Fórum AutoRevue.cz

Víc lidí víc ví
Právě je 24. 6. 2021 08:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1089 ]  Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 73  Další stránka
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Fabia IV pokec
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 15:37 
Offline
Štamgast
McGyver2 píše:
Ingos píše:
Nikdo svéprávný s lane assistem nejezdí. To je jen pičovina co diktuje EU, jinak by to nikdy defaultně zaplné nebylo. Jinak SW u Scaly a Kamiqu je proti Octě nebo Enyaqu prakticky bezchybný, tam už je to dávno vychytané a nikdy nebyl tak velký problém.

Ale bylo a EU to nediktuje. Jak dopadlo Sandero v testech ... koncern nemůže dostat 2,3 hvězdičky.
Já s nejnovějším softem také s tím nemám problém.


Lane assist, stejně jako tlak v pneu je povinný někdy od roku 2020.
To, že NCAP jsou úplně k ničemu a automobilky staví auta na míru testům, aby měli těch 5 hvězd, je bohužel smutná realita dnešní doby. Další věcí, je úplně debilní, a čím dál větší váha asistentů. Nechápu, kolik lidí se kterýma se bavím když vybírají auto, tak mi říkají, že řeší hlavně bezpečnost a proto čumí na tyhle testy.
Kdyby viděli, jak se řeší konstrukce auta, která strana se dělá pevnější, protože zrovna na tu se najíždí při crash testu apod. tak by je to rychle přešlo.
Být laikem, který do toho nevidí a opravdu řeší bezpečnost, tak spíš bych po automobilce požadoval např. nějakou grafiku ukazujiící fakta o použitých materiálech na karoserii. Kolik je vysokopevnostní oceli, kolik je tvářené za tepla, za studena, podíl hliníku, hořčíku, uhlíkových vláken, tuhost karoserie, přítomnost přepážky oddělující cocpit a motorový prostor apod.

https://www.automobilrevue.cz/rubriky/c ... 45805.html


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: Fabia IV pokec
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 16:02 
Online
Inventář
Být laikem, bylo by ti toto úplně nahovno.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: Fabia IV pokec
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 16:08 
Offline
Štamgast
Tež pravda, ale pojem vysokopovensotní ocel asi pochopí i debil, že to není 0,1 plech na psí konzervy.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: Fabia IV pokec
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 16:38 
Offline
MELLO
Uživatelský avatar
Tak sem debil no.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: Fabia IV pokec
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 16:58 
Online
Inventář
A pro nás debily právě slouží třeba ty euroNCAP testy, kde si můžeme alespoň trochu srovnat, jestli ty materiály pejsek s kočičkou namíchali dobře. Koukneme na video, jak se psí plechovka pokrčila, kteří umí počítat, posčítají hvězdičky, kteří umí číst si přečtou slovní hodnocení ...


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku:
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 17:04 
Online
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar
MELLO píše:
Tak sem debil no.

:D

_________________
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: Fabia IV pokec
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 17:15 
Offline
Pozorovatel
Kolik stála první fabia? 250 za líný holobyt. A kolik nejdražší verze? Skoro půl míče. Dnes podobná cena, s daleko větší výbavou a při jiné hodnotě peněz. Není třeba si stěžovat na cenu aut :).
https://www.auto.cz/pamatujete-si-kolik ... ave-139038


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku:
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 17:17 
Online
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar
Moc fajn je ten příplatek 65 tisíc za jinou 1.4 :D

_________________
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: Fabia IV pokec
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 17:32 
Offline
Guru
Uživatelský avatar
tak to je 50 kw vs 74 kw, se muselo připlatit no :D


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: Fabia IV pokec
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 17:39 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar
Ingos píše:
McGyver2 píše:
Ingos píše:
Nikdo svéprávný s lane assistem nejezdí. To je jen pičovina co diktuje EU, jinak by to nikdy defaultně zaplné nebylo. Jinak SW u Scaly a Kamiqu je proti Octě nebo Enyaqu prakticky bezchybný, tam už je to dávno vychytané a nikdy nebyl tak velký problém.

Ale bylo a EU to nediktuje. Jak dopadlo Sandero v testech ... koncern nemůže dostat 2,3 hvězdičky.
Já s nejnovějším softem také s tím nemám problém.


Lane assist, stejně jako tlak v pneu je povinný někdy od roku 2020.
To, že NCAP jsou úplně k ničemu a automobilky staví auta na míru testům, aby měli těch 5 hvězd, je bohužel smutná realita dnešní doby. Další věcí, je úplně debilní, a čím dál větší váha asistentů. Nechápu, kolik lidí se kterýma se bavím když vybírají auto, tak mi říkají, že řeší hlavně bezpečnost a proto čumí na tyhle testy.
Kdyby viděli, jak se řeší konstrukce auta, která strana se dělá pevnější, protože zrovna na tu se najíždí při crash testu apod. tak by je to rychle přešlo.
Být laikem, který do toho nevidí a opravdu řeší bezpečnost, tak spíš bych po automobilce požadoval např. nějakou grafiku ukazujiící fakta o použitých materiálech na karoserii. Kolik je vysokopevnostní oceli, kolik je tvářené za tepla, za studena, podíl hliníku, hořčíku, uhlíkových vláken, tuhost karoserie, přítomnost přepážky oddělující cocpit a motorový prostor apod.

https://www.automobilrevue.cz/rubriky/c ... 45805.html


Povinný ano u nově homologovaných aut, ale nemusí být trvale zapnut jako eCall.

Právě hodnocení bezpečnostních asistentů mělo velký vliv na závěrečný výsledek. Euro NCAP se nelíbilo, že funkce automatického brzdění reaguje jen na jiná vozidla, když neumí rozeznat chodce nebo cyklisty. Využívá totiž jednoduššího řešení jen s radarem a nikoliv kamerou. Michiel van Ratingen v této souvislosti upozorňuje, že na to Dacia bude muset zareagovat, aby splnila budoucí nařízení o obecné bezpečnosti chystané pro rok 2022. Nelíbilo se ani chybějící udržování v jízdních pruzích.

Buď se s tím naučit nebo jednoduše dvojklikem pravým palcem poslepu vypnout při výjezdu z garáže, nic tragického.

-- 6. 5. 2021 17:42 --

Oceli a složení karosérie je důležité, ale i ve Volvu při nešťastném úhlu nárazu také někdo zařve. A to jsou testovaný podle ameriky na 20% čelního nárazu, Evropa jestli tak testuje prototypy ...

_________________
Škoda Octavia IV 125let LB TSi 02/21, Fabia III Combi Ambition 10/2015


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: Fabia IV pokec
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 17:52 
Offline
MELLO
Uživatelský avatar
saabik píše:
Kolik stála první fabia? 250 za líný holobyt. A kolik nejdražší verze? Skoro půl míče. Dnes podobná cena, s daleko větší výbavou a při jiné hodnotě peněz. Není třeba si stěžovat na cenu aut :).
https://www.auto.cz/pamatujete-si-kolik ... ave-139038

Nehledě na to, jaký byl průměrný plat tehdy a jaký je teď.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: Fabia IV pokec
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 18:17 
Offline
Nováček
Ingos píše:
To, že NCAP jsou úplně k ničemu a automobilky staví auta na míru testům, aby měli těch 5 hvězd, je bohužel smutná realita dnešní doby. Další věcí, je úplně debilní, a čím dál větší váha asistentů. Nechápu, kolik lidí se kterýma se bavím když vybírají auto, tak mi říkají, že řeší hlavně bezpečnost a proto čumí na tyhle testy.
Kdyby viděli, jak se řeší konstrukce auta, která strana se dělá pevnější, protože zrovna na tu se najíždí při crash testu apod. tak by je to rychle přešlo.
Být laikem, který do toho nevidí a opravdu řeší bezpečnost, tak spíš bych po automobilce požadoval např. nějakou grafiku ukazujiící fakta o použitých materiálech na karoserii. Kolik je vysokopevnostní oceli, kolik je tvářené za tepla, za studena, podíl hliníku, hořčíku, uhlíkových vláken, tuhost karoserie, přítomnost přepážky oddělující cocpit a motorový prostor apod.


Ahoj, tohle téma mě celkem zajímá u delší dobu. Neměl bys k tomu trochu víc info. Celkem jsem se zajímal o platformu MQB a taky o použití různých typů oceli, shlédl jsem i nějaké video, kde japončík ukazuje řez sedmičkovým golfem.

Třeba já pokládám auta od koncernu asi za takový ten top v neprémiové třídě. Pletu se?

Jak se třeba pevnostně liší MQB A1 vs A0? Je mi celkem jasné, že když se na MQB udělá auto s pětiválcem za 1,5 mega, tak to bude asi něco trochu jiného než platforma, na které je největší auto Scala s 1.5TSI, ale jak velký je v reálu ten rozdíl, nevím. Je A0 jen sra.jda pro malá auta a vydrží v reálu třeba o třetinu míň než plnohodnotné MQB? Celkem by mě zajímalo, jak by dopadla taková srážka Scaly a Golfa - podobná hmotnost a rozměry, ale odlišná konstrukce a asi i jiné použití těch lepších ocelí.

A když už kladu tolik dotazů - nevíš, jak je na tom třeba PSA (nebo nově Stellantis)? To mi přijde třeba taky fajn.

Na druhé straně je třeba Hyundai a Kia, kteří se asi s vysokopevnostní ocelí moc nepředají a dohánějí to spíš masou, proto za auta váží tolik.

Budu moc rád, když mě k tomu něco napíšeš. Několik mou osobou naprosto nezaviněných havárek mám za sebou a bezpečnost je u mě u auta kvůli tomu tak nějak priorita.

Jinak samozřejmě souhlasím s tí, že testy Ncap byly vždy spíš takový odrazový můstek pro získávání dalších informací, bohužel poslední roky to tam kluci valí už je jako takový oblbovák veřejnosti, kdy je prostě nějaká tunová mldka s asistenty 2x tak bezpečnější než dvoutunový Mustang - čili se ty jejich snahy tak nějak odklání od reality.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: Fabia IV pokec
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 19:12 
Offline
Gay inventář
Uživatelský avatar
Pekny predsudky proti kii a hacku


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: Fabia IV pokec
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 20:11 
Offline
Pozorovatel
No on ten dvoutunový mustang, když to napálí do dvoutunového volva, prostě dopadne podstatně hůř. Takže ty testy k něčemu jsou. Ne že ne.
Když to jaris napálí do sandera, dopadne jaris podstatně lépe než ten rumun.
A pravda, když to jaris napálí v plné rychlosti do kamionu v protisměru, ty hvězdičky asi nepomůžou.
Ale! Na rozdíl od toho sandera možná řidič jarisu zpozorní, když mu jaris začne řvát nebo brnět volant, případně se prát s řidičem o volant, když bude do toho protisměru směřovat....


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: Fabia IV pokec
Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2021 20:28 
Offline
Inventář
co když to toho protisměru bude směřovat ten kamion, toto jak dopadne potom? :hm dědek


Nahoru
 Profil   
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1089 ]  Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 73  Další stránka

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group