Jaké Bravo II

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Majkotes 7. 11. 2011 20:41

Ještě by byla možnost Dieselového motoru, těch je taky docela dost. Jen nenajezdím tolik km, kolik je pro nafťáka dobré. Vyšší pořizovací cena by mi nevadila. Jen myslíte, že nebude moc vadit, když budu jezdit vzdálenost např. 10km, někdy samozřejmě taky více? Četl jsem články, že se naftové motory pak kazí. Je to pravda a tím pádem určitě naftový motor nedoporučujete? Osobně bych raději naftu, jen mě odradily ty články na internetu. Tak vůbec nevím :-| :roll:
Majkotes
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod m4lcolm 7. 11. 2011 20:58

Uvědom si, že při jízdě na 10 kilometrů se diesel v zimě sotva stihne zahřát a budeš jezdit jen se studeným motorem, což není pozitivní jak pro motor, tak zejména pro turbo.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 11. 2011 21:26

řekl bych, že turbu celkem nízká teplota oleje nevadí , jak je zahřátý olej, tomu spíš vadí nedostatečný tlak a vysoká teplota
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 10. 11. 2011 13:11

pokud má Bravo DPF, tak krátké strkačky pro něj nejsou nic moc.... (navíc je bude majitel jezdit v permanentně nevytopeném autě).

Já bych po svých zkušenostech hledal výhradně T-jety, bohatě stačí i 120k verze.... Spotřebu bych vůbec neřešil, 130 to žere tak 7,5, při 90-100 tipnu tak 6,3... Ve městě pak dle hustoty provozu, po Praze jezdí za 9-10 litrů i Golf s 1.6, tam si nevybereš....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 10. 11. 2011 18:45

Když těch T-Jetů je jak šafránu. Koukal jsem na nějaké starší a buď je to v dost ošuntělém stavu, že už bych se toho bál, nebo je ta cena pořád hodně vysoko.
Atmosférické 1.4 s 66kW se dají sehnat jednak výrazně levněji a také s menším nájezdem a tudíž očividně v lepším stavu.
Co si v této souvislosti myslíte o přečipování atmosféry na cca 74 kW? Není to moc, ale mírný posun krouťáku je tam taky a hlavně do nižších otáček.
Dneska už mají běžně tyhle malé motory výkon mezi 75 a 80 kW (viz. Hyundai i30, Chevrolet apod.).
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 10. 11. 2011 19:03

Paradoxně..a za t dám hlavu na špalek... ta Fiaťácká 66 kW 1,4 jede stejně jako ta 80 kW od hyundaie, přiměřeně k hmotnosti toho kterého auta. K tomu je tižší. Podívej se na jízdní parametry...

Nicmíéně pro dravější styl jízdy, je to už dnes obecně mírně poddimenzovaná jednotka, za předpokladu, že se bojíš řadit (tak to paltí trojnásob)...

Pokud chceš být spokojený, tak s tím musíš být spokojený i před čipem (páč čip je u atmošky na nic).
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 10. 11. 2011 19:09

Hmm, no já mám teď accenta s 1.4 71 kW a ten motor není vůbec špatný, dobře se vytáčí a má lineární průběh a nárust výkonu do nějakých cca 5500 ot., ale to už dost hlučný. Jenže jezdím z 90% sám a to auto je podstatně lehčí než Bravo. Navíc to není ani moc úsporné, v létě mám průměr kolem 7,2 a v zimě asi o litr více. A to je většinou poklidná jízda.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 10. 11. 2011 19:35

To je přesně to o čem píšu...
Nikde sem enpsal, že to nejede..., ale musíš řadit.. a Bravo je kus auta....
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 10. 11. 2011 20:10

ten accent bude o 200kg lehčí, to bude dynamicky jiná liga (hlavně v nižších a středních otáčkách....).

Jestli to musí být Bravo, tak možná v Německu něco bude....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 10. 11. 2011 20:30

Já mám na nákup auta ještě minimálně rok času, jen tady rozvíjím debatu na téma Bravo a motor 1.4 66 kW, který je asi nejdostupnější.
Třeba se Fiat pochlapí a aby nedopadl s Bravem jako s Brerou, tak ho před příchodem nástupce slevní na polovinu, aby vyprodal skladovky a pak by mohla bý 1.4 T-Jet za pěkných 180-200 tis v plné náloži.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků