Toyota GT 86 / GR86 / Subaru BRZ

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod koenzym.q10 31. 3. 2023 08:34

Mi na fb taky vyskočil ten inzerát, tak jsem cvičně zavolal do prodejny, jak to vypadá s mým BRZ a zatím stále žádné zprávy. :-(
koenzym.q10
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 3. 2023 08:38

no říkali mi minulý týden v Toyotě, že už do ČR oficiálně žádné GR86 nepřijdou, jako vůbec žádné až do konce výroby, že jediná možnost je dotáhnout si to nějak z DE ... mně se to moc nezdá, že by tady oficiální prodej skončil na těch 10 kusech, ale tak uvidíme
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 31. 3. 2023 09:59

to se za to tak stydi, ze to nechtej prodavat, jo?
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 3. 2023 10:06

Nejspíš se jim nechce moc prodávat auto co produkuje 200 g CO2 na km a kazit si tím flotilový průměr, když na tom autě stejně žádný zajímavý vývar nebude. Takže udělali nějaký humbuk, poslali to do všech redakcí na test atd., nějaký marketingový účel to asi splnilo. Třeba si aspoň lidi přijdou koupit Corollu za mega :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 31. 3. 2023 10:35

No však právě zbytek aut co prodaj je samej hybrídek, tak nějakejch pár kusů gr86 je nevytrhne :hm
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 3. 2023 10:44

Tak pak je asi jediné vysvětlení to co psal evlo :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 31. 3. 2023 11:03

Hazukasi haciroku
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 31. 3. 2023 11:42

Vsechno je jinak chlapci.
Production is ending because of impending crash regulations that the GR86 doesn’t comply with. Toyota has said “When they’re gone, they’re gone,” and additional allocations in the UK are “not in the plan at this stage.”


In 2024, new European safety protocols will come into force, and vehicles that do not comply with these General Safety Regulation 2 standards will not be allowed to be sold. This will even apply to existing, un-registered stock held centrally by vehicle manufacturers.

In order to comply with these strict new regulations, the GR86 would have to be completely re-engineered. Apart from being economically unviable for a small-volume sports car like the GR86, compliance with these regulations would detrimentally affect the dynamic character of the car. Make no mistake, the GR86 is already a very safe car. It’s just that from 2024 it simply wouldn’t be the driver’s car everybody knows and loves.


Regarding emissions, Toyota’s pre-emptive investment in electrification technologies means that our Clean Air For Europe statistics are already much lower than those of all other major car manufacturers. As a result, there was no legislative pressure from the European Commission to prematurely withdraw the GR86 from sale in this respect.
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 3. 2023 11:54

Ježiš toto ví každej :)

My tu řešíme, proč toho i před tím rokem 2024 prodávají 10 ks za rok.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 31. 3. 2023 11:55

No kazdej to ocividne nevi :D
Arnie J píše:Nejspíš se jim nechce moc prodávat auto co produkuje 200 g CO2 na km a kazit si tím flotilový průměr...
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Redlajn 31. 3. 2023 11:56

Teď už to ví.
Redlajn
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 31. 3. 2023 12:03

Jinak proc jen 10 pro nas tak asi to berou pomerove podle velikosti zeme.A maj proste dost omezenej pocet pro evropu protoze vsechno se musi vyrobit a hlavne registrovat do konce roku 2023.Pak uz by se to muselo vyhodit na srotak protoze to nepujde prihlasit v 2024.
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 3. 2023 12:06

No okej, to sme se nepochopili... chtěl jsem říct, že to s tím koncem prodeje 2024 ví každej.

Otázka je, proč do Evropy obecně chodí tak málo kusů i v té době předtím. Ta pohádka od Toyoty o tom jak emise mají naprosto v klidu je sice pěkná, ale podobné pohádky jsem slýchal poslední rok každý týden jinou :) Japoncům se v tomto nedá věřit, oni ty informace drží pod pokličkou a nikdy neřeknou pravdu. To je taková jejich korporátní kultura. Vlastně nikdy oficiálně neřekli ani to, na co vlastně všechna ta auta dovezená do Evropy čekala od května do října.

-- 31.3.2023 13:08:15 --

powerball píše:Jinak proc jen 10 pro nas tak asi to berou pomerove podle velikosti zeme.A maj proste dost omezenej pocet pro evropu protoze vsechno se musi vyrobit a hlavne registrovat do konce roku 2023.Pak uz by se to muselo vyhodit na srotak protoze to nepujde prihlasit v 2024.

Tak právě proto by měli teďka lifrovat do Evropy co to de, ne? Ten zbytek pak můžou prodávat v americe :)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod impact 31. 3. 2023 12:38

To bude pěkný investiční auto. Takže v tomhle případě se asi vyplatí to obalit do fólie. :)
Hyundai je auto do konce života. Zaprvé, nikdy ti ho neukradnou. Zadruhé, nepodaří se ti ho prodat.
impact
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 3. 2023 12:40

No, mám z toho smíšené pocity.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků