Opravdu už Subaru nedává do dieselu redukční převodovku? Takže k čemu je zvýšená světlá výška a proklamované lepší terénní schopnosti, když tenhle základní prvek vynechaj? To už je opravdu lepší si koupit Suzuki GrandVitaru

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
goes píše:speleo: mno je to proste o tom, ze ta redukcni je jen u 2,0, kde proste neni sila motoru do terenu. Musi se pak jezdit moc pres spojku, coz uznas neni dobre. U 2,5 a dizlu ej to jedno, tam je sily dole vice nez dost.
U zminene Vitary je napr. redukce u dizl verze temer zbytecna a vyuziti opravdu v ultra specifickych podminkach, ktere na durhou stranu omezi realne schopnosti tech vozu, jako je svetla vyska, krizeni naprav a pod.
Honza42 píše:.... Takže všechno držet na spojce - známej takhle odrovnal Hondu CRV...
goes píše:speleo: mno je to proste o tom, ze ta redukcni je jen u 2,0, kde proste neni sila motoru do terenu. Musi se pak jezdit moc pres spojku, coz uznas neni dobre. U 2,5 a dizlu ej to jedno, tam je sily dole vice nez dost.
U zminene Vitary je napr. redukce u dizl verze temer zbytecna a vyuziti opravdu v ultra specifickych podminkach, ktere na durhou stranu omezi realne schopnosti tech vozu, jako je svetla vyska, krizeni naprav a pod.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků