Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Chevrolet, Hyundai, Kia

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod orgasmic 4. 4. 2013 11:44

Jenze Opel nema takove renome :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 4. 4. 2013 13:21

Jean ViC píše:v ***** :D


Já to neřekl (nenapsal)... :D
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 8. 12. 2013 21:44

George_Couser píše:K těm turbům T-GDI. V EU bude 1.0 T-GDI startovat na 74 kW a 2.0 T-GDI bude končit na 184 kW.


Ještě má být 1,2 T GDI serie Kappa....
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 2. 4. 2014 09:02

Tak nějak jim ty Turba trvají déle, než bych čekal.Máte někdo nějaké info.....já co zaslechl, tak s FL Ceed/I30.....
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Rechercheur 3. 4. 2014 12:21

Četl jsem totéž, ono prý lze 1.6 GDI poladit tak, aby splňovala i EURO VI.
Rechercheur
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tycoon 3. 4. 2014 13:22

Každý zážehový motor, který plnil Euro 5, lze snadno "poladit" na Euro 6. V základních parametrech škodlivin se to neliší.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Hustoles 3. 4. 2014 16:08

Euro 8 už bude plnit jen vodíkový pohon.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 24. 9. 2014 11:19

Tak co, dočkáme se v Paříži konečně 1,2 T-GDI?
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JoKo_ 24. 9. 2014 12:27

zacinam byt skepticky... ocakaval som minimalne 1.0t-gdi spolu s uvedenim i20 a 1.2t-gdi s faceliftom i30. teraz to vidim tak 50:50 ci pridu aj s novymi motormi, alebo upravia zostavajuce.
ale kazdopadne 1.6t-gdi by sa malo objavit v i30 verzii N spolu s faceliftom

predstavia facelift i30/i40/veloster v parizi? oficialne to neoznamili, ale testovacie prototypy co som videl by uz mohli byt v stadiu, kedy by ich predstavili verejnosti, tak verim, ze ano... a malo/mohlo by dojst k rozsireniu vybav...
JoKo_
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lemmy K. 24. 9. 2014 13:41

George_Couser píše:Tak co, dočkáme se v Paříži konečně 1,2 T-GDI?


To sou starosti....
49% Mother Fucker 51 % Son of A Bitch
Lemmy K.
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 24. 9. 2014 15:32

George_Couser píše:Tak co, dočkáme se v Paříži konečně 1,2 T-GDI?


Já myslím že jo, pojede to líp jak TSI a bude to mít i nižší spotřebu a 5 letá záruka bude samozřejmostí. :-D
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod PC-Hráč 28. 9. 2014 12:03

Minulý týden jsem vedle Velostera jel v Německu po dálnici několik kilometrů a vzhledově nic extra, Ceed GT se mi líbí víc.
PC-Hráč
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod glider 28. 9. 2014 13:27

Veloster je omyl
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 28. 9. 2014 13:48

A dost velkej
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PC-Hráč 28. 9. 2014 14:16

Jak se to veme, třeba v porovnání s minicooperem (náhodně vybírám auto, které se až tak moc neprodává), tak třeba v severní americe se za 2011 prodalo shodně cca 45tis vozů, za 2012 o 5tis Mini víc, ale třeba za letošní rok vede o 2tis prozatím Veloster.

Jasně, není to kdo ví co, každý trh je jiný (kolik se v USA prodá Fabií žejo) a taky to není běžné auto, jen chci naznačit, že je krátkozraké říct " tady to nejezdí, je to propadák". Samozřejmě hit to taky není.

PS: no dobře, zas tak náhodně mě nenapadlo, když jsem před půl hodinou čuměl na Koubkovu minirecenzi Mini.
Naposledy upravil PC-Hráč dne 28. 9. 2014 14:20, celkově upraveno 1
PC-Hráč
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků