ANTIRADARY

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Snail 19. 10. 2006 08:04

2 Mashal: Já ti nerozumím. Neříkej, žes nevěděl. že za atermickým sklem ti nebudou podobné přístroje fungovat ??? I na tomhle fóru se to řešilo opakovaně, je to i na strnách prodejce. Tak proč brečíš ???? Tvoje volba, jde o priority a pokud je sun safe glass vyšší priorita, tak nebreč nad nefunkčním AR.

Stojím v zimě běžně týden na chalupě, u nás na horách loni i -20"C a nemám pocit, že by vyhřívané sedačky během několika minut udělat provozní podmínky snesitelné, motor topí tak do 15 minut (V6TDi). A nevěřím, že atermické sklo dokáže v zimě něco jinýho - to auto přece promrzne celkově, nikoli sklem. Opak patí pouze v případě krátkodobého stání zahřátého auta, kdy asi pomaleji vychladne, ale přes noc ... ?

Na stránkách škody jsem bohužel o sunsafe glass žádný podrobnosti nenašla, nejjednoduší bude zavolat do centrály ať ti poradí, jsou od toho placení.

Ad šňůra - vem si jakoukoli dvojlinku a páječku a vyrob si vlastní šňůru neomezené délky, můžeš jí napojit na jakýkoliv zdroj el., já mám detektor napíchlý na el. ovládání sedadla, tchýni jsem ho napíchla na přívod k HF sadě atd, vlastní tvořivosti se meze nekladou.
Naposledy upravil Snail dne 19. 10. 2006 08:13, celkově upraveno 1
Kalousek: "Jsem ochoten připustit v rámci pokory parlamentní diskuse, že já se občas opiji a vy (Rath) se chováte jako debil. Rozdíl mezi námi je v tom, že já jsem schopen se z toho do druhého dne vyspat"
Snail
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Antiradary BEL 19. 10. 2006 08:11

marsal píše:Prudí mně i ostatní věci, které jsem popisoval: krátká šňůra, odlepující se příchytky, držák na sluneční clonu není součásti standardní dodávky, k BEL 965 není pevné, ale jen kožené pouzdro, ale asi bych to všechno přežil.
...
...
Příliš mnoho pakáren a relativně malý efekt. To je moje současná situace. /quote]


Jelikoz BEL 965 pouziva standardni R11 konektor, neni problem si poridit snuru delsi anebo ma kvuli nekolika malo zakaznikum, kterym to nevyhovuje, davat vyrobce k detektoru snuru o delce 10 m?
Prisavky ve vetsine vozidel drzi bez problemu mesice a roky + jsou tam jeste prisavky nahradni, takze tuhle vytku taky nechapu. Budto je casto odlepujete a premistujete sem a tam nebo je na skle jeste nejaka vrstva zevnitr, ktera brani dobremu "pricucnuti".
Neni. Vyrobce zrejme usoudil, ze vetsina zakazniku ho nepotrebuji a kdo ho potrebuje, tak si ho koupi. Castka cca 300 Kc je v porovnani s cenou detektoru smesna, takze tady problem taky nevidim.
Kozenkove pouzdro je VELKA VYHODA, neznam nikoho, kdo by treba u RX65 pouzival Al kufrik, spise naopak, lidi hledaji jeste mensi a praktictejsi pouzdro, napr. z na digitalni fotak apod.

Detektor neni pro kazdeho a komu se nehodi nebo nevyplati, tak holt musi hledat jine reseni nebo jezdit striktne podle pravidel.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Antiradary BEL
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alex.. 19. 10. 2006 08:49

jo jinak..přemístil jsem 945CZ z důvodu nejasné legislativy z čelního skla na sluneční clonu spolujezdce a zjišťuji že se detekce docela výrazně zlepšila :) tak jsem spokojen ;)
Alex..
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod loop 19. 10. 2006 08:51

a jak jej máš napájený?
loop
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alex.. 19. 10. 2006 08:52

loop: normálně..z cigaretového zapalovače vzadu ;)
Alex..
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod NicholasCZ 19. 10. 2006 13:31

Pro přátele z ústeckého kraje - nově vybudované úsekové měření na odjezdu z Bíliny směr Teplice.

Začátek: Loc: 50°33'17.26"N,13°46'26.16"E
Konec: Loc: 50°33'42.42"N,13°46'38.67"E

Doufám, že PČR nepřijde na to, že by mohla úsekovými kamerami osazovat brány pro výběr mýtného. Nejenže AR by se stával postupně nepotřebným, ale pak by člověk musel opravdu sundat nohu z plynu :(
NicholasCZ
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Josef- 19. 10. 2006 14:59

Tak jsem otestoval V1 v Patočkově ul. v poloze vertikální a dosah je opravdu mnohem větší. Udělal jsem dva průjezdy, tady je mapka pravidelné detekce, tzn. ne náhodný průjezd odraženým paprskem ale plnohodnotná pravidelná detekce :

Obrázek
Valentine One v. 1.8 POP2,fw 3.861
Navigator TomTom5, MIO 710
CB Alan 42
Testy Valentine One najdete v mém profilu
Josef-
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dort 19. 10. 2006 17:11

další úekové měření zprovozněno - jedná se o 460m dlouhý úsek na Ústecké ulici :-(, Praha 8 - kde přesně nevím, poudala to paní v rádiu :-((
dort
Nováček

Odeslat příspěvekod marsal 19. 10. 2006 18:44

Nicholaz CZ: Doufám, že PČR nepřijde na to, že by mohla úsekovými kamerami osazovat brány pro výběr mýtného. Nejenže AR by se stával postupně nepotřebným, ale pak by člověk musel opravdu sundat nohu z plynu :n/quote]


Nemá cenu si stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko. na úsekové měření je 100% jsou účinná varování na bázi GPS (POI v navigaci, nebo se prodávají specializované přístroje).

Na radar platí BEL, na laser jammer a na stacionáry a úsekové měření POI. S touto kombinací tě mohou chytit jen velkou náhodou (jen když nebudeš reagovat na varování).
marsal
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dort 19. 10. 2006 18:53

Tak jsem si udělal "výlet" do Ústecké ulice na Praze 8 a resume:

magistrát nelhal - úsek je označen celulí Kontrola rychlosti

technologie vypadá stejná jako v tunelech

a když mi někdo poradí jak sem dát obrázek, tak doplním informace :-)
dort
Nováček

Odeslat příspěvekod Antiradary BEL 19. 10. 2006 20:07

marsal: 100 m detekce pred infotabuli v Patockove je slusny vysledek, na antireflexni celni sklo dokonce velice slusny. 400 - 500 m jsou vzdalenosti z rise snu nebo za idealnich podminek, ja mam s ruznymi detektory vetsinou 1/2 z toho, co uvadi Josef nebo Snail. Mozna jenom nemam stesti na "kamiony u cedule"´ :wink: Mr. Green

BEL vs. V1 jste odhad celkem dobre, hlavne nova rada Beltronicsu je "instatnejsi" a blbovzdornejsi nez V1 nebo klasika od Beltronicsu. Pro vetsinu je lepsi BEL, kdo si rad hraje s technikou, tak bude nadseny V1. Opacna koupe je zklamanim pro pro obe strany.

Ohledne Polska a Francie jsem to nepochopil, BELy tam funguji nadherne a celkove je v zahranici lepsi detekce, chce to ovsem zapnout narodni frekvence a brat do uvahy osobitosti jednotlivych zpusobu mereni, napr. "instant-on" radary v Polsku, viz:

http://test.antiradary.cz/Cizina.pdf
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Antiradary BEL
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marsal 19. 10. 2006 20:51

Moc se BELovi omlouvám, ale to je přesně ono. Líný uživatel nečte návody, nepřenastavuje antiradary ani navigace, prostě zapne a používá.

Těch 100m před tabulí v Patočkové je odhad. Dal jsem AR tam, kde mám externí GPS anténu na navigaci (vlevo u A sloupku). Mohlo to být i 150 nebo 200 m, nemám měřič vzdálenosti, prostě jsem to odhadl od oka.

Problém Polska, Belgie, Francie a Německa je i v tom, jakou tam jedu rychlostí. Místní řidiči se nezřídka plazí a s rychlostí 140 - 220 km /h do se dostávám problémů, když najednou někdo pro mně nepochopitelně omezí rychlost nebo mě dokonce začně měřit.

Vím, že to nerad slyšíte, ale už jsem viděl několik antiradarů, které fungovali podstatně lépe než BEL945 nebo BEL 965 CZ. Proto jsem na začátku spekuloval o upravené RX65 nebo BEL STI na české podmínky. Vy úpravu těchle modelů neděláte, ale minimálně jeden nebo 2 výjimečně dobré kusy jsem už v praxi viděl, mohou být třeba i z Německa nebo se prostě jen náhodou povedly.

O tom Polsku bych si dovolil polemizovat, používaná měřící technika je tak rozdílná, že jedno univerzální nastavení nemůže fungovat. Moji kamarádi v Polsku mi ukazovali, čím vším se tam měří a někdy byste se smíchy potrhali. Dokud Vás nechytí.

Ve Francii také používají různé způsoby měření (piezoelementy, trojnožka, laser, stacionár) a pak někdy Vás honí na motorce (za mnou jel už jeden taky asi 50km, protože silnice byla trochu navlhlá a můj dieselový šestiválec se neflákal - a já jsem si říkal, že za mnou asi nejede a když mně chce předjed, tak ať přidá).

V belgii se kvůli antiradaru mohou pominout, ale já jsem jim vysvětlovat, že to auto je půjčené a někdo tam ten krám nechal a že já myslel, že je to na placení mýtného a ještě jsem se rozčiloval, že mi to nefunguje.

Když mně v zahraničí nechytí, tak už mně většinou nedohledají, protože měním často auta i SPZ (tu už mi také několikrát ukradli). A když mně chytí, tak zaplatím vysokou pokutu. To prostě riziko, se kterým se musí počítat.

Jestli mi ale chcete namluvit, že BEL funguje v zahraničí nádherně, tak buď jezdíte v zahraničí méně a pomaleji a nebo máte jiná měřítka o nádhernosti fungování (pro mně je měřítkem 99% spolehlivost, jako mám u navigace). A tu mi BEL 965 v zahraničí zatím neposkytoval.
marsal
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MKMAN 19. 10. 2006 21:38

v zahranici je u starsich belu spis problem s falesnymi poplachy nez necitivlosti ale i tak to chce jezdit hlavou.

doslo mi z MP Praha ze srpna nekdo firemnim autem spachal prestupek "prekroceni rychlosti o mene nez 20 km/h v obci a o mene nez 30 km/h mimo obec" pak vam popisu prakticky zpusob jak se zachovaji az jim dam jmeno jednoho polaka nekde z ***** uvidime jak to dopadne mozna to pujde i z pleziru rok protahovat. na dobriske - AR vyzaduje 100 duslednost a i na kratke trati pouzivani - pro jistotu jsem vzal i mio s POI a vlastnima radarama.

prakticke info muzeme po nich pozadovat fotku pred tim rizenim? nebo az v prubehu?
tádydádydádyda
MKMAN
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Antiradary BEL 19. 10. 2006 23:01

Moc se BELovi omlouvám, ale to je přesně ono. Líný uživatel nečte návody, nepřenastavuje antiradary ani navigace, prostě zapne a používá. /quote]

To je potom tezky ... Detektor neni clovek, je to jenom jednoduchy radiovy prijimac a pokud ho uzivatel nenastavi spravne, tak je na nic.

Těch 100m před tabulí v Patočkové je odhad. Dal jsem AR tam, kde mám externí GPS anténu na navigaci (vlevo u A sloupku). Mohlo to být i 150 nebo 200 m, nemám měřič vzdálenosti, prostě jsem to odhadl od oka. o/quote]

Boze lidi, nekdo tady basni, jak mu 995 USA krasne reaguje 50 az 100 m pred radarem, jiny zase zehra, ze mu 965CZ reagovala jenom 100 az 200 m predem ....
Co si z toho mam vybrat ja jako prodejce, kdyz mi nekdo takovy vola a chlubi se, jak mu jeho USA detektor krasne funguje (50 - 100 m) a pak si zase dalsi stezuje, ze mu CZ verze reaguje pozde (100 - 200m). Nejste uz trochu moc zmlsani? Cobry a Whistlery na vas! Mr. Green

Vím, že to nerad slyšíte, ale už jsem viděl několik antiradarů, které fungovali podstatně lépe než BEL945 nebo BEL 965 CZ. B/quote]

To bych takovy pristroj rad videl, krome V1 nemaji CZ verze Beltronicsu v CR konkurenci. Pokud ovsem porovnavate reakce v zahranici, tak pak je muze porazit i nejlevnejsi Cobra, paradoxne kvuli dokonalejsim parametrum a moznostem, protoze napr. prumerny detektor bez moznosti vypnuti pasem bude na K radaru lepsi, nez CZ detektor, u ktereho uzivatel nezapl K pasmo.

O tom Polsku bych si dovolil polemizovat, používaná měřící technika je tak rozdílná, že jedno univerzální nastavení nemůže fungovat. Moji kamarádi v Polsku mi ukazovali, čím vším se tam měří a někdy byste se smíchy potrhali. Dokud Vás nechytí.

Ve Francii také používají různé způsoby měření (piezoelementy, trojnožka, laser, stacionár) ...
Když mně v zahraničí nechytí, tak už mně většinou nedohledají, protože měním často auta i SPZ (tu už mi také několikrát ukradli). A když mně chytí, tak zaplatím vysokou pokutu. To prostě riziko, se kterým se musí počítat.

Jestli mi ale chcete namluvit, že BEL funguje v zahraničí nádherně, tak buď jezdíte v zahraničí méně a pomaleji a nebo máte jiná měřítka o nádhernosti fungování (pro mně je měřítkem 99% spolehlivost, jako mám u navigace). A tu mi BEL 965 v zahraničí zatím neposkytoval.m/quote]


Porad jsem se nedocetl, jestli jste to mel nastaveno na mistni radary ... A pozor, nemluvime o piezoelementech, laserech a pod., detektor neni buh, aby poznal, cim zrovna policajti v tom kterem konkretnim state meri nebo jestli je zrovna ve vozovce zabudovany piezoelement.

Pripada mi, ze od jednoducheho prijimace ocekavate vlastnosti na urovni umele inteligence a pozadujete odezvu ala Terminator III, t.j. lidske vlastnosti + zdokonalene snimace okolniho sveta kombinovane s obsahlou databazi informaci.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Antiradary BEL
Servismen
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků