enthusiastic.driver píše:Co kdybychom eště pokopali mrtvou diskuzi?D1.8T píše:Když neumí naladit sporťák, tak tohle by mohl být megaprůser.
Je to naladěné na okruh a kvalitní asfalt, což mi připadá, že to je správně. Ostatně krutojízdu na kvalitní okresce v testu velmi chválil i pj. Bohužel pj ve výsledném dojmu upřednostňuje prakticky jen efektivitu a reálnou dynamiku v nesmyslných rychlostech, naopak takové to nehmatatelné kouzlo auta, (bezprostřednost, emoce, síla dojmů) pravidelně upozaďuje jako minoritní záležitost, ale ona "duše" a neposednost karbonového lightweightu bude právě tou oblastí, ve které bude 4C bodovat možná vůbec nejvíce a která ho odliší od Caymanu a spol.
Ovšem, že 4C není žádný jizdní zázrak už bylo ze zahraničních recenzí jasné delší dobu. Takže se docela divím, kolika lidem praskla žilka až teď. Už nevím, zda to byl Autocar nebo EVO, ale vybavuju si, že při každoročním car of the year rozstřelu tam 4C totálně pohořela.... No a pj to napsal tak, že to příznivcům trhalo nervy od prvních odstavců...
..to se ti to machruje, když si teď poprvé konečně pořídil první sportovní auto


jako napůl alfistovi (víkendovka staré GTV6) s pičou na čele (daily Megane R26), tak mě 4C taky trochu zklamala ač jsem v ní nikdy nejel

