No takže to vidíte úplně stejně jako já.
Ten Outback se mi líbí, ale nejsem zatím psychicky připravený na ten automat (Lineatronic).
Jel jsem teď v dost autech, jezdím teď ve Volvu C70 CC v automatu a....
Všechno super, jen jak jsem si zvykl na tu klasickou automatickou převodovku, tak mi teď všechny auta připadají takový....blbý... Takže... než blbej automat, tak to raději dobrej manuál.
Jako jo, ta převodovka v Jeepu je pomalá, ale absolutně žádné cukání, řadí to sametově, jak kdyby tam byla úplně normální převodovka (lepší), naučil jsem se jezdit s tím tak, že už i umím povolit plyn, když vím, že si to bude chtít zařadit (s trochou přehánění), prostě taková pohoda.
Lineatronic je prostě skůtrová převodovka, byť to má možnost předvolených stupňů (to bylo vlastně to jediné co mne na skůtru v pozdějším čase sralo) a ty nové dvojspojky a podobné opičárny..., vždyť s tím mám problém v kopci vyparkovat, abych něco před sebou a nebo za sebou nenabořil... Asi se dá na to zvyknout, ale... SUV s dvojspojkou je asi největší pikačovina, ve které jsem kdy jel (pokud se s tím má občas někam mimo silnici).
P.S. Koncern pro mne fakt ne..., to už je pro mne přijatelnější ta Sportage (protože pak bych měl všechno v servisu PEMM)
Kurtoid... Však Jeep si asi nechám, tak jako tak... Teď mi tam odešel motorek vířivých klapek (cca 6t.), tak už jsem s tím nechal vyměnit i turbo (cca 20 t., ještě ani nevím na kolik to vyjde), budu tam mít nový startér (7 t.), opravily se nějaké nefunkční fíčury (17 t. - kroužek pod volantem, musí tam být jen originál MOPAR a taková je cena), takže věřím, že to bude O.K. Stát mne to bude pomalu jako nové malé auto ještě před pár lety, ale stejně mi nic jiného nezbylo (mohl jsem to jen zaflikovat, turbo nedělat - nic mu není, ale rád bych aby už byl klid a když to bude rozdělané, původní tam zůstal v podstatě už jen polomotor, jinak všechno je tam nový, resp. za mne dělaný - podvozek, žhaviče, baterka, kola, pneu, chadič... prostě všechno co šlo se vyměnilo)