KIA CEED facelift 6-2020

Chevrolet, Hyundai, Kia

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Tomas B 24. 8. 2022 13:22

a nevešlo by se do garáže
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 8. 2022 13:23

V garáži už stejně neparkuju aspoň rok a půl.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 24. 8. 2022 14:53

MELLO píše:To se mi zase vůbec nelíbí a cenově už je to úlet.

Tak sportovní věk?
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 24. 8. 2022 14:55

MELLO píše:V garáži už stejně neparkuju aspoň rok a půl.


za kolik pronajímáš?
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 8. 2022 15:01

Za nic, mě nenapadlo tu plechovku někomu pronajmout. To by beztak bylo tak maximálně za pětikilo měsíčně.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m_tsch 24. 8. 2022 16:14

Ale garáž máš a to zní dobře.
m_tsch
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 8. 2022 16:14

A navíc za 1800.- ročně. 8-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m_tsch 24. 8. 2022 16:16

Luxus.
m_tsch
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod impact 24. 8. 2022 17:36

Garáž nebo akcelerátor rezavění?
Hyundai je auto do konce života. Zaprvé, nikdy ti ho neukradnou. Zadruhé, nepodaří se ti ho prodat.
impact
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 8. 2022 17:38

No právě akcelerátor rezavění. :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod koenzym.q10 23. 9. 2022 16:54

Kdybych hypoteticky chtěl Prcída, DCT yes/no? Obecně preferuju manuály, ale v novým už neni a ani v mnoha ojetinách ne. Má smysl smířit se s DCT, pokud to jinak bude dobrá nabídka, nebo je to ***** a lepší se poohlédnout jinde (resp. jít jen po manuálu)?
Nebo je to auto obecně krám? :-D
koenzym.q10
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Paul Atreides 23. 9. 2022 17:42

Mám DCT s 1.5 T-GDI od května a s převodovkou jsem moc spokojený.
Zvlášť v režimu Sport se chová hodně příjemně.
Na recenze bych moc nedal - v manuálu je napsáno, že automatická převodovka se po koupení vozidla učí charakteristiky jízdy a je fakt, že buď jsme si po pár tisících km na sebe zvykli, nebo se převodovka začala chovat trochu jinak, než jak se chovala po zakoupení auta.

-- 23. 9. 2022 18:47 --

A obecně k autu.
Jediné, co bych Pro|Ceedu opravdu vytknul je hluk od pneumatik, který proniká do kabiny.

Tohle jsem psal jinde.
(Důležitá je ta poznámka dole po pár týdnech).

Než jsem auto koupil, prošel jsem celé (nejen) toto vlákno.
Pro další čtenáře na oplátku píšu.
I po dvou měsících jsem z ProCeeda nadšený. Upozorňuje jen na to, že na určitých typech silnice (hrubý povrch s "kamínky", u nás jsou problematické ale i některé úseky dálnic) je ProCeeed nechutně hlučný od podvozku/od pneumatik. Skoro bych řekl, že je na stejném místě hlučnější než 12 let starý CEED SW s najetými 185 000 Km. Možná to dělají pnematiky, prodejce je natlakoval víc, každé kolo ještě také trochu jinak. Když jsem tlak v pneumatikách upustil na hodnoty doporučované v manuálu, hlučnost je menší a auto také na některých nerovnostech přestalo odskakovat. Možná by výměna pneu udělala z ProCeeda úplně jiné auto. :) Spolujezdci jsou ale laxnější a hluk jim nevadí. A překvapuje mě, že v recenzích auta není hluk od pneumatik/podvozku zmiňován častěji.
Píšu to také proto, že do Proceeda jsem se zamiloval natolik, že jsem auto koupil "naslepo", protože jsem věděl, že výběr dalších aut jen předstírám, že mám vybráno a že ProCeedu odpustím i hodně případných nedokonalostí.

Pokud takto hlučí ale i CEED SW, byl by to za mě důvod auto vyřadit z nabídky a šel bych ke konkurenci.

=====================================
Vidím, že hlučnější kola nevnímám jen já.
K tomu ještě jeden postřeh.
V srpnu jsem zatím najezdil pres 3600 km a po jedné delší cestě, kdy mě rozčiloval podivný zvuk při přejezdu nerovností na dálnici, jsem si náhodou všiml, že u předního kola u řidiče je trochu odchlíplý plast. A ten plast pruží. Pak jsem si všiml, že je zcela povolený spodní plastový šroub, který plast drží. Měl jsem u sebe jen křížový šroubovák na noži, šroub jsem dotáhl a ty hnusné pazvuky zmizely. Nejsem si vědom toho, jak bych mohl šroub za jízdy povolit - že by nebyl dotažen z výroby? U druhého kola je šroub OK, žádné mechanické poškození nikde není.
Paul Atreides
nic

Odeslat příspěvekod impact 23. 9. 2022 20:53

Ten problém s hlukem od podvozku je vyřešenej až u XCeeda(má jinej, přepracovanej podvozek). Ale bohužel teda XCeed není zdaleka tak hezkej, jako ProCeed.

Když ten tlak v pneu snížíš, neplave to pak moc na dálnici?
Hyundai je auto do konce života. Zaprvé, nikdy ti ho neukradnou. Zadruhé, nepodaří se ti ho prodat.
impact
Štamgast

Odeslat příspěvekod koenzym.q10 23. 9. 2022 21:25

XCeed byl a stále zůstává v předvýběru. Ale narazil jsem při matování na nějaký lehce proprděný Proceedy GT, který byly s manuálem jen zkraje výroby a automat je pro nás spíš mínus... Ty GT Proceedy bejvaj aspoň docela naložený. Třeba elektrický sedačky s pamětí by se mi líbily. Víte někdo, jestli Kia seřídí podle sedačky i zrcátka, nebo to musí člověk pokaždý ladit manuálně? Kámoš má O3 vlaurině s ele sedačkama a tvrdil mi, že zrcátka musí seřizovat růčo. Což je teda vopruz a potom celá tahle fíčura postrádá půl smyslu...
Spíš jen nemá s pamětí a špatně mě pochopil, neni to úplně autař.
K nákupu mě teď nic moc netlačí, ale auta v naší domácnosti už maj každý najeto 220+, tak z dlouhé chvíle matuju vše od Clia přes S-cross po Octu RS. :-D
koenzym.q10
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod BigFoot007 23. 9. 2022 21:29

Ono celkovo korejci odflakli odhlucnenie podvozka v nizsej strednej (Ceed aj i30). Sam som zvedavy na ich novu generaciu, ci na tomto zapracuju, alebo to bude ako vsetko po starom (pri prechode z 2. na 3.generaciu sa v tomto smere absolutne nic nezmenilo). Najvacsia otrava je dlhodobo jazdit so Ceedom po betonovej dialnici, to je vyslovene na bolehlav.
BigFoot007
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků