral