MgX píše:Moc díky za Váš a samozřejmě i Tvůj čas.
Ještě drobnost, jestli můžeš. Chápu, že jsem asi natvrdlý.
Reakci prodejce mám písemně. Opakovaně jsem si to četl. Je to velmi stručné, ale pro mě jasné. Přesto se to zase liší od toho, co zde čtu.
Píše se tam...
1. Systém „A“ je bez tlačítka. Auto si vše stáhne z ABS. Stačí nahustit pneu na správný tlak, ujet 5 km a vůz si hodnoty načte automaticky.
2. Systém „B“ má tlačítko někde kolem volantu. Po nahuštění/výměně pneu se aktivuje ruční brzda, nastartuje se a stiskne se tlačítko na pět a více sekund. Tím se nové hodnoty updatují.
Děkuji
Nevím, jak to má Hyundai, ale Proceed 2022 má měření přes ABS, žádná čidla (tedy ten systém A) - ale ten systém je s tlačítkem. Vlevo od volantu mám tlačítko, kterým resetuju hodnoty vždy, když změním tlak v pneumatikách. Přijde mi, že popisované systémy A a B může být systém jediný. Měření přes ABS a reset hodnot přes tlačítko...
//Edit
"[..] Stačí nahustit pneu na správný tlak, ujet 5 km."
Tohle je popis, který se u KIE používá pro popis chování systému s čidly TPMS - NE pro měření přes ABS.