A4 avant vs MB C kombi

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 10. 4. 2008 06:41

Konik: mno zde musim zaklepat, ze memu sefovi je to vcelku jedno. Dostanu rozpocet a vybrat si muzu cokoli. Klidne neco popirajiciho sluzebni auto typu Lancer Evo, STi apod. Dokonce to nemusi byt ani N1, ale pak samo za dany budget koupim mene. A nafta vs. benzin ej taky uplne jedno, jelikoz palivo jako takove jde z me kapsy, takze zda si zaplatim benzin, nebo naftu je jen muj problem.

Na druhou stranu je to pravda, rozpocty jsou vetsinou nastaveny tak, ze clovek si bud muze koupit vyborne omotorovanou a vybavenou nizsi stredni, nebo mirne nedobre omotorovanou stredni.

Mno ale ve finale je mi to jedno, nic vetsiho stejne nez stredni nechci, takze spis zvazuji, za to ten rozpocet utratit, protoze zase davat jen tak bezduvodne vybavu, kterou nechci a motor, ktery nevyuziju mi prijde hloupe.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nikdo 10. 4. 2008 07:11

Auto si vybírám i auta vybírám. Z dieselu jde u valné většiny zaměstnavatelů u těchhle aut uhnout a docela v poho, a jinak - jo já bych vybral nejspíš to V6 na úkor výbavy, šel bych po skladovce, předváděčce (teď naposledy to tedy je R6...). Vše možné než R4 v naftě.
nikdo
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 10. 4. 2008 07:21

To co rikas je hloupost. Bavime-li se tu o stredni tride, pak u takoveho MB das za R4 dizl 830tis. a za V6 dizl nejlevnejsi 1060000, tedy priplatis si pres 200tis. a to mas jenom jiny motor, ale stale stejnou zakladni vybavu. A pokud mas rozpocet treba okolo 1M, pak budes mit zakladne vybavene V/R6 dizl, nebo hodne dobre vybaveny R4 dizl.

U Audi A4 je to podobne, zakladni R4 dizl stoji 900 tisic, nejevnejsi V6 dizl pak 1091000 tedy opet mas 200 000 Kc navic a mas uplen to same.

U BMW je to v blede modrem to same.

Takze si muzes vybrat - oholenou V6 verzi, nebo R4 verzi s kuzi, navigaci, trialni klimou, cast v ruznych paketech typu AMG, S-line, M apod.

Ono dokud clovek neni v postaveni, kdy musi realne vybrat a vi, ze to auto bude mit pro sebe a plati si palivo, bude to svym zpusobem i rodinne auto, jelikoz ho bude vyuzivat furt a stale apod. tak zacne premyslet v ramci rozpoctu uplne jinak.

Verim tomu, ze lidi by si vybrali ty V6 verze, pokud by meli rozpocet a pokud by si nemuseli nic platit.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nikdo 10. 4. 2008 07:48

Neboli mám pravdu. Přečti si, co píšu.

A pokud je omezený rozpočet, existují benzíny a u obou značek velmi dobré. Rozhodně k charakteru těchhle aut sedí lépe. Pokud někdo kupuje čtyřválcovou naftu, pořizuje nevyvážený celek a zbytečně vyhazuje za zbytek auta.
nikdo
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 10. 4. 2008 07:52

nikdo: v privni rade bych nenutil druhe divat se na svet vlastnim pohledem. Pokud jim to vyhovuje a pokud si to oni vyberou, pak si vybrali spravne. To, ze pro tebe by takovy vyber nebyl je mozne, ale pro ne je jejich vyber vyvazeny a dobry. Jinak by do toho nesli.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peet 10. 4. 2008 07:53

nikdo píše: Pokud někdo kupuje čtyřválcovou naftu, pořizuje nevyvážený celek a zbytečně vyhazuje za zbytek auta.


ja len potom nechapem, ako to ze C220 CDI je najpredavanejsia verzia Ccka ... teda aspon v minulej generacii to tak bolo :hm
Peet
Nováček

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 10. 4. 2008 07:56

Peet píše:
nikdo píše: Pokud někdo kupuje čtyřválcovou naftu, pořizuje nevyvážený celek a zbytečně vyhazuje za zbytek auta.


ja len potom nechapem, ako to ze C220 CDI je najpredavanejsia verzia Ccka ... teda aspon v minulej generacii to tak bolo :hm


to, ze je neco nejprodavanejsi vubec nic neznamena. Nebo mas za to, ze co je nejprodavanejsi, to je nejlepsi? Pak je nejlepsi auto soucasnosti ze vsech v Evrope Opel Corska, protoze je nejprodavanejsi v Evrope. Takto to budeme brat?

Jednoduse, lidi kupuji v prvni rade to, z ceho ziskaji pocit, ze kupuji to nejlepsi. A ten pocit ziskaji masazi prislusnych mist, ktere rozhoduji o tom, co se ma a nema prodavat. Neni proste problem lidi navest na to, at neco kupuji.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peet 10. 4. 2008 08:00

mas pravdu, len som chcel poukazat na to, ze hadam vacsina nie je blba :D aj ked no dobre, to tiez nie je argument ... ale zastavam tvoj nazor, ze kazdy nech si kupi co chce ... kazdemu vyhovuje nieco ine ... ja som to tu niekde spominal, ze keby som chcel auto na sportovnejsiu jazdu, tak si kupim benzinak ;-) proste je to o prioritach

EDIT: najlepsie bude, ked potom ked mi to auto konecne pride, napisem o svojich pocitoch ;-) lebo takto su to len dohady :hm
Peet
Nováček

Odeslat příspěvekod nikdo 10. 4. 2008 09:42

Jde hodně i o zkušenosti. Jen když má člověk zkušenosti s lepším, dokáže objektivně posoudit i to horší (to nemusí být nutně špatné, i za menší peníze jsou auta dobrá a špatná). Pocity určitě napiš a také pro úplnost uveď, s čím srovnáváš.
nikdo
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 10. 4. 2008 09:43

Peet: neni blba? Ja ti reknu jak to je. Lidi maji rozpocet a do toho se musi vlest a problem je v tom, ze vetsina ridicu jsou nezavodnici. A pro ne je z pohledu komfortu jizdy vhodnejsi naftovy R4, nez benzinovy R4. U 6valcu je to neco jineho.

Ale pridam ti historku z "nataceni". Byl jsem se znamym v autosalone Audi vybirat A4. Prisli jsme, znamy rekl, ze ma zajem o A4 a prodavac ihned spustil, ze tu mame A4 s 2,0TDI pro vsechny mozne i nemozne ridice a pro ty, co si chteji jizdu vychutnat tak maji 3,0TDI (o 2,7 se ani nezminil). Znamy mu rekl, ze zvazoval nakup 3,2 FSI verze. Prodejce na nej koukal, co to je za exota a zacal mu tuto volbu vymlouvat, ze nafta je lepsi, pruznejsi, ma lepsi zatah, jede lepe, ma nizsi spotrebu apod.

Znamy nakonec koupil verzi s 3,2 a v salone ho meli za exota, ktery nevi, co to je kvalita. A neustale mu nazvanocali, ze s naftou by udelal lepe.

- on vedel co chtel, ale pokud tam prijde nekdo nerozhodny, kdo auta nezere a je spotrebitel, tak by na 98% odesel s 2,0TDI a na 1% s 3,0TDI. V tom zbytku by vybral neco jineho. A je to snad proto, ze ta TDI jsou lepsi? Ne, ale dnes se ma obecne za to, ze nafta je lepsi. Staci si udelat anketu v rodine, nebo nekoho v nafte svest a uvidis, jak bude ze zatahu a spotreby nadseny. Nevysvetlis mu, ze tomu tak neni.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nikdo 10. 4. 2008 09:55

:tleskani :tleskani :tleskani :tleskani :tleskani
nikdo
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Konik 10. 4. 2008 10:51

amen :D
wikipedia - volna internetova encyklopedia
Konik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 10. 4. 2008 10:55

tak nejak :)

Jinak dnes sem byl na rychlovku testnou pozicne nove Cecko, tedy na prostor. Musim rici, ze je to mala a draha tragedie. Sam za sebe si nesednu (merim 188 cm), za mne si sedne tak max male dite. Hruza. Auto pro dva..
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peet 10. 4. 2008 11:02

paradne zhrnute, suhlasim ... EDIT (to bolo k tomu prispevku predtym) :D

my sme dosli do predajne MB s tym, ze chceme 220 CDI a aj s presne tou vybavou aku sme aj zobrali a zaujimave je, ze predajca nam nic nevyhovaral a ani nic nedoporucoval, dost ma to prekvapilo, teraz neviem ci to mam brat ako pozitivum alebo negativum, ale proste akceptoval akukolvek nasu poziadavku ... je pravda, ze my sme tam nedosli s otazkou "co nam mozete doporucit" ale uz s hotovou objednavkou ... ale aj tak som ocakaval nejake to prehovaranie, a nenastalo ziadne ... skor doporucil take detaily ako ochrana podvozku, rozsirena zaruka a pod. ... takze tento pristup ma prekvapil narozdiel od inych predajcov, ktori nam doblba vyvolavali a ponukali vseliake modely za super ceny ... proste pristup MB sa mi zdal uplne iny, nieco ako Vy ste nas zakaznik, a my Vam splnime hocico (ci dobre alebo ZLE ;-) ) ... takze v tomto momente to moze vyzerat ze sme spravili blbost, ale to sa uvidi az po case ... ;-)
Peet
Nováček

Odeslat příspěvekod POLO 10. 4. 2008 13:04

Radek Ondrášík píše:tak nejak :)

Jinak dnes sem byl na rychlovku testnou pozicne nove Cecko, tedy na prostor. Musim rici, ze je to mala a draha tragedie. Sam za sebe si nesednu (merim 188 cm), za mne si sedne tak max male dite. Hruza. Auto pro dva..


mam obdobnu skusenost, cecko je vzadu neskutocne male (v tomto moze konkurovat lexuxu is),
najhorsie je ak si z passata a lebo noveho mondea presadnete do cecka :hm ,
nova a4 je na tom vzadu velmi dobre

v cecku vzadu aj tak vacsinou budu sediet deti, vnucata..
pripadne nejake mlade 15 ;-)
Naposledy upravil POLO dne 10. 4. 2008 13:07, celkově upraveno 1
POLO
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků