od Skyline 23. 7. 2009 13:21
Podle toho, co popisujes, tak to DSG taky v podstate umi - jen je otazka, jak se to cekani na dalsi povel projevuje v realu pri ostre jizde. Me se ten poloautomaticky hybrid libil v infiniti, kde se mi nestalo, ze by automat sam podradil, vzdy jsem dolu radil sam. Naopak nahoru jsem to nechal na nem. Jestli po podrazeni na neco cekal, nebylo to nijak znat, pokud po podrazeni clovek slapl na plyn a otacky letely k cervenemu, automat okamzite preradil nahoru. Pokud jsem potreboval znovu podradit, automat nic nenamital a podradil. Takze teoreticky se mi zda, ze by i DSG mohlo takhle fungovat, aspon dle tveho popisu.
Jinak abych nebyl jen OT - tech 1670 kg mi u Ralliartu prijde jako strasne moc, to je temer presne vaha toho Infiniti nebo treba 335i a je to na okresky proste ne uplne idealni. Jasne, porad je s tim zabava a bude to hodne rychle, ale uz to neni jak vymetat zatacky s Clio RS nebo Civikem Type-R. Holt to chce zvazit priority.