Vybíjení autobaterie Fabia

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod glider 4. 1. 2017 19:51

Potom je to v poriadku.

Cakal som komentar, ze meranie zo zapika nebude presne...meral som na viacerych autach a odchylka bola minimalna. Na tieto ucely IMHO dostatocne.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Miky789 4. 1. 2017 21:10

Takže tedy myslíte, že dobíjení je v pořádku? Tak mám zkusit ještě změřit odběr při zamknutém autě? Nebo myslíte, že to bude tou Starline baterii?
Miky789
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 1. 2017 21:33

Běžně tady věštíme z klobouku.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 4. 1. 2017 21:51

garáž ví všechno
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 5. 1. 2017 16:44

Máme tu odborníky na křišťálové koule, kávové sedliny, čajové lístky, karty, astrology, čtení z ruky, a další specializace, stačí si vybrat.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 1. 2017 17:00

A taky Hesa Jaštěráka.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rousini 5. 1. 2017 17:43

Já bez křišťálové koule vím, že ta baterka je s.áč. To dobíjení je rerlativně v poho. Dobíjecí soustava netlačí takové napětí jako dobíječka neb auto občas musí jet třeba půlden v kuse a nejde ji soustavně přebíjet.

Kup si vartu nebo bošku, hnůj od kely nech do reklamy....l
rousini
Nováček

Odeslat příspěvekod pech. 5. 1. 2017 17:46

Miky789 píše:Tak jsem zkoušel měřit dobíjení asi takhle:

Před nastartováním: 12,5 V
Po nastartovaní(pouze denní svíceni): 14,1 V
Pustění světel a ventilátoru: 13,9 V
Spuštění klimatizace: 13,7 V
A na konec jsem všechno zase vypnul: 13,9 V

Myslíte, že to tedy dobíjí správně?


Není to úplně top, ale uspokojivé, v tom to nebude, dobíjení můžeš pominout.

Takže nám zbývá pochybná baterie a nějaký šotek který se po uzamčení možná někdy neodpojí...

Rousini: O to se stará regulátor, při trvalém dobíjecím napětí do 14,4V nelze baterii přebít. Výsledný dobíjecí proud má závislost na rozdílu napětí, vnitřním odporu a domenzaci spoje mezi akumulátorem a alternátorem, spolu s proudovou charakteristikou alternátoru. pokud se jejich napětí zhruba vyrovnají, neteče tam téměr nic, ať to trvá jakkoli dlouho...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rousini 5. 1. 2017 19:44

I = U/R. To znám.

Narážel jsem hlavně na poslední fázi ručního dobíjení baterky, kdy napětí běžně lezeke 2,5V na článek. Ale máš pravdu, že nějakých 14,4V by nemělo ovlivnit životnost baterky.

Mám za to, že tam někde uváděl odběr po vypnutí zapalování nějakých 10mA. Nevím jestli je to úplně běžné, ale při normální frekvenci jízd to nic neovlivní. znamená to úbytek kapacity 1Ah za 4 dny. To i kdyby auto týden stálo, tak je to v pohodě.
rousini
Nováček

Odeslat příspěvekod pech. 8. 1. 2017 00:59

Mno největší oser dělá obvykle rádio.... Některá si prostě po letech vzpomenou, že na paměť budou žrát víc.... Na druhou stranu to častěji dělá, pokud jsou trvale pripojené oby vstupy + pro paměť i výkonový, Fábie to má přes spínačku, nemusel by to být ono, pominout se to ale nedá....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků