Kia Cee'd

Chevrolet, Hyundai, Kia

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Brouk 22. 11. 2006 22:06

ITTI píše:Konečně,píši názor na slovenské auto ze Žiliny,co je na něm korejského,smím-li vědět? Vypínač mlhovek? :D
.!/quote]
No já myslím, že to je na další diskusi. Tak třeba VW Touareg je jaké auto, když se vyrábí v Bratislavě? Podle tebe asi Slovenské. Tak tedy i Porsche Cayenne a Audi Q7 jsou Slovenská auta. Škoda Octavia je jaké auto, když se vyrábí v Čechách, ale drtivá většina dílů je nemeckejch? A jaká bude OII vyráběna v Číně?
Brouk
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wendy 23. 11. 2006 08:12

MMCH, základní cena Ceedu (bez klimy) bude 339.980 Kč.
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010

Check my www:-)
wendy
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Konik 26. 11. 2006 23:19

Radek O. píše:A s tou skodou to neni treba moc prehanet, za podobnou cenu jako Ceed je vice vozu nizsi stredni tridy...


mozes uviest zopar prikladov aut rovnakej triedy a porovnatelnej ceny?

ked sa tak pozeram na ceny golfu, astry, prip. focusu co je rovnaka trieda (kompakt, nizsia stredna), tak sme s cenou o 1/4 az 1/3 vyssie pozor2

oprav ma ak sa mylim
wikipedia - volna internetova encyklopedia
Konik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ferohora 27. 11. 2006 13:03

Tak kolega ho cez vikend mal v ruke s 1.6CRDi a pochvaloval si :P
3 GT
BMW
Ferohora
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wendy 27. 11. 2006 15:55

Další krátké zkušenosti s autem...

http://automix.centrum.cz/magazin/clanek.phtml?id=8900
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010

Check my www:-)
wendy
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Joz 27. 11. 2006 17:04

Ma KIA Ceed pozinkovanu karoseriu ?
Joz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wendy 27. 11. 2006 18:43

Joz: No, vzhledem k tomu, že jí má můj Getz, tak Kia bude asi taky...
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010

Check my www:-)
wendy
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ITTI 27. 11. 2006 20:08

Brouk píše:
ITTI píše:Konečně,píši názor na slovenské auto ze Žiliny,co je na něm korejského,smím-li vědět? Vypínač mlhovek? :D
.!/quote] No já myslím, že to je na další diskusi. Tak třeba VW Touareg je jaké auto, když se vyrábí v Bratislavě? Podle tebe asi Slovenské. Tak tedy i Porsche Cayenne a Audi Q7 jsou Slovenská auta. Škoda Octavia je jaké auto, když se vyrábí v Čechách, ale drtivá většina dílů je nemeckejch? A jaká bude OII vyráběna v Číně? /quote]


Výborně! Správně položená otázka.Taky mi to dalo,než se někdo rozhodl správně reagovat.
To je ono! Odkud,resp.čí je které auto? Pominu-li třeba Mazdu 6,kde je jasné,že je snad celá z Japonska,tak u většiny aut to neví nikdo(z toho,o se v EU prodává). Prostě se to někde smontuje ze součástí, které někdo někde a nějak vyrobil. Tečka. Takže potom řeči o tom, jak někdo vyrábí šrot a jiný hyper kvalitu jsou směšné. Bude to kus od kusu,stále víc.A to nechávám stranou vlivy automatizace výroby+problémy které z toho plynou a kvalifikace pracovníků,resp.to, jaké byly jejich původní profese, resp. jak budou a jsou ochotni se "identifikovat" s firmou a "kopat" za ni. pozor2
Kontrolní otázečka: nový Peugeot 4007 bude jaké auto? A hlavně,jak to tipuješ s kvalitou? :wink:
Já tvrdím,že nekvalitu neprodukuje nikdo.Ale ten P4007 mne fakt zajímá. :hm
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod wendy 27. 11. 2006 20:15

ITTI: Otázka je, jak chceš vůbec hodnotit kvalitu auta... To, že se ti sto tisíc km nerozsype? To splní jakékoliv dnešní auto, když nepočítám kusové výjimky napříč ceým trhem. To, jestli ti třeba náhodou nepraskne žárovka v palubní desce? To se může stát, ale nehodnotím to, jako nekvalitní auto. Podle mě jsou dneska auta více méně na stejné úrovni, ať jsou odkudkoliv. Když se totiž člověk podívá, co je ve skutečnosti vevnitř, tak tam stejně najde pár globálních výrobců. Stejná situace nastala teď v oboru, ve kterém se pohybuji, hlavně v LED obrazovkách. Evropští výrobci na jednu stranu kudy chodí, tudy shazují čínskou konkurenci, na druhou stranu jsou ale jejich výrobky složeny tady v Evropě ze stejných čínských dílů, kolikrát vyrobených v těch fabrikách, které tak napadají.
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010

Check my www:-)
wendy
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ITTI 27. 11. 2006 21:48

wendy: No konečne,sice to trvalo,ale už jsi na to přišel též. Kvalita se sice dá definovat,ale nebudeme tím ztrácet čas a nudit lidi. Jo,snad s výjimkou ČLR a míst na ameridkém kontinentě + nějaké ex CCCP a jejich výrobky, dělají všichni prakticky identické výrobky a základní rozdíl je v designu,velikosti auta atd...jinak je to skládačka. Je fuk, jestli je Audi ze Slovenska nebo Německa,je fuk,že se někomu nelíbí Fiat(nová Brava bude štika v dané třídě,Ceed ne). Já se na toho P4007 ptal záměrně.V japonské Mizušimě se bude na stejné lince dělat Mitsubishi Outlandrer(už vyrábí), P4007 a Citroen C-Crosser.Naftový motor v Mitsub. bude od VW, v autech od PSA zase společný PSA+Ford. Mazda patří Fordu atd...atd.Renault SUV Koleos se bude vyrábět v jihokorejské Samsung Motors. Takže neplatí vůbec nic. Nicméně ta SUV od PSA jsou spíš japonská, Renaut korejský , Ceed slovenský...ale klidně jsou francouzská a KIA korejská.
No a pak se strhne hádka o kvalitě? Drobet nerozumím proč :hm
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod wendy 27. 11. 2006 21:55

ITTI: Pokud si dobře vzpomínám, ty jsi to byl, kdo tady šmahem odsoudil Ceed na základě jednoho kusu, který viděl v Paříži...:-) Ale OK, v podstatě se shodneme na tom, že dneska nejde rozdělovat auta na kvalitní a nekvalitní, a už vůbec mít předsudky z původu auta, když dneska Hyundai je víc evropskej, než třeba renault nebo peugeot...
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010

Check my www:-)
wendy
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ITTI 27. 11. 2006 22:58

Ten kus tam nebyl jeden.Pouze jsem napsal,že staticky viděno,s ohledem na velice malý zájem zákazníků(na rozdíl od Hyundaie,kde bylo plno), tak že řemeslně to zmáklé nebylo a ono opravdu nebylo.Realita.Jsou vozy,kde se stojí fronta a i na konci 2. týdne v autě dveře sametově cvakají.Jsou výrobci,komu nejde na autě zavřít víko a předloni jsem v dobré víře jedno otevřené chtěl zavřít,trochu s tím švihl a víko se vymrštilo zpět a já měl málem úraz....nebo MB třídy A měl týden na akčním autě promáčklou kapotu,před 6 lety... Pozor,je kvalita a kvalita.Takže v dané třídě si mohu zavírat opakovaně dveře na C4,Civic8,O2 aj. a je to drobet jiné, než Ceed. Holt bylo slyšet trochu plech...Taky jsem po Paříži psal,že mají šanci to napravit. Ona se dá kvalita a pečlivost poznat podle zdánlivých maličkostí.Když drnčí a nedovírá schránka před spolujezdcem,co to udělá v praxi? Plasty uvnitř sice nejsou drama,ale zůstávaly na nich rýhy. To by nemuselo. Stále beru,že výrobce se na takovou výstavu připraví,jinak by byl blázen a sebevrah.Stejně jsem psal,že Ceed zatím neohrozí vůbec nikoho,ale že za 5 let,to by si měli dát premianti pozor. Nikdy jsem nepsal,že tohle auto nedojede,že bude poruchové.Dojede,proč by nedojelo,ale kvalita je širší pojem.Proto mne udivilo,jak na auto.cz chválili věci, které při světové premiéře byly trochu jinak. Je možné,že výrobce zapracoval a pokud jo,dobrý. Zatím tohle auto bude pro skupinu zákazníků, pro které je nějaká Fabia,Getz,Swift atd. malé,nechtějí jezdit Loganem, nechtějí ojetinu a nehodlají utratit víc jak 360 tis s klimou a mít auto třídy Golfa. Takových lidí jsou mraky,musí se krom ceny a výbavy nabídnout velice výhodný způsob financování na 5-7 let(což by kopírovalu záruku,ale tam budou nějaká ale..) a prodají, v pohodě. Jen bych varoval před přehnaným očekáváním. Nelze za cenu 350 tis mít Civica8,např.Celkový dojem a pocit z těch aut je zcela jiný a jinde.Nic víc.Dokonce i Škoda může být naprosto v klidu. Krátká Fabie2 je pro jinou cílovou skupinu(2. do rodiny), Combi možná jako základní a pokud v MB zareagují,tak jo,dobrý,proč ne?Pro mne je premiantem třídy "Ceed" Honda Civic8, takže 600 tis za ni klidně dám. Octávka 2 je jiná cílová skupina, tam jsem osobně ochoten jít na RSo, takže cena je jasná,ale kvalita též. Interiér je takový jaký je,ale vše lícuje tak jak má.To,že se někomu O2 nelíbí,no a?Nebo cena? Přece prodávají za ceny,kdy řekli že, nebudou nejlevnější. Drží slovo,mají podíl trhu,pokud se něco změní,změní cenu.Nikdo nezlevní iniciativně,proč by to dělal?Ono i korea bude zdražovat.Tuscon už není auto za hubičku a nové Santa Fé též.Logické,nemám s tím problém.
Osobně beru Ceed za počin typu Logana,ale na kvalitativně vyšší úrovni. Jestli se to někoho dotklo,to neřeším. Civic8 to zatím není.Tečka.
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod wendy 27. 11. 2006 23:05

Ha, nikdy bych neřekl, že s tebou budu souhlasit, a vono jo! Ale je potřeba taky říct, že Civic8 ve své třídě překonává snad veškerou myslitelnou konkurenci...
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010

Check my www:-)
wendy
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ITTI 28. 11. 2006 16:14

Já problémy neměl nikdy s ničím. Jen jsem varoval před přehnanými očekávaními. Není možné dělat zázraky v technice a následně ekonomice(= cena). Nelze šmahem tvrdit, že jen proto,že si někdo něco kupuje, je to projevem hlouposti. Lidé kupují podle sebe a kapsy,pro Ceed-ník jsem skupinu kupujících uved a moc se nemýlím.Dovedu si představit,že si to koupí má dcera,neb bude budovat kariéru=stále pracovat=celý život,stavět v Praze dům záhy po škole,nutně musí jezdit,takže koupí něco,co je trochu vybavené a ne moc drahé. Startovací auto.Navíc je pro ni auto vyloženě spotřební zboží.Seč jí nabízím drahé, odmítá a nechce jej.
Civic 8 má své mouchy. Startování oběma rukama je u hromadně vyráběného auta pitomost,to mi nikdo nevymluví,nedával bych všude(resp.standardně) 17" kola,výhled dozadu je mizerný(neb se podařil design,tak se ta to musí něčím zaplatit).
Lidé by neměli být nekriticky nadšeni ze svého vozu a zatracovat druhé,že si koupili jiné. O nic jiného nejde.Záleží, jestli jedu do servisu, kde je dlouho znám a vím, že tam mohu auto klidně nechat,že olej skutečně vypustí,že nic neošidí. Ze všech prodejců v okolí mám,bohužel, jenom u prodejce VW_AUDI_Škoda_Hyundai jistotu,že nikdo nic nezpacká. Seč si včera známý koupil Civica8,mám svoji pochybu o servise,kam bude muset.

Ideální auto je to, které se nikdy nevyrobilo, neb nemohlo nikoho naštvat.
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod T.E.CH 28. 11. 2006 16:18

wendy píše:Ha, nikdy bych neřekl, že s tebou budu souhlasit, a vono jo! Ale je potřeba taky říct, že Civic8 ve své třídě překonává snad veškerou myslitelnou konkurenci... /quote]



To auto mám...a taky má pár mušek.Ale jinak jsem spokojen...

Jo a startování ....opravdu věc zvyku.Taky jsem se tomu divil jk to pořešili, ale mě osobně to vyhovuje....protože mám naftu.Otočím klíčkem o dvě polohy a narovnám se.Jen co zhasne žhavení startují-2-3 sec.V klasice bych musel čekat se "zkroucenou rukou" až to zhasne a pak teprve startovat.Tohle (v naftě) je jednoznačně dobrá varianta.Věřte mi. :D
T.E.CH
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků