Výborné video Arnie
https://youtu.be/7gA4OXqqI6w, nevieme ale do akej miery je to otázka pneumatík (šport vs. VIP majú rôzne), napríklad tu
https://youtu.be/KS7hejysmN8 teraz niekto napísal že s "Goodyear eagle f1 asymmetric 5" nedotáčavosť nemá.
Je len pár miest kde viem s VIP rozblikať trakčné kontrolky (270-stupňový nájazd na diaľnicu) a je fakt že nedotáčavé to v takej "extrémnej" situácii s Dunlopmi je, v track móde najmenej.
Yaris LSD *vraj* ak jedno koleso nemá žiadnu adhéziu tak to druhé neťahá vôbec (neviem kedy by sa stalo, dokáže to niekto v zákrute zdvihnúť?) a napríklad pri pomalom parkovaní to vraj trochu ťahá cez volant, ale keby aj áno tak to je nič a nikto nepochybuje že šport verzia bude na okruhu rýchlejšia.
Ja som ale s týmto monštrom uprednostnil parkovaciu kameru a frajerský HUD no.
Ale ja som si ešte ani netrúfol vypnúť trakčné kontroly a tak, som netypický zákazník.
Ale keď príde čas tak beriem lepšie pneu.
[---]
Update: Ešte jeden nový komentár z druhého linkovaného videa: "They're comparing on a track using incomparable rubber and with esc disabled, so where the open diff's car sometimes spins up an unloaded wheel and the circuit now briefly spins b4 the torsens take over. They are also continuing to accelerate which in turn puts further stress on the dunlops average grip."
Rád si prečítam názory ostatných majiteľov, nehanbite sa.