Subaru Forester 2.0 Diesel

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod speleo 22. 10. 2008 10:48

http://www.autorevue.cz/Magazin/Subaru- ... fault.aspx

Opravdu už Subaru nedává do dieselu redukční převodovku? Takže k čemu je zvýšená světlá výška a proklamované lepší terénní schopnosti, když tenhle základní prvek vynechaj? To už je opravdu lepší si koupit Suzuki GrandVitaru :hm
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 10. 2008 10:51

"uz nedava" dyt to endaval nikdy, jelikoz dizl je uplna novinka. Navic tu redukcu nedava ani k verzi 2,5Turbo. Je to o tom, ze v ramci kroutaku neni ta redukcni prevodovka nutnosti. U 2,0 benzinu ej to pochopitelne. To auto proste nema ambice na kruty teren.
anonymni

Odeslat příspěvekod speleo 22. 10. 2008 10:58

Aha. Zase je to šestikvalt, to má taky určité výhody :hm
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 10. 2008 11:13

speleo: mno je to proste o tom, ze ta redukcni je jen u 2,0, kde proste neni sila motoru do terenu. Musi se pak jezdit moc pres spojku, coz uznas neni dobre. U 2,5 a dizlu ej to jedno, tam je sily dole vice nez dost.

U zminene Vitary je napr. redukce u dizl verze temer zbytecna a vyuziti opravdu v ultra specifickych podminkach, ktere na durhou stranu omezi realne schopnosti tech vozu, jako je svetla vyska, krizeni naprav a pod.
anonymni

Odeslat příspěvekod srato 7. 12. 2008 21:08

u mne je tenhle vuz nejvetsim favoritem pri dalsi koupi auta, proste jsem si ho pri jedine jizde naprosto zamiloval
srato
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 12. 2008 21:24

a to já bych šel do Outbacku ...
anonymni

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 7. 12. 2008 22:35

goes píše:speleo: mno je to proste o tom, ze ta redukcni je jen u 2,0, kde proste neni sila motoru do terenu. Musi se pak jezdit moc pres spojku, coz uznas neni dobre. U 2,5 a dizlu ej to jedno, tam je sily dole vice nez dost.

U zminene Vitary je napr. redukce u dizl verze temer zbytecna a vyuziti opravdu v ultra specifickych podminkach, ktere na durhou stranu omezi realne schopnosti tech vozu, jako je svetla vyska, krizeni naprav a pod.

Paradoxně turbo není vhodné na těžký terén,protože všechno se musí držet přes spojku a ta pak pláče :-/ Takže do terénu 2,0 a na závodění 2,5XT.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 7. 12. 2008 22:47

ten test je hroznej! Cestin trpi, ten sice trpel i za dob gouse, ale ted byl chudak na mucidlech. a ty mazane psane vety... OMG

no tak kdo chce drandit terenem si koupi 2.0 pro zbytek je tam redukce zbytecna :wink:
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 7. 12. 2008 23:16

V takovém "průměrném" českém terénu - po louce zajet do lesa.... je redukce naprosto nejdůležitější součást auta. Dokonce důležitější než 4x4. Prostě nejde jet tak rychle aby se dalo jet bez spojky. (Rozbiješ auto a vymlátíš si zuby). Takže všechno držet na spojce - známej takhle odrovnal Hondu CRV.
Zkus na jedničku přejet příkop a nebo v lese přejet obyčejnej kámen. Nelze to. Mám něco dost najeto i v traktoru po lese a vím svý. Navíc terén klade obrovskej odpor. Taková měkčí louka - motor má při rozjezdu co dělat a spojka taky.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod Vana666 7. 12. 2008 23:27

Honza42 píše:.... Takže všechno držet na spojce - známej takhle odrovnal Hondu CRV...

hm, ta ale asi nebyla diesel
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 7. 12. 2008 23:45

To máš úplně jedno. I diesel jede na jedničku a na zvýšený volnoběh moc rychle. A nepotřebuješ na vyzkoušení ani moc těžký terén. Stačí třeba pořádně kamenitá cesta kde se prohnalo jarní tání a válejí se tam valounky velikosti dlažebních kostek. Na kraji lesa pařízek..... V trávě zarostlý poleno...schválně si zkus přejet napříč obyčejný bidýlko průměr 10-15cm, ale bacha na hlavu. O:-)
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod King of Potato People 7. 12. 2008 23:48

Honza tak jezdis terenem, hura!!! ale kolik majitelu SUV to dela?
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 7. 12. 2008 23:56

Ano nedělá to skoro nikdo, vždyť taky většina SUV není ani do lehkého terénu. Mají to povětšinou do města a když s tím náhodou zdolají obrubník, ještě půl roku o tom vypráví v hospodě, jak je to skvělý auto.
Ano je skvělé pořídit si 4x4 se zvýšeným podvozkem na ježdění po asfaltu, které nemůže do terénu.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 12. 2008 00:12

kolik lidí potřebuje jezdit v terénu? Pět a půl. A když už ví, že musí jezdit v terénu, tak si holt pořídí auto, který tomu odpovídá. A nevím, proč by měli brečet, že to a to auto tomu jako neodpovídá :hm :hm
anonymni

Odeslat příspěvekod Addam 8. 12. 2008 01:23

goes píše:speleo: mno je to proste o tom, ze ta redukcni je jen u 2,0, kde proste neni sila motoru do terenu. Musi se pak jezdit moc pres spojku, coz uznas neni dobre. U 2,5 a dizlu ej to jedno, tam je sily dole vice nez dost.

U zminene Vitary je napr. redukce u dizl verze temer zbytecna a vyuziti opravdu v ultra specifickych podminkach, ktere na durhou stranu omezi realne schopnosti tech vozu, jako je svetla vyska, krizeni naprav a pod.


Tak ten 2.5litr zase tolik síly nemá, ale je fakt, že redukci tam má smysl připnout až v opravdu prudkém svahu(a tam to cítit je). Fakt je, že zatím jí nejvíc využíváme při rozjezdech právě do kopce, hlavně při couvání do něj a při poskakování v kolonách, s ní je to paráda, ale není to terén. Ale když a to příjde, a že už došlo na situace kdy jsme byli po břicho v blátě a ze země trčely kameny, tak se sakramentsky hodí a vytáhne vás ze spousty problémů
Addam
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků