Stránka 9 z 16

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 4. 2013 11:44
od orgasmic
Jenze Opel nema takove renome :D

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 4. 2013 13:21
od spitfireXIV
Jean ViC píše:v ***** :D


Já to neřekl (nenapsal)... :D

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 12. 2013 21:44
od T.E.CH
George_Couser píše:K těm turbům T-GDI. V EU bude 1.0 T-GDI startovat na 74 kW a 2.0 T-GDI bude končit na 184 kW.


Ještě má být 1,2 T GDI serie Kappa....

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 4. 2014 09:02
od T.E.CH
Tak nějak jim ty Turba trvají déle, než bych čekal.Máte někdo nějaké info.....já co zaslechl, tak s FL Ceed/I30.....

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 4. 2014 12:21
od Rechercheur
Četl jsem totéž, ono prý lze 1.6 GDI poladit tak, aby splňovala i EURO VI.

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 4. 2014 13:22
od tycoon
Každý zážehový motor, který plnil Euro 5, lze snadno "poladit" na Euro 6. V základních parametrech škodlivin se to neliší.

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 4. 2014 16:08
od Hustoles
Euro 8 už bude plnit jen vodíkový pohon.

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 9. 2014 11:19
od George_Couser
Tak co, dočkáme se v Paříži konečně 1,2 T-GDI?

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 9. 2014 12:27
od JoKo_
zacinam byt skepticky... ocakaval som minimalne 1.0t-gdi spolu s uvedenim i20 a 1.2t-gdi s faceliftom i30. teraz to vidim tak 50:50 ci pridu aj s novymi motormi, alebo upravia zostavajuce.
ale kazdopadne 1.6t-gdi by sa malo objavit v i30 verzii N spolu s faceliftom

predstavia facelift i30/i40/veloster v parizi? oficialne to neoznamili, ale testovacie prototypy co som videl by uz mohli byt v stadiu, kedy by ich predstavili verejnosti, tak verim, ze ano... a malo/mohlo by dojst k rozsireniu vybav...

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 9. 2014 13:41
od Lemmy K.
George_Couser píše:Tak co, dočkáme se v Paříži konečně 1,2 T-GDI?


To sou starosti....

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 9. 2014 15:32
od T.E.CH
George_Couser píše:Tak co, dočkáme se v Paříži konečně 1,2 T-GDI?


Já myslím že jo, pojede to líp jak TSI a bude to mít i nižší spotřebu a 5 letá záruka bude samozřejmostí. :-D

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 9. 2014 12:03
od PC-Hráč
Minulý týden jsem vedle Velostera jel v Německu po dálnici několik kilometrů a vzhledově nic extra, Ceed GT se mi líbí víc.

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 9. 2014 13:27
od glider
Veloster je omyl

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 9. 2014 13:48
od MELLO
A dost velkej

Re: Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 9. 2014 14:16
od PC-Hráč
Jak se to veme, třeba v porovnání s minicooperem (náhodně vybírám auto, které se až tak moc neprodává), tak třeba v severní americe se za 2011 prodalo shodně cca 45tis vozů, za 2012 o 5tis Mini víc, ale třeba za letošní rok vede o 2tis prozatím Veloster.

Jasně, není to kdo ví co, každý trh je jiný (kolik se v USA prodá Fabií žejo) a taky to není běžné auto, jen chci naznačit, že je krátkozraké říct " tady to nejezdí, je to propadák". Samozřejmě hit to taky není.

PS: no dobře, zas tak náhodně mě nenapadlo, když jsem před půl hodinou čuměl na Koubkovu minirecenzi Mini.