Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Abre píše:glider píše:... s naftou sa bude jazdit imo lepsie.Aštar_Šeran píše:... i když s naftou se nejspíš bude jezdit lépe
Tvl, to jsou zas myšlenky dne.
V čem je kromě ušetřenýho litru jízda na traktoru lepší než svezení osobním vozem? Pokud to teda naplánuje provozovat na rozvoz hnoje. Obzvlášť když je benál v tomhle rozstřelu i o dost rychlejší.
Nájezd do 15tkm, častý přískoky po městě, ucpanej sazomet je úplně mimo.
Tuhle kominickou lobby neber vůbec vážně.
FYI - MY2016 CR-V 1.6 i-DTEC 118 kW
Na novem aute odesel DPF po 3 000 km - meneno samozrejme na zaruku, cena noveho je vsak 90k Kc - Honda najela do starych koleji, kdy cena DPF u 2.2 i-DTEC byla 70k, po nekolika letech 35k
od Lacomme
22. 9. 2016 07:04
Sekce: Japonská auta
Téma: Honda CR-V 4G
Odpovědi: 20
Zobrazení: 8261
Já, když jsem tu Hondu objednával, tak ještě 1.6d nebyla. Projel jsem jenom 2.0i (naftu nechci právě kvůli cestám kolem komína), jelo to dostatečně, tak jsem to objednal.Pierr3 píše:Asi by bylo nejlepší, kdyby si to potenciální kupec důkladně projel a zvážil, s čím se mu líp pojede. Málokdo z diskutujících má projeté obě varianty a tak je to tady jenom teoretizování a poměřování pindíků.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků