Poměr výkon na tunu

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod stormbringer 1. 12. 2012 21:58

D1.8T: Ehm :oboze Ano, když dám plný plyn na jedničku, po překonání asi 1350 otáček, opravdu nelze přenést výkon na silnici, protože kola se protáčejí a nedá se příliš dobře rozpoznat okamžik kdy je potřeba plyn ubrat. Proto máme dvojku, která už nemá s přenesením výkonu nejmenší problém, tedy na suché vozovce. Pokud je vlhká, tedy vozovka (u spolujezdkyně je to v tomto případě jedno), je už i dvojka dostatečně dlouhá, aby se dal výkon relativně snadno regulovat. Mimochodem, pokud je 5,5s na stovku pro většinu zde údaj uvěřitelný, je to dost dobrým důkazem toho, že trakce Saabu je víc než jen dostatečná, ne? :hm
Life is hard. Then you die.
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 2. 12. 2012 03:40

Ještě jednou bych poprosil o ten graf. Do te doby se mi nechce spekulovat.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 2. 12. 2012 03:49

Zlatá atmosféra...
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 2. 12. 2012 03:57

Tak buď Storm přizná, že kdysi alibisticky lhal a nebo mi dá za pravdu s jeho schopnostma. Win-win situace.

stormbringer píše:Navíc nemá smysl s poměrně vysoce přeplňovaným motorem s plochým průběhem krouťáku hnát motor na jedničku do otáček.

Vždyť tohle sem ani nepsal.
Si zacyklenej.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diesel 2. 12. 2012 11:25

stormbringer píše: Mimochodem, pokud je 5,5s na stovku pro většinu zde údaj uvěřitelný..


Ja tomu nejak nemôžem uveriť, je to snáď o pol sekundy menej, ako udáva sám výrobca ...pri AWD áno, ale ani najrýchlejší FWD hatch megane s 265k to nedokáže robiť za deklarovaných 6,0s, ako už potvrdili v mnohých testoch.
A5 3.0 TDI quattro MT
Diesel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 12. 2012 11:56

Ono obecně pod 10s už je znát každá půlsekunda dolů
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diesel 2. 12. 2012 13:06

A hlavne je hranica, kde už žiadne navyšovanie výkonu nepomôže, proste chýba trakcia... focus RS500 s 350k a neviem akým hyper diferákom robil stovku za 6s. Neviem, akého saaba má storm, tipujem niečo s 2.3t 250k... 6,5s by som uveril, ale pojem "niečo pod 5,5s" NEIN NEIN NEIN !!! :D
A5 3.0 TDI quattro MT
Diesel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 12. 2012 13:14

Já to raději ani nezpochybňoval, aby mně nestihnul spravedlivý hněv
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hans1983 12. 2. 2013 13:55

stormbringer píše:Můj nejlepší čas na stovku je něco pod 5,5s, což některé hot hatche s podobným zatížením na tunu zkrátka dají. Když mě naučíš jak to dam dostat rychleji, budu ti ovšem vděčný 8-)


5,5s ? Tak to mi řekně co v tom máš za raketu pane kolego ;-)
zesilovač JVC AX-1100, CD Technics SL-PG440A, gramofon JVC L-AX3, přenoska Nagaoka MP-110, DVD+VRC Daewoo DF-7100, repro Monitor Audio 14 Gold, phono Audio-technica ATH-T500,Panasonic SA-HT850 homecinema 5.1 systém
Hans1983
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 12. 2. 2013 14:01

a mě by zase zajímal způsob měření
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 12. 2. 2013 14:57

MELLO píše:taky bych chtěl mít ukazatel plnění turba

ja taky :love:

ne moc draho vyjde bluetooth do diagnosticky zasuvky a pak aplikace stovecku tusim na marketu...
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 12. 2. 2013 15:09

Diesel píše:
stormbringer píše: Mimochodem, pokud je 5,5s na stovku pro většinu zde údaj uvěřitelný..


Ja tomu nejak nemôžem uveriť, je to snáď o pol sekundy menej, ako udáva sám výrobca ...pri AWD áno, ale ani najrýchlejší FWD hatch megane s 265k to nedokáže robiť za deklarovaných 6,0s, ako už potvrdili v mnohých testoch.

Britská Autodelta tvrdí, že jejich Alfa Romeo GT 3.7 s kompresorem a samosvorem dá 0-60 mil (0-97 km/h) za 4.9 sek.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 2. 2013 15:31

mlaskac píše:
MELLO píše:5,5 už i já osobně považuju za velmi slušné



otazka pohledu, je 6,7 hodne nebo malo?


6,7 je velmi dobré řel bych
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 12. 2. 2013 18:47

Vana666 píše:a mě by zase zajímal způsob měření

No jak asi. Čtvrt, půl, třičtvrtě, jedna, jednaačtvrt... Má přece odhad chlapec zkušená.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diesel 14. 2. 2013 12:51

Beaumont píše:
Diesel píše:
stormbringer píše: Mimochodem, pokud je 5,5s na stovku pro většinu zde údaj uvěřitelný..


Ja tomu nejak nemôžem uveriť, je to snáď o pol sekundy menej, ako udáva sám výrobca ...pri AWD áno, ale ani najrýchlejší FWD hatch megane s 265k to nedokáže robiť za deklarovaných 6,0s, ako už potvrdili v mnohých testoch.

Britská Autodelta tvrdí, že jejich Alfa Romeo GT 3.7 s kompresorem a samosvorem dá 0-60 mil (0-97 km/h) za 4.9 sek.


Ale to už sa jedná o nejaký tuzing. Navyše keď sú schopní kecať výrobcovia v oficiálnych údajoch, prečo by nekecali aj úpravci ?
A5 3.0 TDI quattro MT
Diesel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků