Stránka 260 z 641

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 7. 2006 22:54
od pepek
to leon:Jedině na komerční bázi :wink: a tam by stejně toho moc nebylo. Ten Beran se z valné části dá použít pořád - osoby blízké, Vasil Vasiljevič Něznakomyj, protahování správního řízení, v některých případech nepřevzetí doručenky (zadržený ŘP). Neříkej, že z AR nejsi dost obecně poučen

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 7. 2006 23:19
od IceKiller
Má někdo toho Berana od DAS v .pdf?

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 7. 2006 06:15
od Julinek
IceKiller: obávám se, že tohle v PDF nikdy nebylo. Nicméně knížku mám, vozím ji v autě a mohu ji jenom doporučit.

http://www2.vltava.cz/store/GoodsDetail ... SE00803008

turboleon: Beran je u DAS teprve krátce, tu knížku napsal ještě dříve, kdy se angažoval na http://www.e-law.cz

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 7. 2006 07:36
od escort

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 7. 2006 09:08
od antilaser
MKMAN: Zajímavé videa... 8) Rád bych je umístil na svoje stránky. Souhlasíš?

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 7. 2006 12:20
od mikicz
MKMAN píše:http://blog.kalenda.eu/images/20060714-laser/laser-auto.wmv

je videt ze se to enchyta ani na skle ani nikde jinde. takze pouze svetla a znacka a odrazky -> WEIL zkusit a prat ty diody i tam (a nebo jammer) protoze to asi fakt dokaze oslepit toto je 5mW. jestli ma ace 2x8 diod po cca 500mW a k tomu pres rozptylku dokaze to odsabotovat pekne.


Mohl bych mít prosbu? zkusil bys prosím ještě to samé, ale s rozsvícenými světly? zajímalo by mě to proto, že musíme povinně svítit...

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 7. 2006 12:41
od MKMAN
antilaser píše:MKMAN: Zajímavé videa... 8) Rád bych je umístil na svoje stránky. Souhlasíš?a/quote]


jiste toto je ve viditelnem spektru 625nm 5mW ale je to na 50+ metru, mam zazoomovano abych byl co nejblize v ose odkud prichazi ten paprsek.

prave bastlim irda laserovou diodu 500mW tj 100x vice. Diky tomu ze je to plne koherentni predpokladam ne 100x ale treba 20x vetsi efekt. Tyto videa jsou jen demonstraci kde ta retroreflexe nastava nejvice.

Tj kazde auto jde zmerit kdyz tam budou mit dejme tomu prave onen pulwatt vykon a pojedou na neviditelnem a nepouzivanem spektru 904. Tu laserku mam na 808nm tj chovani bude podobne ale budu to muset tocit v nightmode kdy ej snimac citlivejsi i na irda prisviceni. a to se teprve uvidi :)

Ta videa jsou predevsim pro to ze i s laserem za 125czk by melo pripadne cidlo dost jednoduchy zpusob jak to zamerit. mam v planu udelat irda zamerovac (NIKOLI MERIC RYCHLOSTI) kterej bude jen pipat kdyz najde modulovanej signal kterej sam potkal. pak se da testovat jak je slozite a neni auto zmerit nebo ne.

cela ta sranda co by to merila by nemela vyjit nad 5000

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 7. 2006 13:03
od Josefino
Testoval někdo coating VEIL? Píší, že to má sice omezenou účinnost ale může pomoci tím, že bude měření delší než jenom 3sekundy. Ovšem zákon asi použití tohoto coatingu taktéž zakazuje.

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 7. 2006 13:17
od MKMAN
mikicz píše:
MKMAN píše:http://blog.kalenda.eu/images/20060714-laser/laser-auto.wmv

je videt ze se to enchyta ani na skle ani nikde jinde. takze pouze svetla a znacka a odrazky -> WEIL zkusit a prat ty diody i tam (a nebo jammer) protoze to asi fakt dokaze oslepit toto je 5mW. jestli ma ace 2x8 diod po cca 500mW a k tomu pres rozptylku dokaze to odsabotovat pekne.


Mohl bych mít prosbu? zkusil bys prosím ještě to samé, ale s rozsvícenými světly? zajímalo by mě to proto, že musíme povinně svítit...n/quote]


nema to smisl LIDAR meri uplne mimo viditelne spektru (irda) to auto je tam jen proto, aby bylo videt kde se to odrazi a kde ne.

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 7. 2006 14:51
od Rikin
Nevite nekdo na jakem principu funguji takove ty tabule (vetsinou na zacatku nejake vesnice), ktere ukazuji vasi rychlost? Takova ta oranzova svetelna tabule "JEDETE ...". Muj Bel 965 CZ na ne vubec nereaguje.

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 7. 2006 15:26
od Antiradary BEL
Rikin: Cervene cislice = K band, standardne u BEL Vector 965 CZ vypnuto kvuli zbytecnym poplachum od otviracich dveri bank, benzinek a pod.
Zelene cislice = Ramer 8 v Ka band, BEL Vector 965 CZ reaguje normalne jak na Ramer.

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 7. 2006 15:53
od antilaser
MKMAN: Jedná se mi o to,aby lidi,kteří nechodí na toto fórum a příjdou na moje stránky viděli,alespoň orientačně,jak to vypadá,když na auto dopadne laserový paprsek a jak je to doopravdy s jeho odrazem zpět. A to tvé video ukazuje perfektně. :tleskani Takže si to tam nazáhnu jo? Bude ti tam speciélně poděkováno. :wink:

Test 945CZ

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 7. 2006 17:28
od Josefino
1100xx píše:mr_nitros:právě jsem se vrátil z itálie kde taky platí bodový systém ale funguje to tam nějak civilizovaněji, ne jako v tomto českém pandžábu, kde policajti ještě nepochopili že jsou tu pro lidi...., prostě jammer zatím neměl proti čemu pracovat, ani zde v čr, takže čekám.
julinek:je pravda že poslední model 995 jsem ještě neměl, nicméně všechny neupravené US detektory na stacionáru ramet reagují v přibližně na stejném místě.A k tomu videu, trošku jsem se pousmál- totiž oba kámoši kteří mají 995 si stěžují že jim dost často AR hodí falešný poplach právě když jim mobil spojuje hovor, takže mi to připadá jak to napsal BEL. prostě že si na videu ziniciovali poplach mobilem, a pak ho vypnuli.protože ten mobil tam bylo dost dlouho slyšet "tepat" ale nikdo nehovořil. Možná to vypadá že jsem vůči 995 zaujaty ale nevidím důvod proč by měla být tak zázračná, když píšou že má stejnou citlivost jako 965, RX65. /quote]


Já jsem dnes testoval Bel 945CZ. Posledně AR reagoval ještě o něco dříve, i tak je to myslím slušné:
http://download.psionfired.com/945CZ.mp4

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 7. 2006 18:12
od ace2
řekl bych že mám 2x 10 diod v laser jammeru... jenom to vyzkoušet :))

Jinak dnes jsem už fakt nervama nevydržel, ženska v Mikře jede 40ctkou na 50tce pak to rozjede na 60 a u cedule 40 to pomalu zaflekuje. Tak jsem jí vzal přes plnou za neustálého držení klaksonu, neměla málo k tomu abych vyzkočil z auta... přesně takhle se stávají řetězové nehody, auta jedou blízko za sebou a pořád nervozně přibržďujou. Tak jsem vyhlásil nulovou toleranci...

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 7. 2006 18:48
od Dusan
Ja jsem dneska upenlivym blikanim, prosvecovanim dalkovkami a decentnim troubenim nakonec dostal na Strakonicke z leveho pruhu Mirka Dusina v P407, ktery nebyl schopen pochopit, ze osmicka s nulou v cervenem kruhu neni omluvou k plouzeni se osmdesatkou v rychlem pruhu.
Jinak ve Zlichovskem tunelu jsem po dlouhe dobe potkal funkcni stacionar, detekce idealni, zpomaleni ze 120km/hod na predepsanou padesatku bez nutnosti nejakeho drsnejsiho brzeni. Detekce minimalne sto sto padesat metru predem.