Honda CRV 4×4 ,benzin ,2016

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod majkom 10. 1. 2017 21:06

Bohuzel, sedel sem v crv a nebyt sedacky, tak viac menej kupujem - 2.0 elegance...
majkom
Štamgast

Odeslat příspěvekod hopa26 10. 1. 2017 21:08

Hele ja to mam stejne,ta sesle mi prijde ok,porovnavam to s yetim nebo sportovni sedackou ve fabce.Taky jsem macik,rozhodne si netezuji,fajn je vycpana operka na nohu na stredovem tunelu..... delsi cesty bez problemu.
hopa26
Venclovský
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 10. 1. 2017 21:15

majkom: délka sedáku u Hondy je 50cm, stejně jako třeba v Tiguanu nebo jiných autech v této kategorii.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dave_no 10. 1. 2017 21:15

DoubleSix píše:No nějaký rozdíl tam asi bude, sama Honda uvádí:
2.0i - max.rychlost 190, zrychlení 10s
1.6d - max.rychlost 182, zrychlení 11,2s

Pokud to mám brát čistě podle tohoto, tak mi slabší motor asi vůbec vadit nebude. Teď jde spíš o ten DPF. Ví někdo jeho cenu? Našel jsem 170 tisíc, ale to je tuším pro předchozí generaci. Pokud by to mělo být podobně, asi nemá smysl o naftě uvažovat...
dave_no
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DoubleSix 10. 1. 2017 21:18

majkom: citace z testu Hondy CRV:
Velmi spokojený jsem s předními sedačkami. Boční vedení sice prakticky postrádají, vše ale vynahrazují absolutním komfortem. Opěradlo i sedák jsou víc než dostatečně rozměrné, výplně dokonale pohodlné. To bývá často ošidné, z měkkých sedaček bolívají záda. V CR-V jsem však bez následků zvládl stovky kilometrů na jeden zátah.


-- 10. 1. 2017 21:21 --

dave: slyšel jsem něco o 140 tisících, ale nemohu to potvrdit. Mám benzín a proto mě DPF netrápí / nezajímá.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dave_no 10. 1. 2017 21:28

Neplánuji auto prodávat po 5 letech, takže výměna DPF by se mě zcela jistě dotkla. Pokud by opravdu stál 150+-, pak to plně pokryje ušetřenou naftu a s benzínem bych měl výkonější motor a nejspíš i levnější údržbu ... Je taky otázka, jestli neexistuje nějaký neoriginál za třetinovou cenu, nebo regenerace za pár tisíc (pokud to něčemu pomůže).
dave_no
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 10. 1. 2017 21:47

Pokud vím, DPF u Hondy už se dá řešit i mimo autorizák kolem desítky.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 10. 1. 2017 22:37

Z uvedeného vyplývá, že je třeba vzít to, s čím se člověku líp jezdí. Náklady na ujetí 1 km jsou dost podobné u obou variant.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dave_no 10. 1. 2017 22:56

Když vezmu v potaz, že by se DPF dal vyměnit za neoriginál a stál i s prací <20k (za podobnou cenu jsem našel) a výměna by v horším případě proběhla jednou za 5 let, pak náklady na provoz zcela jasně hrají pro naftu. Nafta oproti benzinu: nákup +10 000, 5 let provozu 5x -15 000, nový DFP +20 000 = ušetřeno 45 tisíc. Počítáno trochu laicky, možná tam hrají roli i další náklady.
dave_no
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pierr3 10. 1. 2017 23:08

Možná :D

-- 11. 1. 2017 00:11 --

A i kdyby to byla správná kalkulace, tak je při celkových nákladech na pořízení a provoz takovéhoto auta 9 tísíc ročně 0-0-prd.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 10. 1. 2017 23:15

Vsetci plasite s DPF. Sa pozri kolko aut jazdi s povodnym, nejak by som sa nebal.

A s naftou sa bude jazdit imo lepsie.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 10. 1. 2017 23:16

Ty krátký poskoky, DPF, turbo, karbonizace, asi bych šel do benzínu, i když s naftou se nejspíš bude jezdit lépe.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 11. 1. 2017 00:21

DoubleSix píše:No nějaký rozdíl tam asi bude, sama Honda uvádí:
2.0i - max.rychlost 190, zrychlení 10s
1.6d - max.rychlost 182, zrychlení 11,2s

Čekal bych větší rozdíly. Dělo nebude ani jedno, ale tipoval bych, že BFU bude rychlejší (s dobrým odhlučněním spokojenější) s TD. Co bych si vybral nevím, asi viz AŠ
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abre 11. 1. 2017 07:56

glider píše:... s naftou sa bude jazdit imo lepsie.

Aštar_Šeran píše:... i když s naftou se nejspíš bude jezdit lépe

Tvl, to jsou zas myšlenky dne.
V čem je kromě ušetřenýho litru jízda na traktoru lepší než svezení osobním vozem? Pokud to teda naplánuje provozovat na rozvoz hnoje. Obzvlášť když je benál v tomhle rozstřelu i o dost rychlejší.
Nájezd do 15tkm, častý přískoky po městě, ucpanej sazomet je úplně mimo.
Tuhle kominickou lobby neber vůbec vážně.
Spravedlnost pro pecha!
Abre
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 11. 1. 2017 08:09

Teď je otázka, jestli jsme my dva s gliderem, oba vlastníci vysokootáčkových atmosfér, kominická lobby, nebo ty jsi debil. Osobně tipuju to druhé.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků