Potencionální sebevrah chce radu :-)

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Vojtěch Juřík 7. 9. 2008 16:55

Tak se chci zabít :-) Tvrdí to o mě máma :-) chci si totiž koupit výhledově nějakou 125ccm motorku.

Požadavky: musí to být pěkné (takže NSR je out), musí to mít co nejmenší provozní náklady, musí to být takový, abych se na tom jako začátečník nebál jezdit, musí to být takový, abych na tom se svýma 186 centimetrama nevypadal jak slon na mravenci. Jo a musí to stát do 45 tisíc, takže to bude ojetý.

Mým snem je Honda CBR 125R, kamarád ji má, viděl jsem ji naživo, seděl jsem na ní, provozní náklady v klidu, akorát je trochu problém s velikostí :-)

Mám jít do CBR? Nebo poradíte něco jiného? Oplatí se jet pro motorku do Polska, přípaně Německa? Poraďte i jinou silniční motorku :wink:
Vojtěch Juřík
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Driver 7. 9. 2008 17:51

CBR 125 je fajn, pro začátečníka ideální, jezdit se na tom naučíš, ale podle mě brzo omrzí. Osobně bych vzal aspon 250, když nebudeš jezdit jak idiot bez mozku, tak se toho nemusíš bát.

více spíš na www.motorkari.cz, tady jsi na AUTOrevue :))
Das Auto
Driver
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 7. 9. 2008 18:13

Já jsem začínal na 350 a taky bych doporučil spíš 250. Ta 125 to je tak na měsíc ježdění.
Na tu 350 jsem přešel z mopedu Stadion. Problém jsem měl tak měsíc, pak už to byla pohoda.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HondaMan 7. 9. 2008 19:13

Já bych také šel minimálně do 250ccm

Pokud máš 186cm, tak předpokládám, že máš alespoň 80kg jako já. A když jsem jezdil na Hondě CB500 s 25kw, tak jsem myslel, že z ní vyskočí motor. Prostě to nejede. Takže já bych se poohlédl po něčem jako je právě to CB500, protože ta 125ccm tě do týdne přestane bavit a aby "jela", tak ji budeš furt strašně honit.
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JackNO.1 7. 9. 2008 21:59

Cagiva Mito v otevřené verzi :-)
V2 60°
JackNO.1
Motorkář roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vojtěch Juřík 8. 9. 2008 08:03

vážím 66 kilo a 125cu chci kvůli řidičáku, od 16 totiž mám řidičák maximálně na 150 ccm, ne?

Driver: tak Jacek tu taky vybíral, tak jsem si řekl, že zkusím štěstí :-)

slint: http://www.tipmoto.com/motorky/honda/98 ... 125-r.html

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Vojtěch Juřík
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hlobilp 8. 9. 2008 08:19

Co Honda 125 Varadero?
Hyundai i30
Sony Xperia Neo V
Fujitsu AH531
hlobilp
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 9. 2008 08:22

tedy ja nevim jak vy, ale ja bych se na silnicni motorce, co vypada jako komar stydel jezdit. Misto toho bych si koupil radeji nejakou krosku, ta alespon ve 125ccm vypada jako motorka, ne jako sici stroj pod zadkem.
anonymni

Odeslat příspěvekod pech. 8. 9. 2008 11:16

hlopilb, velká těžká, lenivá, ale pro vyšší postavy ergonomicky nejlepší..

pokud je ti 20 a máš rozum a řidičák bez omezení, kup si, pokud chceš hondu, CBF250... je to už motorka, která tě v případě že nepotřebuješ jezdit jako na supersportu, vyhoví v pohodě nafurt... něbo nějakou 200-250-400ccm něco... 400 už bude těžší... byť v tzehle objemovej třídě to bude enduro nebo SM, který asi jsou mimo tvůj zájem.

tyhle motorky jsou totiž stejně lehounký a obratný jako 125 ale mají výkonovou rezervu i pro dálnici apod.

každopádně pokud trváš na 125 a jsi velkej, vyhoví spíš to varadero, nějaký endurko, nebo klasika...

sám mám 200ccm roadster, 250 ccm klasiku a 175ccm klasiku..
Naposledy upravil pech. dne 8. 9. 2008 11:25, celkově upraveno 1
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 8. 9. 2008 11:22

goes: ono to není jen o vzhledu, ale CBR125, po tom co dvoutaktní mita a jim podobný rakety zabíjejí emise, jedna z nejlepších ve svej třídě, mezi sporty..

právě že je lehounká a výborně ovladatelná, s půllitrem už se bude jako začátečník spíš trápit, tam už je to o ovládání více silou, na širokejch gumách už se hůř klopí a jízdní vlastnosti můžou bejt zrádnější... protože široký pneu se na silnější motorky nedávají pro lepší jízdní vlastnosti, ale kvůli přenesení vykonu motoru a brzd, je to trochu jinak než u aut.

a zrovna ty, kterej motorky znáš tak akorát z obrázku a z výlohy motoshopu, tady nemusíš vypouště bludy... já mám odježděno na moto 10 sezonu a po zkušenostech z těch větších, jsem se vrátil ke střední třídě +-250ccm, je to dostečně výkonný a lehkonohý..
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod warhog 8. 9. 2008 11:26

Bratranec mal Varadero 125, 4 takt, pekny chod a zvuk, nie ako tie piskloty ale pri bocnom vetre bolo udrzat "vysoku" rychlost takmer nemozne. Ale je to skor take cestne enduro :hm

EDIT: Aha tak uz tu je spomenute. Ale aj tak, myslim ze fajn ale nie je to nic extra zivee
BMW 520i 1997 - 8.1l/100km
ex:Mazda 323 1.6i(64kW) 1990 - 7.5l/100km - 214tkm
warhog
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 8. 9. 2008 11:30

warhog: je veliký, tudíž vyhoví i větším lidem, ale tahá to menší motor.. tak se to dá čekat..
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XMIF 8. 9. 2008 12:14

Ja bych 16ti letymu zacatecnikovi doporucil nejakou SM (tim nemyslim sexualni pereference) mutaci malyho endura. V tyhle tride jsou "supersporty" spis pro legraci a na SM se nauci snaze jezdit - lepsi prehled o prednim kole, vzprimenej posaz vhodnejsi pro vysoky lidi, lepe se naklani a navic ho nebude stat tolik penez az s ni prasti. ;-]
XMIF
Nováček

Odeslat příspěvekod Kibitz 8. 9. 2008 12:20

186cm a 66kg? hele, mne rikaji, ze vypadam jako bych vylezl z koncentraku, co teprve ty :potichu :nenapadne :D

Jinac pripojuju se ke klukum...125 je malo, je to malo i na zacatek. Sice bych se ridil spis vykonem a to tak, ze neco pres 20kw je minimum. Pokud na to mas papiry, tak klasika....CB500, Er5, GS500...Nejsou to zadni zabijaci jak by sis mohl myslet, odpusti ti chybu.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 8. 9. 2008 12:24

No než ty trapné 125 ccm sportovní vosy, bych dal raději předndost něčemu takovému:
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6629542
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6566163
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6147684

Jako ty motorky co se tváří jak sportovní 500-ky a má to zvuk jako postřelená vosa jsou vyloženě trapné.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků