Alfisti - pro místní majitele a skoro majitele

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Lacomme 17. 3. 2025 18:07

https://moparinsiders.com/alfa-romeo-wi ... io-models/

Jako první skončí 31. března 2025 výroba modelu Giulia Quadrifoglio zaměřeného na výkon a 30. dubna 2025 bude následovat model Stelvio Quadrifoglio. Zážehové výbavy Sprint, Veloce a Intensa budou následovat 31. května 2025. Po tomto datu zůstanou zachovány pouze dieselové verze modelů Giulia a Stelvio, jejichž budoucnost se však zdá být rovněž omezená.


Ceka nas zarna elektrifikace, to nebudou prodavat powerpointovych milion, ale rovnou 3.
OIIIIIIO GCH Summit 3.0 MultiJet 184 kW
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 17. 3. 2025 18:24

No tak aspoň ty dízle, najs 8-)
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 23. 3. 2025 12:33

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kootil 23. 3. 2025 18:53

Borci, potřebuju radu. Je nějaký rozdíl mezi EGR ventilem Abakus za 800 vs Pieburg co se dával od prvovýroby za 2 600 Kč. Dával jsem v prosinci nový, protože se pomaleji ohříval motor, pomaleji to topilo. Teď všechno funguje jak má, dokonce to před 14 dny legálně prošlo na emisích, ale auto hůř táhne a dost otupělo na plynu a taky to víc žere. Dával jsem ten Abakus, protože se mi moc víc nechtělo investovat. Ale zajímalo by mě, jestli ten dražší je lepší v tom, že dýl vydrží a nebo je tam rozdíl i nějak v kalibraci, že se ten levnej třeba otevírá kdy nemá. Chyby to neháže žádný. Byl jsem 5 let zvyklej jezdit s úplně zaslepeným EGRem tak by mě zajímalo, jestli je výše uvedené normální nebo ne. Planuju, že až se oteplí tak EGR znovu zaslepím. Pak se nabízí otázka, jestli před zimou nezainvestovat do Pieburga..je ovšem otázka, jestli čekat, že koupí dražšího EGRu se něco zlepší nebo bude fungovat stejně jako Abakus. Jedná se o 1.9 JTD 8V 85 kw.
Kootil
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 23. 3. 2025 19:00

By me zajimalo, proc to hur topilo. Necekal bych, ze zrovna EGR bude mit na to vyznamny vliv. Jestli ten EGR uz nefungoval a byl furt zavreny, tak by to zase vysvetlovalo, poroc to ted hur jede... Na emisich, pokud to nehlasi chybu, tak to asi nema vliv - oxidy dusiku se nemeri.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 23. 3. 2025 19:01

tak abakus je nějaký no name PL výrobce, bůhvi jaký, kdežto Pierburg je renomovaná firma, která mimo jiné, jak jsi zmínil, dodává do prvovýroby (nejen EGR ventily)..a to ve mě vzbuzuje rozhodně větší důvěru, něž nějaký no name PL výrobce.
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 23. 3. 2025 21:12

Na tomhle mi jako největší ***** přijde to, že ten cenovej rozdíl už nejspíš projel v naftě.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod JardaB 23. 3. 2025 21:20

Tak ono s fungujicim EGR to bude zrat vzdycky vic nez s furt zavrenym...
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kootil 23. 3. 2025 23:01

No teď otázka co s tím. Zkusit to nějak reklamovat/vyměnit s doplatkem. Nebo to zaslepit a teď to prostě neřešit? Mám trochu strach, že koupím ten lepsí a nepoznám rozdíl. I když je fakt, že když se mi před 5 lety na chvili podařilo rozchodit ten starej origo EGR, tak jsem měl dokonce pocit, že to s ním jede líp.
Kootil
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maincoonsback 23. 3. 2025 23:03

To by mě zajímalo co čekáš že ti tady kdo řekne, když to auto ani neviděli...

:-))
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Kootil 28. 3. 2025 01:58

Potřebuju radu zkušených. Jak to prošlo čerstvě STK ta 147, tak jsem debil a zase chci dělat všechno poctivě. Před 2 rokama jsem tam měnil olej, mám na něm najeto cca 15k km a už jsem ho nechtěl měnit, ale s čerstvou technickou jsem si říkal, že bych ho vyměnit mohl, když už budu o víkendu měnit kola a budu mít auto zvednutý. Jenže druhá polovina mozkové hemisféry nadšená z toho, že to má TK na dva roky zapomíná na to, že je to furt ten stejnej pekáč, kterej má sice novou spojku, tlumiče, ramena...ale taky má zhnilý prahy, v pravým je díra, levej jsem vyplnil montážní pěnou, protože jsem to nechtěl řešit. Takže TK do 03/27 ale těžko říct, jestli ji dá do konce. Tak co...vyhodit 600 a vyměnit ten olej nebo ne? Neřešil bych ale největší strach mám o turbo...nevím jak je náchylný na olej, ale přišlo by mi takový hloupý, kdyby zkapalo kvůli tomu. Znám dva týpky se stejnou motorizací 147 co to turbo měnili v nižším nájezdu, já mám namotáno 350 tisíc a turbo původní.
Kootil
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Redlajn 28. 3. 2025 07:26

Najdi si nějakej sráz. A sjeď z něj. Nepoutej se při tom.
Redlajn
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 28. 3. 2025 08:12

:D
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 28. 3. 2025 08:16

to je jak psireny z troaslika…
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod puk123 28. 3. 2025 08:34

To nepřeložím. 8-S

Kootil: Zbytečné lít nový. Kup jetý na bazoši.
puk123
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků