Tak u tý i30 to naštěstí po faceliftu poladili. Ne, že by to bylo supertiché auto, ale je to velmi akceptovatelný a ne tak hrozný, jako před faceliftem.
Co se týče zrcátek, pokud je to jak u Hyundaie, tak ta pamět sedadel a zrcátek je společná, ale jenom v těch nejvyšších výbavách a dodělat to do nižších nejde.
koenzym.q10 píše:K nákupu mě teď nic moc netlačí, ale auta v naší domácnosti už maj každý najeto 220+, tak z dlouhé chvíle matuju vše od Clia přes S-cross po Octu RS.

Přesně tohle jsem absolvoval před rokem (včetně pokukování po S-Crossu

, když se počítadlo kilometrů na rodinné O2 překulilo přes 300 tisíc a spotřeba oleje přes litr na tisíc.

Kdyby to nežralo ten olej, asi by tu s námi ještě byla.

A ze všech kandidátů (Astra - ještě americká, Scala, Octavia, Corolla, Camry, S-Cross a pár dalších) to nakonec vyhrála ta i30, protože je to prostě takový neutrální auto, ničím moc nevyčnívá, ale taky ničím nenaštve. Něco, jako dřív byly škodovky.
-- 23. 9. 2022 22:48 --Mimochodem, i30 už nebude mít další generaci, čeká se jen jeden další facelift, Ceed je na tom jinak?
Hyundai je auto do konce života. Zaprvé, nikdy ti ho neukradnou. Zadruhé, nepodaří se ti ho prodat.