Honda CRV 4×4 ,benzin ,2016

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod speleo 11. 1. 2017 08:18

Ten 1.6D je opravdu na spotřebu vynikající motor, tipuju, že ušetří mnohem víc jak litr paliva.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 11. 1. 2017 08:23

Tady jde spíš o to, jak se s tím bude jezdit. A tady je foukaná prostě ve výhodě, to auto je celkem velký a když jsem to narychlo přepočítal na hmotnost, tak to bude míts dvoulitrem na 100 % horší pružnost než můj VTEC v kiwiku. Ale jak píšu, na druhou stranu jsou tu ty potenciální problémy, co jsem uvedl výše. Každý si sám musí zvážit, jestli mu za to stojí. Já sám bych hodně váhal.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 11. 1. 2017 08:35

Kominicka lobby, to je vocas :D u mne by prevazil benzin, hlavně z duvodu budoucnosti, kdy nafty budou mit jeden zákaz za druhým imho... Jinak jízdné bych radši ten traktor s turbem, mit ve vysoký tezky krabici relativně malý atmo motor mi je zatim porad proti srsti.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abre 11. 1. 2017 08:39

Jo tak to se omlouvám.
Úplně mi vypadlo, že japonští experti přes benzíny, mají jen 10 let sekeru s foukanou čínskou 1.5kou a litrovej tříhrnek představili jako novinku v době, kdy už downsizing není dávno aktuální. Nicméně jde s tim spřáhnout i automat.
Jinak ale dehet s fofrklackem na přískoky po měste, to je volba znalců.
Spravedlnost pro pecha!
Abre
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 11. 1. 2017 08:40

Takže debil, dík za potvrzení. Ne že by bylo potřeba.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 11. 1. 2017 09:21

Abre píše:
glider píše:... s naftou sa bude jazdit imo lepsie.

Aštar_Šeran píše:... i když s naftou se nejspíš bude jezdit lépe

Tvl, to jsou zas myšlenky dne.
V čem je kromě ušetřenýho litru jízda na traktoru lepší než svezení osobním vozem? Pokud to teda naplánuje provozovat na rozvoz hnoje. Obzvlášť když je benál v tomhle rozstřelu i o dost rychlejší.
Nájezd do 15tkm, častý přískoky po městě, ucpanej sazomet je úplně mimo.
Tuhle kominickou lobby neber vůbec vážně.


odost rychlejsi hej?
2.0i - max.rychlost 190, zrychlení 10s
1.6d - max.rychlost 182, zrychlení 11,2s

rozdiel 30k a spravi to sekundu na zrychleni a 8km/h na maximalke...a to nehovorim, ze ked nebudes mat na atmosfere podradene, tak mas proste smolu..takze ano v reale to bude prijemnejsia jazda s naftou

radsej uz nic nepis prosimta...naco som vlastne reagoval na tvoj vyblitok
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 11. 1. 2017 09:26

Máš tam chybu, ten rozdíl je 35 koní, ale ani to moc nepomáhá.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 11. 1. 2017 10:02

Asi by bylo nejlepší, kdyby si to potenciální kupec důkladně projel a zvážil, s čím se mu líp pojede. Málokdo z diskutujících má projeté obě varianty a tak je to tady jenom teoretizování a poměřování pindíků.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xenon04 11. 1. 2017 10:12

jen k DPF... dneska už to není tak drahý jako na předchozí generace
než jsem koupil 1,6 ptal jsem se v Hondě, odpověď 9k bez dph za filtr + práce
Civic 2.0 e:HEV
SGS23U - SM-S918B/DS - Black | SGW - SM-R960 - Silver
EOS R8 | RF 24-105mm F4L IS USM | EF 70-200mm F4L USM
xenon04
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 11. 1. 2017 10:37

9k DPF u Hondy, to by byla desetina ceny oproti předchozím motorům. Moc se mi tomu nechce věřit, ale přeju vám to.
Kamarád dělá mechanika v provinčním autoráku Honda a říkal, že od dob co Honda dělá nafty s DPF, tak měnil jeden kus u auta, který poskakovalo pár km po městě tam a zpět a majitel nebyl ochoten kvůli regeneraci jezdit ani na projížďky ani do servisu. Jinak všechny filtry zachráněny regenerací v servisu.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lacomme 11. 1. 2017 10:53

Pred par mesici jsem tady psal zkusenost s CR-V 1.6 biturbo 118 kW - na novem aute odeslo s najetymi 5tkm, meneno samozrejme na zaruku, ale cenovka tusim 90k (pozdeji to zkusim dohledat)

FYI - MY2016 CR-V 1.6 i-DTEC 118 kW
Na novem aute odesel DPF po 3 000 km - meneno samozrejme na zaruku, cena noveho je vsak 90k Kc - Honda najela do starych koleji, kdy cena DPF u 2.2 i-DTEC byla 70k, po nekolika letech 35k :-)

od Lacomme
22. 9. 2016 07:04
Sekce: Japonská auta
Téma: Honda CR-V 4G
Odpovědi: 20
Zobrazení: 8261
Naposledy upravil Lacomme dne 11. 1. 2017 11:39, celkově upraveno 1
OIIIIIIO GCH Summit 3.0 MultiJet 184 kW
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 11. 1. 2017 11:18

Kunda sem, kunda tam. Teda nula sem, nula tam...
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 11. 1. 2017 12:12

Takhle...

Oni měli u Xenona pravdu, jen prostě přehlédli jednu nulu. Tak jak sem se setkal s cenotvorbou u Hondy, 9000 za DPF nevěřím ani za mák (to je cena u PSA, kterou sem se rozhodl akceptovat, proto v naftě PSA). I kdyby to skutečně stálo 9000, tak dál to budou pořád prodávat za 90 tis.

Osobně věřím, že na to mém autě co ho budu mít nebudu muset nikdy nic řešit, protože jak říkám, co sem koukl na jejich ceny příslušenství a náhradních dílů, tak je to jeden velký úlet a bohužel dlouhodobou zkušenost mají i jiní, co Hondy měli v minulosti. Dokud to jezdí, O.k., běžný servis taky jde, ale jak je potřeba něco jiného, tak Mercedes hadra.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Pierr3 11. 1. 2017 13:14

maincoonsback píše: jen prostě přehlédli jednu nulu


To víš, nebo si to jenom myslíš?
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 11. 1. 2017 13:42

Pierr3 píše:Asi by bylo nejlepší, kdyby si to potenciální kupec důkladně projel a zvážil, s čím se mu líp pojede. Málokdo z diskutujících má projeté obě varianty a tak je to tady jenom teoretizování a poměřování pindíků.
Já, když jsem tu Hondu objednával, tak ještě 1.6d nebyla. Projel jsem jenom 2.0i (naftu nechci právě kvůli cestám kolem komína), jelo to dostatečně, tak jsem to objednal.
Jezdím s tím už 2,5 roku. Na provoz po městě to má síly dost. Mimo město a po dálnici to jede také obstojně (závodnické choutky mě už opustily). Nepřipadám si jako brzda provozu.
Jen se musíš smířit s pár věcma:
- pro lepší dynamiku si musíš podřadit (jaké to překvapení u atmosferického motoru)
- při plně naloženém autě ta dynamika citelně klesá
- na dálnici ne každý kopec vyjedeš se zařazeným šestým převodovým stupněm

Asi bych neměl problém si to auto koupit znovu. Jasně, 2.5i by byla lepší volba, bohužel ji Honda ze známých důvodů v Evropě nenabízí.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků