Mazda 3 - čtvrtá generace

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod glider 30. 10. 2024 09:27

Jop vsak jasne, to skoro nikto nevyuziva denne.

150.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 30. 10. 2024 09:28

jsi hodny ze mas tak starost o vsechny okolo ale i tak maximalkou lidi bezne denne nejezdi
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod MV_cz 30. 10. 2024 10:15

Goesson píše:mno resit vmax u nekoho kdo se nad 160 podival naposledy loni a omylem…

Jo hlavně asi než to tam vyleze, jestli to tam vůbec vyleze... tak pak to stejně nemá žádnou rezervu. Můžeme bejt rádi že tam není omezovač na 180 :D
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 10. 2024 10:19

Tak on je to spíš takový OCD problém. Jakože když jede 110 kW auto 220, tak víš, že vše funguje ideálně. Když jede 120 kW auto 210 tak si říkáš, kde udělali soudruzi chybu :)

Reálně pokud 0-200 je za odpovídající čas (což je), tak je potom víceméně jedno, jestli je vmax 201 nebo 222.
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 30. 10. 2024 10:21

stejne ta auta efektivne konci nekde u 70-75% maximalky. pak uz to byva vetsinou dost bida a je to pasmo z nouze nez ze by se tim tempem dalo efektivne jezdit. a nejde jen o cas potrebny dostat se na ti rychkost sle i chovani auta a kde co.
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod glider 30. 10. 2024 10:50

Arnie J píše:Tak on je to spíš takový OCD problém. Jakože když jede 110 kW auto 220, tak víš, že vše funguje ideálně. Když jede 120 kW auto 210 tak si říkáš, kde udělali soudruzi chybu :)

Reálně pokud 0-200 je za odpovídající čas (což je), tak je potom víceméně jedno, jestli je vmax 201 nebo 222.

Jop je to tak.
Pri 200Vmax. sa da pocitat s tym do 180 povedzme...takze vyssia Vmax znamena vyssie "pohodove" tempo.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 10. 2024 11:33

Tak toto bych v tom zrovna neviděl, tedy ne nutně :)
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 30. 10. 2024 12:35

Tak potom neviem co sa tam deje.
i30 so 118kW to iste.

V nizkych rychlostiach to tlaci do sedacky jak svin a potom 210 hotovo.

P11 so 103kW mala 205 Vmax.
A to bola atmosfera, 5 kvalt a aero z roku 2001.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 30. 10. 2024 12:40

a ri te tvoji spotrebe 7 na 100 tech 200+ jezdis jak casto? ptam se pro kamarada
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod garážmistr 30. 10. 2024 12:52

Maximálku a její poměr s výkonem beru jako ukazatel efektivity auta. S tím je spojena spotřeba při vyšších rychlostech.
O4 lift 110kW a 230km/h je znak vysoké efektivity a že to jezdí za málo se ví všeobecně. Zoufalý jízdní projev je druhá věc. Takže vždy to bude o kompromisech.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 30. 10. 2024 12:54

Spatne lutujem, ze som sa vtedy neupisal na akciovu O3 uz FL, ale stale 1,4.
Okolo 24k euro to stalo vo vybave.

Odvtedy to len straca na zivote pri rovnakych kW.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koubes 30. 10. 2024 14:21

déčko: a co když má někdo oříznutou maximálku schválně? Jak to odpovídá jízdní efektivitě?

Čistě spekulace: myslím si, že sky X má maximálku na pětku, to by odpovídalo i otáčkám. Zase beru parafrázi z céčkové Vectry, tam to tenkrát tak nějak bylo. Vmax kolem 210 a byl to pětikvalt. Ta šestka bude na ten motor asi už moc dlouhá...
NEbylo to náhodou takhle i u minulé gen. trojky?
Taycan plus
911 997.1 S 6G samozřejmě
Mazda 3 Sky X 6G

Jak píše saabik: Všichni skončíme u Porsche...
Koubes
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 30. 10. 2024 14:33

Pokud je oříznuto, neřekne to o efektivitě nic. Hatche jsou obecně méně efektivní, Arrnold by mohl vyprávět, jak Alfa jede nad 200 a za kolik.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 10. 2024 15:24

Koubes: Ano, je to tak. Na pětku je tam 210 "co by dup" a na šestku už je to čekání na godota a po minutě se to rozkutálí na nějakých 216 nebo tak. Tak si to asi nekomplikovali a dali do papíru rovnou těch 210, protože víc nelze použít.

Toyota je zas druhý případ, tam je prostě ve 233 omezovač a čau. Asi by se ta choulostivá Subaru věc po delší jízdě v takové zátěži rozpadla :D

gm: Tak je hatch a hatch. Ta Alfa je extrém. Budeme shovívaví a budeme si třeba myslet, že je to tak schválně kvůli přítlaku :D
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 30. 10. 2024 15:25

Obmedzovac sa poladi.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků