Problém u 1,2TSI 66/ 77 kW

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod T.E.CH 12. 5. 2011 19:24

Takže co jsem vyčetl v SM a něco je i na netu, problém asi zatím nevyřešen, což je téma "nasírací".Doufám že na to bude aspoň nějaká kulance, když koncern davá jen dva roky záruku.Kde jsou ty časy kdy měli spolehlivé motory..... :hm

1) Zablokovaná regulace turbodmychadla (teplem), o tom jsme věděl....odchází také turbo,už dělají nějakou třetí variantu.
2) Přeskakuje rozvodový řetěz. (to vidím jako těžkej průser)


Pokud máte někdo nějaké info, tak sem s ním....

Lze u škodovky prodloužit záruka do 1 roku po koupi?
Naposledy upravil T.E.CH dne 12. 5. 2011 20:03, celkově upraveno 1
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod pma 12. 5. 2011 19:45

Dodatecne zaruku prodlouzit nelze.
pma
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 12. 5. 2011 19:53

ad 2) ví se aspoň proč, respektive zda tomu jde předcházet?

Neměla problémy s řetězem i 1.8TSI?
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 12. 5. 2011 20:05

No dávají tam nějakej "pevnější" řetěz bo co.Ale až teď od května....to z minula se bude muset asi řešit na jakoby závadu.Svolávačka asi nehrozí... :twisted:
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod powerball 12. 5. 2011 20:20

nojo to sou ty pidi motory vyhoneny turbem 8-) uzivejte si papirovy snizovani emisi, snizovani nakladu a downsizing
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sparrow75 12. 5. 2011 20:23

jak svolávačka nehrozí :hm
tchánovi ted přišel dopis od Hondy že se má dostavit do servisu ohledne nějakého problému u předních světel a to je Jazz z roku 2003.
At jde škodovka fakt do *****. :-(
sparrow75
Missák Garáže 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 12. 5. 2011 20:43

T.E.CH píše:1) Zablokovaná regulace turbodmychadla (teplem), o tom jsme věděl....odchází také turbo,už dělají nějakou třetí variantu.
2) Přeskakuje rozvodový řetěz. (to vidím jako těžkej průser)

Takže nic nového. S prodlouženou zárukou do 120 tkm to nevidím jako zásadní problém - pokud se něco má stát, za tu dobu se to stane. Takže přinejhorším budu mít nový motor s vyřešenými rozvody (neupravuje se jen řetěz, ale prý celá soustava kolem rozvodů) a/nebo s novým turbem s pořešenou regulací obtoku vzduchu. Pokud bude vše držet, nechám ve 120 preventivně vyměnit řetěz za nový posílený a budu jezdit. Turbo je Garret, tudíž se za tu dobu určitě dostane do prodejní sítě a půjde koupit za rozumný peníz podobně jako dnes na TDI.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod JardaB 12. 5. 2011 20:43

Svolavacky jsou akorat kvuli bezpecnostne vyznamnym prvkum, motor nikoho nezajima, to zaplati zakaznik. Zlaty stary popelnice s chlapackym plnohodnotnym motorem 8-)
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 12. 5. 2011 20:43

Je to jen můj odhad.... kdyby to měli preventivně dělat každému, asi by to byla morda.Takže odhaduji že to bude jen na kulanci, při nějakém problému, jinak to nechají bejt.Samozřejmě v záruce to budou řešit, to jasné, ale jinak.....no uvidíme.
Honda je jiná kapitola, tam je záruka v pohodě, osobní zkušenost, ale taky se to země od země řeší různě.
Třeba u Civiku v DE měnili tlumiče (tloukly-jinak byli funkční) všem automaticky při garančce.V ČR jen tomu kdo si stěžoval....
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod m4lcolm 12. 5. 2011 20:44

JardaB píše:Svolavacky jsou akorat kvuli bezpecnostne vyznamnym prvkum, motor nikoho nezajima, to zaplati zakaznik. Zlaty stary popelnice s chlapackym plnohodnotnym motorem 8-)

Jako bys měl v omeze motor první.

-- 12 kvě 2011, 21:45 --

T.E.CH píše:Je to jen můj odhad.... kdyby to měli preventivně dělat každému, asi by to byla morda.Takže odhaduji že to bude jen na kulanci, při nějakém problému, jinak to nechají bejt.Samozřejmě v záruce to budou řešit, to jasné, ale jinak.....no uvidíme.
Honda je jiná kapitola, tam je záruka v pohodě, osobní zkušenost, ale taky se to země od země řeší různě.
Třeba u Civiku v DE měnili tlumiče (tloukly-jinak byli funkční) všem automaticky při garančce.V ČR jen tomu kdo si stěžoval....

Já jsem v klidu právě proto, že těch 120 tkm v záruce najedu. Jestli se s tím něco má stát, tak se to "stihne".
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod T.E.CH 12. 5. 2011 20:45

m4lcolm píše:
T.E.CH píše:1) Zablokovaná regulace turbodmychadla (teplem), o tom jsme věděl....odchází také turbo,už dělají nějakou třetí variantu.
2) Přeskakuje rozvodový řetěz. (to vidím jako těžkej průser)

Takže nic nového. S prodlouženou zárukou do 120 tkm to nevidím jako zásadní problém - pokud se něco má stát, za tu dobu se to stane. Takže přinejhorším budu mít nový motor s vyřešenými rozvody (neupravuje se jen řetěz, ale prý celá soustava kolem rozvodů) a/nebo s novým turbem s pořešenou regulací obtoku vzduchu. Pokud bude vše držet, nechám ve 120 preventivně vyměnit řetěz za nový posílený a budu jezdit. Turbo je Garret, tudíž se za tu dobu určitě dostane do prodejní sítě a půjde koupit za rozumný peníz podobně jako dnes na TDI.


No jo,máš pravdu, ale co asi budou říkat ti co maj=i záruku jen 2 roky a jezdí málo.... :hm
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod JardaB 12. 5. 2011 20:46

Tak 120tkm to snad vydrzi, problem vidim spis v tom, ze az se vseobecne rozsiri, jak ty motory stoji za hov.o, bude to prodejne spis za symbolickou cenu.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 12. 5. 2011 20:46

T.E.CH píše:No jo,máš pravdu, ale co asi budou říkat ti co maj=i záruku jen 2 roky a jezdí málo.... :hm

odpověď máš hned nad svým příspěvkem :-D

Ostatní mají smůlu. Vím, co problémů jsem měl po skončení záruky s první Fabií kolem 30 tkm - všechno věci, která bych dnes měl na záruku.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod JardaB 12. 5. 2011 20:48

m4: ja v Omeze motor nikdy nemenil, jen resil drobne problemy - ale nikdy me nenechal ve stychu... A to byly kary stoceny urcite z pul mega.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 12. 5. 2011 20:50

JardaB píše:m4: ja v Omeze motor nikdy nemenil, jen resil drobne problemy - ale nikdy me nenechal ve stychu... A to byly kary stoceny urcite z pul mega.

jj ja ten svuj motor nak nechapu, to ma namotano par stovek tisic, udrzba spociva v tom ze se vymeni obcas olej kdyz uz moc dlouhu sviti kotrolka a porad to slape jak hodinky :D 8-)
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků