NOVÝ ACCORD 8G - pokec

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod HondaMan 22. 7. 2008 15:01

Tak ve starém CRV jsme meli automat 240tkm a bez jediného problému...
v novém CRV máme automat také, ale zatím jen 20tkm, takže se spolehlivostí neporadím.
Spolehlivosti bych se nebál. Já mám problém s rychlostí. tam je to přinejmenším na urovni 5 let starých kousků.
Pokud nechceš jezdit závody, tak je to bez problému, spotřeba na urovni manualu, logika už je na vcelku vysoké urovni... jen když chceš předjíždět, tak musíš "rozvážněji"...

Doufám, že v Acco je hodně podobný automat jako v CRV :)
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zberatel 22. 7. 2008 20:35

Tak to cumim...
Slovensky Acco je oprpti Ceskemu vo verzii Exe lacnejsi o cca -80tis Sk! (969tis Sk vs 809tis KC)

To Goes:
Tak tu je zrejem dovod, preco na Slovensku Acco moze hviezdit. Mondeo, M6, C5 s podobnym dieslom u nas zacinaju na podnych cenach ale su bez koze, stresneho okna a pod...
Avensis a Vectra su vybehove modely.
Zberatel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod T.E.CH 19. 8. 2008 13:54

Tak jsem se konečně pořádně svezl ve 2,4 a řeknu vám jede to fakt párádně....předčilo to moje očekávání.Jakou tento motor má spotřebu ve městě.Máte s tím někdo zkušenost v minulých verzích...???
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Skyline 19. 8. 2008 15:19

T.E.CH: ale jo, mame:-) V 7G to zere 10.5-11.5, v 8G by to melo byt lepsi - Honda sice vykon nijak zasadne nenavysila, ale o to zasadneji vylepsila krivku kroutaku v nizkych otackach. Kdyby to jezdilo v pohode za 10 po meste a za 8.5 v prumeru by me nijak neprekvapilo (ja mam prumer po 21k km 9.40).
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 19. 8. 2008 16:09

Je mi jasný že na delší štace ta 2,4 není problém a slovo žere není adekvatní na to co ten motor umí-naopak jezdí za málo, ale ve městě a já ho bohužel jezdím docela dost...to není žádná sláva(vím že to je adekvatní spotřeba k vykonu i obsahu).Dilema do budoucna, sakra...
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod x2005 25. 8. 2008 22:04

Tak se mi konečně podařilo projet v ACCO 8G. Zajímal mě 2,4i Tourer, který sice neměli, ale sedan pojede téměř stejně, tak jsem ho zkusil. Celkový dojem z toho auta pro mě je příjemné překvapení. Auto "padne jako ulité" hned po usednutí a rozjezdu. Líbil se mi příjemně utlumený zvukový projev od volnoběhu do cca 3000 otáček. Klidnou jízdu po městě nebo okreskách doplňuje decentní zvuková kulisa. Pak přichází takové nijaké období od 3000 do 4000, kdy motr zní jako sekačka a moc se neděje. Nad 4000 už pěkně ožije, ale já jsem si nejvíc liboval od 6000 do 7000. Tenhle rozsah prostě motoru svědčí, hezky táhne a mám pocit, že se mu v tohmle pásmu snad i líbí. Pravděpodobně v zájmu řidičova uklidnění je "had" ukazatele okamžité spotřeby pouze v rozsahu 0 až 15 litrů/100km, takže okamžitá spotřeba zůstává utajena a je to asi dobře. Moji relativně krátkou vyjížďku celkem 45km jsem ukončil s průměrnou spotřebou dle PP 13,1litrů/100km. Z toho bylo 20km dálnice v rychlostech 140 až 200, potom velimi klidná pasáž po okreskách 60 až 100 a něco málo město. A samozřejmě především na dálnici velmi často 6000 až 7000 otáček O:-) Celkově spotřeba pro mě žádná tragedie, čekal jsem to možná horší. Osobně mi přijde 2,4i jako povedená (pro mě základní) motorizace. Především v dálničních stoupáních nějaká akcelerace nad 180 je pouze přání řidiče. Což ale nemusí většine běžných(?) řidičů vadit.

Vzhledem k tomu, že jsem chtěl vyzkoušet především motor, tak zbytek stručně. Překvapila mě absence čalounení horní strany zavazadlového prostoru u verze sedan. U vozu v ceně 900tKč podle mě trestuhodné. Ptal jsem se v autosalonu, zda to není chyba, ale prý tam nic nechybí. 8-S
Řízení mi přišlo přesné, ale nekomunikativní. Což je ovšem dnes bohužel standard téměř všude.
Naladění podvozku na kvalitním povrchu bez výhrad, ale příčné nerovnosti v zatáčkách auto nesvědčí ani v malých rychlostech. Obuto bylo standardních 17", třeba 18" to změní, ale netuším jak.
Pokud jsem si chtěl sednout "sám za sebe", tak prostor na zadních sedačkách nic moc. Za sebe (182cm/90kg) jako řidiče jsem se ještě vešel, protože sedím dost vpředu, ale za sebe jako spolujezdce už ne. Jako spolujezdec si rád udělám pohodlí, natáhnu nohy a potom je situace vzadu jako u Oktávky 1 po faceliftu. Tohle bylo pro mě velké zklamání. Dávno jsem si odvyknul ptát se lidí "máte vzadu dost místa?"
Materiály v interiéru (především na palubce a dvěřích) mě osobně nepřipadají úplně prémiové, ale určitě najdeme v dnešní produkci i horší. Spíš je to takový povzdech, že to mohlo být dotažené k dokonalosti a nekazit celkový pěkný dojem.
Trochu moc tlačítek na volantu, ale asi si člověk rychle zvykne. Audio jsem nezkoumal, protože jsem chtěl slyšet motor. Na první poslech nic převratného, neurazí ani nenadchne.
Líbila se mi nejen akustická, ale i grafická signalizace prakování vpředu i vzadu malou ikonkou na palubce.
Celková hlučnost při 180 je na ještě přijatelné úrovni. Žádné extra ticho, ale lze se bavit.
Tři bliknutí na jedno ťuknutí do blinkru funguje, chválím, ne všude to mají.
Zelené šipičky napovídající, kdy řadit jsou pěkné (spíš taková sranda funkce), ale přišlo mi, že při klidné jízdě hodně nutí řadit nahoru. Ale když je řidič poslechne, tak auto v klidu dál uržuje rychlost, i když sám bych ještě neřadil. Šipičku na podřazení se mi téměř nepodařilo vyvolat. Snad jen když jsem zkusil z kopce na dálnici vyhodit rychlost, tak se to dožadovalo "pořazení". Co tím konstruktéři mysleli, těžko říct.
Trochu mě překvapila řadicí páka, která mi přijde mírně vyosená směrem k řidiči, takže zezačátku jsem měl problém při podřazování určit, zda řadím z 6 na 5 nebo z 4 na 3. Což někomu může přijít jako kravina, ale ten motor dokáže jet na 6 opravdu i hodně pomalu, takže při nejasné poloze řadící páky se mi to prostěnepodařilo bezpečně určit. Ale tohle bude určitě o zvyku.

Prohlídnul jsem si i zaparkovaného kombíka a kufr je prostě malý. Využitelnost bude dobrá, ale prostě žádný extra stěhování. Je to spíš pro někoho, kdo preferuje karoserii kombi a jezdí sám nebo maximálně ve dvou "nalehko" na výlety.

Nazávěr se chci zeptat, co znamená tato ikona? Já si to vykládám jako "připoutejte se, když vezete 3 mrtvoly v kufru", ale tak to asi nebude.

Obrázek
x2005
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skyline 26. 8. 2008 06:43

x2005: pekne zhodnoceni.

Ad motor - zere podezrele malo, pritom se vytaci ochotneji, nez minula 2.4 a hlavne "dole" posilil. Nm se vylepsil daleko lip (hlavne jeho krivka) nez hp. I me prekvapilo, ze po me sipky chtely sestku uz pri nejakych 60 po rovine a jeste vic me prekvapilo, ze to autu v nejakych 1700 otackach kupodivu nejak zvlast nevadilo, i kdyz zvuk je pod nejakych 1800-1900 otacek takovy nepresvedcivy a nejezdil bych tak.

Ad materialy - k palubce nemam vyhrady, ale ke dverim ano - hlavne madlo je ze dvou kusu a oba jsou cerne, zatimco u minuleho modelu je vklad z imitace hliniku, coz vypada o dost lip. Packy dveri maji misto chromu tu uzasnou "slitinu" "vypadamjakotitan", ktera mi ke kozenym sedadlum jaksi nepasovala. Calouneni kufru jsem si ani nevsiml.

Ad misto vzadu - je ho malo, ale v teto tride (Accord je precejen premiovka a ne taxik) je na tom jeste dobre. BMW 3 nebo A4 jsou na tom stejne, Lexus IS jeste hur.

Ad tlacitka na volantu - me to vyhovuje, oproti 7G jich tam par pribylo a zvykl bych si rychle.

Ad prevodovka - nevsiml jsem si zadne anomalie, cim jezdis ted?

Ad jizdni vlastnosti - tady nesouhlasim. Hlavnim limitem byly tragicke pneu Yokohama dB.

Ad rizeni - feedback temer zadny, ale je to o zvyku - kdyz jsem presedl z Civika do 7G, zdalo se mi, ze tam feedback zadny neni. Kdyz jsem ted sedl do 8G, tak jsem zjistil, ze ho tam mam furu a zadny neni az v 8G :-) A kdyz jsem sedl do SLK, tak mi prislo, ze Accord 8G ma to rizeni uplne uzasny, plny zpetny vazby :-)
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lubos1 26. 8. 2008 10:12

Skyline píše:...Accord je precejen premiovka a ne taxik) je na tom jeste dobre. BMW 3 nebo A4 jsou na tom stejne, Lexus IS jeste hur.

Accord je bezny mainstream ako ine vozy strednej triedy...staci pozriet cenu, ktora je dokonca pomerne nizka oproti konkurencii
www.autogratis.sk
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod Skyline 26. 8. 2008 12:47

Lubos1: Accord je prevlecena Acura TSX. Fakt, ze je tady prodavan jako Honda na kvalitach auta nic nemeni. Je to jako kdyby Audi prodavalo A4 se znakem VW - mohl bys rict, ze je to jen VW, ale porad by to bylo Audi. Podivej se nekdy na Accord 6G a pak na 7G a 8G - ten posun je drasticky, prave proto, ze se Honda rozhodla nabizet TSX (novy model, predtim v nabidce Acury nebyl a neslo tedy o novou generaci, ale zcela nove auto proti "trojce", A4, IS apod.). My jsme na tom vydelali.

A pokud jde o ceny, mozna by ses mel nekdy podivat, kolik stoji treba ta "trojka" - pokud si prepocitas ceny na soucasny kurz (coz prodejci bezne delaji, prestoze ceniky jsou ve "starych" cenach), pak si treba 325i koupis za nejakych 820k kc, coz je na urovni 2.4 Exe. Samozrejme dostanes u Hondy lepsi vybavu, znacka je znacka a porad ma pro BMW svou hodnotu, nicmene kdyz uvazis, ze v tom BMW je trilitrovy sestivalec, zadne cenove drama se nekona.
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x2005 26. 8. 2008 13:36

Skyline píše:Ad motor - zere podezrele malo, pritom se vytaci ochotneji, nez minula 2.4 a hlavne "dole" posilil. Nm se vylepsil daleko lip (hlavne jeho krivka) nez hp. I me prekvapilo, ze po me sipky chtely sestku uz pri nejakych 60 po rovine a jeste vic me prekvapilo, ze to autu v nejakych 1700 otackach kupodivu nejak zvlast nevadilo, i kdyz zvuk je pod nejakych 1800-1900 otacek takovy nepresvedcivy a nejezdil bych tak.

Ano, žere to celkem málo a v nizkých otáčkách se nedostaví žádné cukání/kuckání, jak bych očekával. Bylo by zajímavé jen tak pro test nějakou delší defenzivní jízdu po okreskách na spotřebu.

Ad misto vzadu - je ho malo, ale v teto tride (Accord je precejen premiovka a ne taxik) je na tom jeste dobre. BMW 3 nebo A4 jsou na tom stejne, Lexus IS jeste hur.

Aniž bych chtěl vyvolat flame, tak když porovnávám z mojeho výběru new Mondeo nebo i new Mazda 6, tak mi Acco vychází s prostorem vzadu (a v kufru) nejhůř a je mi to líto :'(

Ad tlacitka na volantu - me to vyhovuje, oproti 7G jich tam par pribylo a zvykl bych si rychle.

Tlačítka jsou spíš o prvním dojmu, za chvíli si člověk zvykne.

Ad prevodovka - nevsiml jsem si zadne anomalie, cim jezdis ted?

Když dostanu do ruky současné manuální převodovky VW, tak řadící páka je v jednotlivých pozicích tak nějak víc vykloněná, takže podle sklonu řadičky položením ruky poznám, co je zařazeno. Viz. uvedený příklad, jestli je tam 6 nebo 4, který jsem uváděl. Stejně jako MT u současných Fordů nebo Mazdy, jen v Acco je to jinak. Ale je to opět jen po prvním nasednutí. Jinak k samotenému řazení nemám výhrad. Aktuálně jezdím rok a půl s DSG, takže na kvedlačku a spojku pomalu zapomínám, ale s charakterem 2,4i je MT příjemná kombinace a řazení mě nějak nevadilo.


Ad jizdni vlastnosti - tady nesouhlasim. Hlavnim limitem byly tragicke pneu Yokohama dB.

Já proti jízdním vlastnostem nic nemám, jen proti chování na příčných nerovnostech a především na nerovnostech v zatáčce. Jinak auto hezky drží stopu a je příjemné jet s ním i klidně a pomalu, což se mi líbí.

Ad rizeni - feedback temer zadny, ale je to o zvyku - kdyz jsem presedl z Civika do 7G, zdalo se mi, ze tam feedback zadny neni. Kdyz jsem ted sedl do 8G, tak jsem zjistil, ze ho tam mam furu a zadny neni az v 8G :-) A kdyz jsem sedl do SLK, tak mi prislo, ze Accord 8G ma to rizeni uplne uzasny, plny zpetny vazby :-)

Zpětná vazba není, ale to je současný trend, tak se nedá nic dělat. Auto jede pěkne kam se mu ukáže, i když žádné extrémní pokusy jsem nedělal.
x2005
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skyline 26. 8. 2008 14:10

x2005:
ad prostor - proto pisu o premiovkach. U nas Honda takovy zvuk nema, ale tohle je proste prevlecena Acura TSX. Kdyby se zacal Lexus IS prodavat jako Avensis (a tedy byl bezne srovnavan s M6 a Mondeem), dopadl by v testech po strance prostornosti katastrofalne. Me osobne to mimochodem taky netesi a hlavne me netesi, ze jinak krasny kombik ma prakticnost v kopru - u 7G byl rozvor o tusim 6 cm delsi nez u sedanu a vzadu bylo mista uplne super, stejne tak kufr byl obrovsky. Ted se to otocilo o 180 stupnu v prospech designu, pro nekoho vyhra, pro nekoho (me) duvod k zvazeni, jestli bych coby kombi Acco koupil.

ad prevodovka - je to nejen o zvyku, ale je to taky asi dost individualni. Beru podle toho, ze jsem nikdy podobny problem nemel opacne, tedy z Hondy do koncernu. Ale jak rikas, to se srovna, clovek si po par km zvykne.

ad jizdni vlastnosti - az s nim pojedu priste, dam si na to schvalne pozor. Dnes vysel test 2.2 i-DTEC na hondaclubu a kritika podvozku se objevila i tam, coz je pro me zahadou, kterou v pripade 2.2 prikladam tomu, ze ten diesel je precejen trochu jinak naladen.

ad zpetna vazba - dodal bych, ze je to BOHUZEL soucasny trend. Rizeni je pak jak playstation, coz mi nejvic prislo prave v SLK a taky v LS600h. Verim ale, ze si clovek zvykne casem i na to a dokaze najit limity auta a jejich projevy rozpoznat.
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x2005 26. 8. 2008 15:16

Skyline píše:Dnes vysel test 2.2 i-DTEC na hondaclubu


Fotka č. 26 - je vidět horní "stěna" kufru bez polstrování. Ale jinak interiérový fotky mají lepší než většina autowebů a možná i honda.cz :tleskani

....tvrdé odpružení má za následek i odskakování vozu v zatáčkách. Pokud najedete i na malou valchu či jinou příčnou nerovnost, kterých je u nás mraky, kola ztratí kontakt s vozovkou a vůz zneklidní.

Asi jak jsem to říkal i já.

Jinak recenze je "snaživě pochvalná". Autor JardaBar tvrdí, že se mu motorizace 2.2d zdála dostatečná, tak já si jí snad půjdu půjčit a vyzkouším také.
x2005
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Max9 26. 8. 2008 15:27

Accord není prémiovka. To je jen něčí zbožné přání. Obhajoba Acurou je taky mimo. Acura v USA také není prémiovka. Je to lepší řada Hondy, ale nestaví se ani po bok Infiniti, natož MB,BMW...
Max9

Odeslat příspěvekod Skyline 26. 8. 2008 15:37

x2005: v cem je recenze "snazive pochvalna"? Bych rekl, ze je kriticka vic, nez tvuj prispevek a nemam dojem, ze bys ho psal se snahou chvalit Accord za kazdou cenu.

Jinak 2.2 jede pekne, znam jen verzi v 7G a udelala na me dobry dojem (ve srovnani s TDi, HDi a dCI, mimochodem majitel si to koupil, protoze mu 320d 110 kW prisla slabsi a min vyrovnana), nicmene porad je to jen diesel, porad to ma turbodiru, porad to "nahore" nejede a myslim, ze JB to v testu vyjadril presne - motorizace je "dostatecna", ne "uzasna", "skvela" nebo neco podobneho. Auto rozhodne neni zadny slimak, ale myslim, ze cekat zazraky neni duvod. Co je silnou strankou DTECu je dobre zvladnuta krivka tociveho momentu (na ukor maximalniho vykonu), takze Accord se zda byt sviznejsi, nez na kolik tech 103 kW (v 7G) vypada. Naopak treba u IS220d jsem ocekaval naftovy masakr a odchazel s pocitem, ze pulka koni cestou z Japonska chcipla... Pak dej vedet, jak se ti to libilo.
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skyline 26. 8. 2008 15:41

Max9: kdy jsi byl v USA naposled, koho tam znas, jak casto se s temi lidmi stykas?

Skoro se chce rict, ze je neci zbozne prani, aby Acura premiovka nebyla. Nebo jen nekdo prisel vyvolavat flame, na to ale prispevek nema uroven a za delsi komentar nestoji, pokud neuvede neco na podporu svych tvrzeni. Ale klidne to jeste zkus :-)
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků