No podle mě je ta základní otázka, kterou by si člověk, kterej chce Tucson či podobné SUV s pohonem 4x4, měl položit, nějak takhle: fakt na rozvážení dětí do školy a sebe do práce potřebuju SUV s pohonem 4x4, když by to kompaktní hatchback zvládnul stejně? A pokud je to jediný auto, tak kombík by odvezl stejně (ne-li více). Pořizovací cena bude tak o stovky tisíc nížší, provozní náklady budou taky výrazně nižší.
Nebo opačně, když potřebuju jednou za rok pohon 4x4, protože jsem línej nasadit řetězy, chci za to opravdu platit tak děsný navýšení?
Doufám, že jsem to nenapsal moc útočně.
Chápu, že každej si svoje peníze utratí za co chce (taková O4 za mega, to je taky masakr).
maincoonsback píše:Rozměrově je Tuson nějak mezi Karoqem a Kodiaqem, mírně blíž ke Karoqu. Je to o chlup menší než 5008 se kterou teď žena jezdí. Takže za nás téměř minimum rodinného použití... Jako v tomto podmínky plní a není problém. V tomto máme jasno. Kodiaq je poznatelne větší /má blíž rozměrově k JGC, kromě šířky/, zároveň je Karoq viditelne mensi než Tuson.
Na hyundaiklubu si teďka nedávno v recenzi nějaká paní, která dřív jezdila s 5008, pochvalovala Starii. Ale oni jezděj v pěti, průměrnou spotřebu maj asi 7,5l/100km, holt nafta.
Hyundai je auto do konce života. Zaprvé, nikdy ti ho neukradnou. Zadruhé, nepodaří se ti ho prodat.