Fiat Punto I. až II. 1.2 8V zkušenosti

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod jackm 22. 4. 2015 21:26

Dobrý den,
zajímaly by mě Vaše zkušenosti, ať už jako majitelů, řidičů tohoto auta, či mechaniků, které se setkaly s těmito auty v servisech.
Auto by bylo mé první - nároky - nízké náklady, spolehlivost, aby to nehnilo, jak Felicie, slušný vzhled auta i interieru a bezpečnost.

Nejvíce mě překvapilo Punto konkrétně s motorizací 1.2 8V (44kW) generace I. či II. (většinou do roku výroby 2001 vyhovující mým rozpočtům).
Za ty peníze asi nejatraktivnější auto - slušný vzhled, interier, výbava (nějaký ten airbag, posilovač řízení), nerezaví, spolehlivý motor a slušná spotřeba na benzin (reálných 6.5 - 7l/100km město?)
Docela mě to nadchlo, co jsem si na internetu o tomto autě četl, je to prý spolehlivé, dílů plno za slušnou cenu.

Nějaké Vaše zkušenosti? Díky

Před vytvořením tématu jsem hledal a podobné téma nenašel v případě duplicity smažte, mě nasměrujte do tématu již existujícího a můžete smazat, díky.
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3GHz | 4GB RAM DDR II |ATi Radeon HD4670 512 MB GDDR3 | MSI G31MV2 |400W| 250GB SATA II | Win 7 Pro 32 bit
jackm
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod glider 22. 4. 2015 21:56

vpohode motor, a do 7 by si sa mohol vojst aj v meste pokial to nebude nonstop kolona
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 22. 4. 2015 23:26

Punto II s 8V 1.2 benzinovou prevadzkuje manželka už asi 3 roky. Snažím sa ho zbaviť už rok. Ľutujem deň keď som ho kúpil. Stále nejaký problém, plasty v interiéry popraskali snáď všetky ak tie, čo nie sú zatazovane, antikorozivna ochrana po taliansky,svetlá stále zarosene, motor chciply atd. Dizajn pekný ale neprakticky, predovšetkým tie ostre rohy dveri a kufru dokážu spraviť kvalitne modriny. To čo Škoda vyriešila už na facelifte Formana v 1993om Fiat produkoval v 2003 veselo - kľúč samozrejme zlomený v zámku. piatych dverí, nakoľko klučka na zámok je asi ťažký prepych. Možná s tým má niekto iné skusenosti, ale ja silno neodporúčam. Hľadal by som inde.
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 22. 4. 2015 23:43

^ lol
Je to vcelku blbuvzdorne obycejne auto pro nenarocne uzivatele (na zacatek docela dobra volba), co bych si od toho urcite moc nesliboval je nejaka velka bezpecnost, jinak v pohode :)
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 22. 4. 2015 23:59

maXX_CZ píše:...obycejne auto pro nenarocne uzivatele...
rozumej osulene kde sa dá, s konstrukcnymi riešeniami ze sa človek za hlavu chytá a podvozkovymi dielmi zivotnostou na urovni spotrebaku. Ale jazdí to, to sa poprieť nedá.
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 23. 4. 2015 00:24

Ten motor můžeš mít i v balení Bravo I.
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod Beaumont 23. 4. 2015 07:26

Motor 1.2 8V používám v Pandě 4x4 (minulá generace). Naprosto nezničitelný bezproblémový motor, spotřeba oleje zanedbatelná. Vzhledem ke kategorii dobrá kultivovanost a slušná pružnost "odspodu", výkon naopak nic moc, ale co bys chtěl od základní motorizace. Na druhou stranu jsem s tím motorem jezdil i v Puntu II s půjčovny a i se třemi velkými dospělými a puštěnou klimou to vyjelo každý kopec na Krétě, kam vedla silnice.

Spotřebu benzínu v "terénní" Pandě s pohonem 4x4 a zcela jiným zpřevodováním nemá moc cenu hodnotit, pokud chceš Punto (já jezdím s Pandou čistě po městě s častým vytáčením motoru za nějakých 8,2 litru)
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 23. 4. 2015 07:44

Punti 1 rezne, nebrat pri cenach punta II

Punto II s timhle motorem jsem mel, pri klidne jizde na okreskach se da jet za 4.5 - 5l, mesto kolem 6.5, dalnice na plny plyn (Vmax 190 tacho) 8.8.
neznicitelne auto, interier vrze protoze ma tvrde platy
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jackm 23. 4. 2015 08:09

Babo raď, když gewehr má jen negativní zkušenosti.
Je mi jasné, že se najdou i špatné kusy a je to především o předešlé údržbě předchozího(-ch) majitele(-ů). Nicméně, uměním je koupit ojeté auto v dobrém stavu, takže se klidně může stát, že i já narazím na nějaký špatný kus, což bych rozhodně nechtěl. :D

Když mám možnost teď něco vybrat, tak se snažím věnovat tomu pozornost a vybrat něco léty prověřeného jako "držák". Údajně jsem byl nadšený z motorů 1.5D (hlavně spotřebou 3.5 - 5l ve městě a motor je prý bez debat držák), ale vzhledem k tomu, že se dají sehnat auta P 106 / C Saxo, (Opel Corsa, těch je fakt jen pár a většinou "střepy" stavem), kde jsem četl, že zadní náprava je prostě KO (do A), třeba po 150 000 km, těch aut není moc s touto motorizací a mají najeto zdaleka více v cenové relaci, tak jsem od toho nakonec začal odstupovat a řekl si, že raději budu mít benzin s větší spotřebou, ale v celkově lepším stavu.

maXX_CZ: Jasné nemůžu chtít nějaké extra bezpečné auto, bylo to myšleno tak, že oproti Felicii či např. P 106/ C Saxo je to údajně bezpečnější a v nějaké recenzi někdo vyzdvihoval, že to v crash testu mělo poměrně dost hvězdiček.
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3GHz | 4GB RAM DDR II |ATi Radeon HD4670 512 MB GDDR3 | MSI G31MV2 |400W| 250GB SATA II | Win 7 Pro 32 bit
jackm
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ol-da 23. 4. 2015 08:25

U takových aut je potřeba, aby se majitel byl schopný o auto starat a sem tam si na autě sám něco udělat. Kdo to dokáže, tomu bude auto dobře sloužit a bude spokojený, kdo ne, dopadne jako gewehr (pro něj takové auto vhodné není).
Jen je smůla, když si pak člověk koupí auto právě po nějakém takovém gewehrovi.
Ol-da

Odeslat příspěvekod AgentOrange 23. 4. 2015 08:44

To auto bude jezdit za hubičku a pořád, antikorozní ochrana výborná (jako u všech Fiatů v posledních cca 20ti letech), v interiéru občas něco upadne nebo se zlomí, přilepíš to a jezdíš dál, na motoru se nemá co pokazit. Bezpečnost na úrovni Fabky I (4*).
S tímhle autem je problém, že bys už chtěl něco silnějšího a novějšího, ale když on ten fiátek pořád jezdí a skoro nic nestojí, tak ti je líto se ho zbavit...
AgentOrange
Nováček

Odeslat příspěvekod gewehr 23. 4. 2015 11:11

jackm píše:Babo raď, když gewehr má jen negativní zkušenosti.
Ten náš kus je čistý pruser, to bez debaty. Tipujem že v rámci štatistiky úplne dno. Čo ma na ňom série sú niektoré konštrukčné riešenia, to už není problém len jedného kusu. Ak trocha môžeš posetrit, poobhliadni sa IMHO po inom aute, alebo minimálne po Grande punte, to je o kus ďalej. Sú proste dostupné v tejto kategórii aj lepšie autá...
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 4. 2015 11:13

jedna vlastovka jaro nedela

alebo ako sa to hovori

ja by som sa Punta nebal, za tu cenu fajn
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Filo0 23. 4. 2015 12:06

Aaah Fiat, zlaté spomienky ako pri 25 tkm prehrdzavela nádrž do takého stavu, že sa z nej odlamovalo ako mokré Bebe keksy a pri natankovaní viac ako polovici vytekal benzín :-) a každoročné jubilejné dolievanie oleja do prevodovky, keďže tam bolo tesnenie vyrobené asi z toaleťáku :-)
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 23. 4. 2015 12:12

A jak jsi dopadl.... Mercedes :hmm:
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků