Hyundai Staria

Chevrolet, Hyundai, Kia

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod yndezit 8. 11. 2022 23:21

Až VW a MB budou mít i stejnou cenovku...
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 9. 11. 2022 06:44

impact píše:

Tady chlápek prolejzá tu základní 11-ti místnou verzi. Žádný ledky, manuální všechno, včetně kiimy (ale s možností ovládat separátně zadní část), nelakovaný nárazníky, klíček stejnej jak u i30. ;)


za ty prachy koupíš od vw max plechovou dodávku, takže v klidesu
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mmmkkk 9. 11. 2022 08:53

impact píše:

Tady chlápek prolejzá tu základní 11-ti místnou verzi. Žádný ledky, manuální všechno, včetně kiimy (ale s možností ovládat separátně zadní část), nelakovaný nárazníky, klíček stejnej jak u i30. ;)


Tenhle stupeň výbavy se v ČR neprodává, takže úplně irelevantní.
mmmkkk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Slawall 9. 11. 2022 08:56

glider píše:Co je na tom zle?

Za me vidim nejvetsi fail v absenci isofixu na vsechn zadnich sedackach.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m_tsch 9. 11. 2022 08:58

mmmkkk píše:
Tenhle stupeň výbavy se v ČR neprodává, takže úplně irelevantní.

Ale už samotná existence té verze lecos naznačuje o tom, jaký má automobilka k tomu autu přístup.
Říkám na svou čest, Toledo je the Best.
m_tsch
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 9. 11. 2022 08:59

Kuwa ale rekl bych, ze skoda, ze to v Evrope nebude. Pro delniky ideal nebo i jako klubova dodavka apod.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 9. 11. 2022 09:46

Ta argumentace klíčkem mne dojala. Něco o autozámcích vím, takže vězte, že Bentley má stejný klíček jako Fabia.
Mám skoro 2 metry a hagusy na Sharanu jsou už na hraně. Takže nevím k čemu by byly dobré na takovém autě.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod m_tsch 9. 11. 2022 10:03

Klíček bych taky neřešil, ale Bentley a Fabia určitě nemají stejný (myšleno kryt).
Říkám na svou čest, Toledo je the Best.
m_tsch
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 9. 11. 2022 10:14

Ano, liší se krytem. Cílové skupině to tak stačí.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod m_tsch 9. 11. 2022 10:36

Tak to, že by kvůli dražšímu autu vyvíjeli jinou technologii asi nikdo neočekává, ale když klíček odložíš na baru, musí bejt vidět, že nejsi běžnej šulín od pásu.
Říkám na svou čest, Toledo je the Best.
m_tsch
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod impact 9. 11. 2022 11:53

Ale ne, to jsme se nepochopili, mně unifikovanej klíček vůbec nevadí, aspoň ho dokážu ovládat poslepu. Vůbec mě ta "cena od" edice s nelakovanýma nárazníkama nevadí, naopak. Pro užitkový auto ideál.
impact
Inventář

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 9. 11. 2022 12:23

Slawall píše:
glider píše:Co je na tom zle?

Za me vidim nejvetsi fail v absenci isofixu na vsechn zadnich sedackach.


Zadní sedačky napevno (resp. jen s malým posuvem), motor s dynamikou favorita, nemyslím si, že budou ve velkém přetahovat zákazníky VW a MB.

Jako neříkám, že je to špatné auto, ale i když si odmyslím motor, tak ty zadní sedačky jsou největší opruz, pokud to někdo chce používat pro plný počet lidí a zároveň převáží i větší věci, nebo zvíře (což je velice časté využití)
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 9. 11. 2022 14:56

J, to vidim taky jako fail, je to lavice a jeste se neda vytahnout. Teda da, ale spise odmontovat nez "vytahnout".
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 9. 11. 2022 17:39

Místo povídání, že ten zavazadlový prostor je krátký, to měl raději změřit. Navíc testuje nějakou pošahanou verzi luxure.
1.JPG
1.JPG (19.65 ) Zobrazeno 1438 krát

Normální devítimístná verze (Staria Tour) v katalogu má třetí řadu víc vpředu

130kW na takovou dodávku naprosto vyhovující, jste už úplně zblblí. Stejně se s tím rozumně předjíždět nedá a na normální jízdu ok.
Zadní lavice se vyhodí nafurt do sklepa a bude z toho perfektní 5 místný vůz pro náročnější rodinu. Ostatně, takhle se nejčastěji provozoval i Transporter.
Jediný fail vidím v tom, že 4x4 je jen k automatu a ten neutáhne kloudný vlek (jen 1500kg)
Manuál sice utáhne 2000kg, ale je zas jen ve dvojkolce.
Základ za 950.000 Kč dobrá volba. A zatím žádné blbosti (hybrid s benzínem a podobné hámotiny....), ale poctivej diesel.
Přílohy
2.JPG
2.JPG (19.42 ) Zobrazeno 1440 krát
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 9. 11. 2022 19:02

Tak ono hlavně není 130kw jako 130kw. Korejci ty koně měli vždycky pořádně zdechlé, zkrátka ty auta nejedou a u auta za 1,4 nějakou dynamiku vyžaduju už z principu.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků