Civic 5D 1.8VTEC vs. 2.2CDTI

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ITTI 8. 7. 2008 18:49

Sauron píše:ITTI : Ono je snad nejaké auto, které je bez problémů ? :)
¨

Nevím. Před více než dvěma roky se první majitelé rozplývali blahem nad svými ufony, myslím,že postupně vystřízlivěli. Osobně znám mnohem horší, a tím je Suzuki, to je asi nepřekonatelný sráč, ale ženě se to líbí, chce s tím jezdit, tak to neřeším, nicméně jednoho dne bude mít u domu jiné auto a tohle asi půjde za symbolickou 1Kč....je fakt, že maďaři by neměli dělat auta.

Nicméně fórum o 8G sleduji od počátku,protože to auto jsem původně chtěl, ale pár věcí mi nesedělo a časem se ukázalo,že jsem se moc nesekl. Nevím, ale jsem zvědav, jak budou lidé měnit např. tlumiče-když někdo má po 45 tkm už druhou výměnu, auto má dva roky, takže třetí bude kolem 70 tis. Tak to mi vydžely i na blbé koktávce 120 tkm a na Fabii 90 t(protože pak ta auta šla z domu). Ale na koktě je měnil další někde kolem 160 tkm,. znám, kde to auto jezdí.
Podbně je to se spotřebou oleje atd..soused má předminulou generaci a protože snad ani neví, proč auto jede, opravdu se na tom dělá jen údržba po 15tkm a za 10 let je tam origoš i baterka.Měnil oleje a filtry + gumy.Tomu říkám spolehlivost, ale sám se téhle G8 vyhýbá a zvažuje spíš i30. O něčem to svědčí.
S výjimkou designu a dobrého naftového motoru na tom autě není nic, co by mne přesvědčilo.Design nejezdí,že? Osobně bych vzal naftu,auto je díky hmotnosti nakonec stabilnější a dá se s ním jet docela parádně, to jo, drží stopu jak ďas.
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod Kolyy 8. 7. 2008 21:22

ITTI: Možno sú to len Tvoje pocity, ja nemám dojem že by v komunite 8G prevládalo nejaké sklamanie. Ale čo chcem povedať - výmeny tlmičov robila Honda v záruke, pretože neboli úplne tiché a vydávali, najmä za studena, mierny vrzot alebo buchot. Išlo o nedokonalé série od subdodavateľa (Sachs) a menili sa často preventívne aj ľuďom, ktorí nijaké problémy nepozorovali. V niektorých prípadoch menili aj dorazy. Z hľadiska funkčnosti ale boli tlmiče bezchybné, išlo čisto len o zvukový komfort, takže sa to nedá porovnávať s celkovou výdržou na iných autách, tá predpokladám bude štandartná.
Honda Civic 8G 1.8 Sport
Kolyy
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 9. 7. 2008 10:45

Tak k té spotřebě.Ono když tam např Diesel má OW-30, tak se není čemu divit.Vždyť je to skoro voda.Ten litr na 15 000 přežiju.Jinak mezi minimem a maximem na risce není ani litr.Ale ano olej to bere...jinak Civik má "hlučnější" podvozek, takže proto tolik stížností u více háklivých co hledaj dokonalost, která neexistuje.Spousta lidí je ale spokojena, protože tyhle závady nejsou o spolehlivosti a Honda to na záruku v pohodě řeší.Ale ano, jsou věci co mohli bejt vyřešeny lépe, to bezesporu.Nespolehlivost ale u toho auta nevidím.Holt není to z JPN.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Hond4r 9. 7. 2008 15:10

Všimli jste si těch slev? Jen se na CTR R čeká dost dlouho :-(
Speed doesn't kill. Driving like an idiot does.

Každý strážník si přál být policistou..
Hond4r
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shi 13. 7. 2008 21:47

ITTI píše:Nevím. Před více než dvěma roky se první majitelé rozplývali blahem nad svými ufony, myslím,že postupně vystřízlivěli.
...
Nicméně fórum o 8G sleduji od počátku,protože to auto jsem původně chtěl, ale pár věcí mi nesedělo a časem se ukázalo,že jsem se moc nesekl.



Já znám osobně minimálně jednoho majitele, který si před dvěma lety koupil 8G, teď ho prodal a koupil si místo něj opět 8G, ale modelový rok 2008. Druhý majitel o stejném manévru (výměna 8G za 8G) uvažoval. Takže to s nespokojeností majitelů tak horké nebude, spíš naopak.

Jasně, ani 8G není dokonalý. Výhrady mám především k některým materiálům použitým v interieru. Jako každé auto mělo 8G porodní bolesti, které se po náběhu výroby průběžně odstraňovaly a další byly odstraněny v rámci přechodu na MY2008. Myslím, že tvůj pohled na 8G je zbytečně kritický. Auto - 8G - jsem kupoval s vědomím, že to bude Civic se vším co k tomu patří a tedy že to nebude Lexus, tj. že v něm bude méně komfortu a víc hluku, než by se mi líbilo. Zajímalo by mě jaké máš konkrétní konstrukční výhrady vůči 8G - máš pocit, že výrobce něco odflákl už u rýsovacího prkna ? Já jsem spokojený více, než jsem čekal, proto mě tvoje kritické hodnocení 8G překvapuje.

Nehledě na to, že tvoje původně pozitivní hodnocení 8G přispělo k mému rozhodnutí preferovat 8G před Ceedem a Aurisem. (Dalo by se říct, že stejně jako mi kdysi Mitsi pomohl rozhodnout se pro Avenisis, tak ty jsi mi pomohl rozhodnout se pro 8G. A v obou případech jsem velmi spokojený. S Avensisem 5 rokem, s 8G pár měsíců).
---
Ano, každá liška chválí svůj ocas. Ovšem já klidně pochválím i Oktávku II, kterou nevlastním a kterou občas dostanu coby služebák (vrže okénko a dvěře zavírám až na druhý pokus). Stejně tak se mi líbila i Corolla (předchůdce Aurise). Naopak slova chvály pro Fabii bych hledal vcelku obtážně, stejně jako pro Chevrolet Cavalier, který jsme měl půjčený (americké auto velikosti "oktávky" v konstrukčním provedení "auto hrůzy").
shi
Nováček

Odeslat příspěvekod Lubos1 14. 7. 2008 07:44

Vie mi niekto povedat, ake su zmeny u 8g modelovy rok 2008 v porovnani s predoslymi rokmi? Zmenu vybavy som si nevsimol...
www.autogratis.sk
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod shi 18. 7. 2008 19:14

Změny pro MY2008 nebyly nikde oficiálně zveřejněny. Ale Honda provedla značné změny v bezpečnostních strukturách, zvětšila boční airbagy a čelní airbagy jsou nyní dvoustupňové. Díky změnám se změnil tvar podlahy v předu a koberečky mají jiný tvar.

Jelikož šlo auto znovu na crash testy (kde jim o 1 bod uniklo 5 hvězdiček) tak měli konstruktéři poměrně volnou ruku co se týče opravy všech nedostatků, o kterých věděli. Tzn. do MY2008 mohli provést opravu všeho co se jim konstrukčně nezdálo, ale co by znamenalo zásah do bezpečnostních struktur. Co všechno bylo upraveno se bohužel neví. Každopádně mi v autě nic tajemného nevibruje, nevrže, tlumiče jsou O.K., auto nevydává žádné tajemné pazvuky. Já jsem s ním spokojený. Ano, BMW1 (za které bych dal o 50 procent víc) by asi bylo komfortnější, ovšem v zimě bych možná na zadní hnanou nápravu nadával. A možná nenadával, co já vím.
Já jsem s Civikem spokojený.
shi
Nováček

Odeslat příspěvekod ITTI 26. 7. 2008 17:11

shi: zdarec, tak to je fajn, že jsi spokojen,já bych šel rozhodně do nafty 2,2, protože auto dobře drží stopu a krásně zatáčí.
Nicméně mne klubovky odradily,možná je to tím, jak tam vedou diskusi. Myslím, že iček toho zná hodně a někteří se...no nic.
Dokonalé není nic,mám pocit, že to angláni trošku flinkají.Soused má předminulou generaci a fakt dobré, ale z Jap. Když bylo kupování aktuální, už se vyskytly např. tlumiče a jen jsem si položil otázku,jak dlouho vydrží nová sada a co po záruce? Neb i děti chtějí řídit,tak se musí něco nechat...na učení stačí. Auris je o trochu lepší z Turecka,to vím od lidí, co je tojota živí. Ať nepíši nic bližšího.
Je tu jiný problém obecně: výrobci berou díly odkudkoliv, já na FR auto kupoval nový ND a byl z Brazílie, protože původní německý se odporoučel. Čímž tu předešlou větu trochu zpochybňuji, takže závěr je: nakonec bude vše +/- nastejno. Mercedes začal kupovat pal.systémy od FR Delphi! Malý příkladek.... :hm
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod Hans 20 31. 7. 2008 19:14

Je to sice mimo téma, ale že by se majitelé Civiců zbavovali ... :hm Rád bych novýho, koukal jsem i po ojetinách. Když pominu 1.4, tak třeba na Tipcars jsou v nabídce 3. Nepočítám dovoz, bouračky, sedan. Takže žádný velký zklamání se myslim nekoná. Beru prodáno je jich taky málo.
Hans 20
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Skyline 1. 8. 2008 07:12

Hans 20: zklamani se nekona, ber to tak, ze majitele Civiku nejsou nejaka zaslepena parta magoru, co autu promine kde-co, ale jsou to celkem narocni lide a tedy resi spoustu "prkotin", ktere majitele nekterych konkurencnich znacek povazuji za natolik podruzne, ze nema smysl se jimi vubec zabyvat. Skutecne problemy mel Civic 2 - bouchajici zadni tlumice (tak to dopada, kdyz se prejde z Kayaby na Sachs, slo o vadnou serii, montovanou do prvnich dodanych aut, meneno na zaruku) a vrzajici stresni okno u Executive (dnes uz vyreseno). Osobne si myslim, ze nejvhodnejsi doba k nakupu Civiku je prave ted - chyby jsou vychytane, ceny nizke. Mozna bych jeste pockal na facelift a podle toho, co prinese, bych bud vydrzel, az budou na salonech, nebo rychle koupil nejakou skladovku.
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hans 20 2. 8. 2008 09:42

Taky na to tak nahlížim ;-] Jen přemýšlím jestli v tý oranžový neni moc odvážnej :-D , moc se mi v ní líbí :-D
Hans 20
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ITTI 2. 8. 2008 10:21

Nazdarek vsem! Jedna dulezita vec: 2,2 nafta nema DEBILNI filtr DPF, nebo doufam, ze alespon v CivG8 stale neni, a to je vec k nezaplaceni !!!
Napr. M6 po FL jej ma to je vec k nekonecnym problemum. Jinak: kdo netusi, jak a kdy se DPF regeneruje, je v klidu. Kamarad koupil Subaru v nafte, klepalo to po nastarovani vic jak moje M6-byt PR kecy jsou, ze je to extremne tiche ,vyvazeny a kultivovany chod...jo, papir snese vse. Jestli ma neco kultivovany chod,z tech beznych a levnych, pak Honda 2,2 a Tojota sve 2 -2,2 nafty, asi i ta M6....
A zase k DPF-mu povidam-tusis, kdy a jak casto se ti regeneruje? On ze ne, ze to samo....tak je fakt ze je doktor, tj. netusi....ale protoze jezdi po pacientech ....no, to si pockam, jak to u subaru poresili, ale dost bych se divil. Kdyz je neco v principu pitomost, pak to funguje napric znackama.
Takze je treba na to nahlizet i takhle a pak G8 je v poho.
Jal pise Skyline...tak to bych si zjistil, jestli po FL nebude u nafty DPF a jestli jo, benzin nebo skladovku bez filtru. :pozor
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod Kolyy 2. 8. 2008 13:04

ITTI: Nový i-DTEC v Accorde DPF má, takže vidím veľmi pravdepodobne, že pri facelifte dosane aj Civic tento motor vrátane DPF.
Honda Civic 8G 1.8 Sport
Kolyy
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marcelino 2. 8. 2008 14:31

ITTI píše:Nazdarek vsem! Jedna dulezita vec: 2,2 nafta nema DEBILNI filtr DPF, nebo doufam, ze alespon v CivG8 stale neni, a to je vec k nezaplaceni !!!
...
to ze je DPF hovadina uz z principu, mi je jasne... :roll:
...ja tiez preferujem benzin... 8-)
... mozes blizssie napisat co presne sa pri "regeneracii" DPF deje u CR motorov, ze by to mohol postrehnut normalny clovek negativne vnimat za jazdy? :hm ...niekde sa tu stazovali ludia vlastniaci koncernove PD motory, ze im dost klesne vykon pocas "regeneracie" a ine "fajnovosti"... :hm :roll:
Marcelino
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Marcelino 2. 8. 2008 15:25

Marcelino píše:
ITTI píše:Nazdarek vsem! Jedna dulezita vec: 2,2 nafta nema DEBILNI filtr DPF, nebo doufam, ze alespon v CivG8 stale neni, a to je vec k nezaplaceni !!!
...
to ze je DPF hovadina uz z principu, mi je jasne... :roll:
...ja tiez preferujem benzin... 8-)
... mozes blizssie napisat co presne sa pri "regeneracii" DPF deje u CR motorov, ze by to mohol postrehnut normalny clovek negativne vnimat za jazdy? :hm ...niekde sa tu stazovali ludia vlastniaci koncernove PD motory, ze im dost klesne vykon pocas "regeneracie" a ine "fajnovosti"... :hm :roll:
:-[ uz nic nemusis pisat, precital som si diskusiu k "Mazde6 I - nafta" :roll: ono pred polozenim otazky je niekedy lepsie najprv skusit sam najst odpoved, ze ... :-[
Marcelino
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků