A4 avant vs MB C kombi

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 10. 4. 2008 13:06

Polo: mno ja do toho sedl ze sve Laguny II a to byla fakca. Rikal sem si, ze jak Cecko, tak A4 jsou na delku vyrazne vetsi, jak ta LII, vetsi rozvor apod. ale ve finale je uvnitr podelny prostor mensi.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod POLO 10. 4. 2008 13:19

Radek Ondrášík píše:Polo: mno ja do toho sedl ze sve Laguny II a to byla fakca. Rikal sem si, ze jak Cecko, tak A4 jsou na delku vyrazne vetsi, jak ta LII, vetsi rozvor apod. ale ve finale je uvnitr podelny prostor mensi.


LII ma vnutorny priestorr ako bmw3 (nie su to proste auta pre taxikarov)
Radek, nevadila ti vzadu pri tvojej vyske v LII znizujuca sa strecha??

ak rozhoduje priestor (hlavne vzadu) tak a4 avant
POLO
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 10. 4. 2008 13:28

polo: v LII mi nevadi misto vzadu, protoze jsem tam jeste nejel ani 1 km :) Ale jinak nad hlavou dost mista. Snizeni je az za operkami hlavy.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 11. 4. 2008 16:21

jinak sem byl dnes otestova C220 CDI a musim rici, ze ten zvuk zas neni tak hrozny. Zvenku na volnobeh i po studenem startu je to v podstate to same, co vyluzuje 530D soucasne generace. Uvnitr odhlucneni na volnobeh ok, vibrace ok. Blbe pasmo mi pripadalo tak 1500-2200 otacek, kdy to tak divne jakoby chrasti, pak se to uklidni. Mozna je trosku vice hlucnejsi, nez v jinych autech, ale vuci takove A4 2,0TDI je to balzam na usi a to i u TDI CR.

Trochu mne ale nemile prekvapil hluk pri vyssich rychlostech. Do 120 opravdu komfort jak ticho od podvozku, tak motoru tak svistu. Pak zacne motor i svist nabirat a komfort konci nekde kolem 160. Pak uz se prervava jak motor, tak svist kolem auta.

Subjektivne je na tom to cecko z pohledu akustickeho komfortu dle meho nazoru lepe, nez E92 a A4,a le na druhou stranu mel jsem z toho divny pocit. Hlavne ten minimalizovany prostor. Ja to auto chtel a mel jsem ho ve vyberu, ale proste je to prcek, coz je sice pekne z pohledu kompaktnosti, ale na druhou stranu, ja to nechci jako funny kar, ale jako kchar pro prevoz z bodu A do bodu B s tim, ze obcas do toho nasackuju i vice lidi a tu vidim problem.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepi730 11. 4. 2008 16:26

Radek: :hm solídne hodnotenie,koľko si s tým najazdil kilákov a kde?
pepi730
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 11. 4. 2008 16:30

pepi: tak 150-200 Brno + dalnice + nejake okoli. Rychlovka na 2 hodinky. Budu to mit asi na par dnu, jelikoz Hosek mne bombarduje, at si neco pujcim na vyzkouseni na par dnu. Marne mu vysvetlujeme, ze at se netesi na obchod, ale co, jsou neodbytni, tak co uz. Hodim si Lagunu do servisu a pojezdim s MB :)
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepi730 11. 4. 2008 16:34

bol to automat?pýtam sa koli vibráciám,pokial je blbe pasmo cca až 2200,tak to nie je dobre,to je vcelku pasmo na ktoré sa "normálne" jazdí
pepi730
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 11. 4. 2008 16:35

to pasmo neni az tak blbe, jenom je takove citelne horsi, nez ostatni. Na druhou stranu kazdy dizl ma hladsi chod od strednich otacek, v nizsich se neciti zadny dobre. Jinak byl to MT model.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepi730 11. 4. 2008 16:39

:D čo kecáš voe,predsa to trhá sfalt odspodu ani radiť nemusíš :D
pepi730
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 11. 4. 2008 16:40

mno dyt :) mno takhle z trojice 320d, A4 2,0TDI a C 220 CDI bych si po strance komfortu jizdy vybral (zatah, plynulost, kultivovanost) asi C220, 320d, A4 2,0 TDI a po strance jine nevim, to si musi stejne kazdy vybrat sam
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peet 11. 4. 2008 16:47

Radku, takže ked som chcel kultivované auto na kľudné jazdenie, tak som si vybral dobre? ;-)
Peet
Nováček

Odeslat příspěvekod mimi14 11. 4. 2008 18:43

Radek: pocuj a oproti tym ostatnym, myslim 320d a 2.0TDI to ako hodnotis z hladiska pruznosti? Ked porovnavas tak 320d tu 120 alebo 130kW? a tu 2.0TDI este PD alebo CR?
BMW 520i M50 150k. <<-- bohužiaľ ex. Vydržalo 1 deň.
Pamätajte si. Nikdy nepožičiavajte 150k RWD chalanovi čo má 70k FWD.
mimi14
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peet 11. 4. 2008 19:17

Peet
Nováček

Odeslat příspěvekod Konik 5. 8. 2008 22:19

mno tak som sa po 14 tyzdnoch od objednania dockal novej A4 Avant (2.0 TDI) a po par dnoch som zatial velmi spokojny

plusy

- na diesel celkom tichy motor, celkovo nizka hladina vnutorneho hluku
- na "slabu" 2.0 TDI celkom pruzne auto aj pri 4 ludoch (subjektivne samozrejme - nesedel som este v benzinovom 3-litri;)
- vyborna ergonomia a celkovo ovladanie v interieri je vynikajuce
- presne a tvrdsie radenie
- spotreba - zatial mam malo najazdene no jazdim prevazne mesto a mam 6.2l (btw. pri 140kmh je spotreba cca 6.1-6.3l)
- pohodlne sedenie
- dizajn, dizajn a este raz dizajn :) ta tmavomodra perlet jej pristane (hodim aj nejake foto)

minusy

- miesto pre cestujucich vzadu, hlavne pre nohy u vyssich ludi
- celkovo na tak relativne velke auto subjektivne menej priestoru vo vnutri (syndrom po oktavke)
- zatial nic ine..

nie je to ziadny sportiak s tymto motorom ale kedze na 80% jazdievam sam a zvysok max vo dvojici tak plne postacuje ;)

zatim
wikipedia - volna internetova encyklopedia
Konik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 9. 8. 2008 19:19

Peet píše:mas pravdu, len som chcel poukazat na to, ze hadam vacsina nie je blba :D aj ked no dobre, to tiez nie je argument ...


vacsina ludi je blba, vid volici fica.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků