Problém u 1,2TSI 66/ 77 kW

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 4. 12. 2013 21:00

to rozhodně neznamená, i když šance je minimálně fifty-fifty
anonymni

Odeslat příspěvekod T.E.CH 11. 12. 2013 12:56

Vyhlašuji soutěž kdo najde na netu potkané 1,2 TSI.Tak hledejte....:-)
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod malcolm_ 11. 12. 2013 12:59

Já bych se vsadil, že i najít půjde, přeci jen ta první verze rozvodů nebyla dobrá a určitě nějakej totální BFU nepoznal, že mu to při startech chrastí jak motorová pila a měl by s tím do servisu.
HTP, to pravé sportovní náčiní.
malcolm_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 12. 2013 13:04

jak už jsem psal, na netu nejsou. Jsou u wolffa na dvorku
anonymni

Odeslat příspěvekod malcolm_ 11. 12. 2013 13:06

U Wolffa na dvorku je pět potkaných 1,8 TSI.
HTP, to pravé sportovní náčiní.
malcolm_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 12. 2013 13:11

asi má velkej dvorek no :)
anonymni

Odeslat příspěvekod malcolm_ 11. 12. 2013 13:24

Tak musel si někde udělat místo na všechny ty Fiaty, co kupoval před Bravem. Bylo jich asi deset, tak má ještě rezervu. :D
HTP, to pravé sportovní náčiní.
malcolm_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 11. 12. 2013 14:21

Měl jsem mraky nových aut a vždycky tam byl nějaký nezásadní problém.Největší problémy ale byli se servisákama a hlavně ty jejich příběhy proč to tak je.Chtěli účtovat i kulance, no stohy příběhů....a pak jsme si nechal postavit barák a to byl pánové mazec.To by bylo na knížku.Největší perla byla....pane co tady lezete po zemi a študujete škvíry v podlaze....to se musíte postavit do prostředka místnosti, podívat se do leva, doprava, dozadu a dopředu a říci dobrý a nebo špatný.Takhle je to podle normy ČSN.
Myslel jsem si že si dělá pr-del, no nedělal.Kdybych to věděl, postavil bych se do prostředka a ... :mrgreen:
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod doonio 28. 2. 2014 23:12

Zdravím vespolek,
stojím ted před možnou koupí Fabče II s tímto motorem a jsem na vážkách, má nalítaných 80000 v leasingovce, dneska jsem si dal takovou rychlou zkušební jízdu a mám z toho takový zvláštní pocity - nezachrachtala zezačátku - tzn. řetěz je budto vyměnej a nebo zatím drží, ale cca po 2 minutách po nastartování, začaly otáčky lítat mezi 500-1000, na palubce se rozsvítila EPC kontrolka, a po cca 30 sekundách auto samovolné chcíplo? Možné příčiny: Napadlo mě že když to bylo možná tím že byl motor totálně studenej,protože po opětovném anstartování a trochu zahřátí se ustálil na 1000ot/min. a vše bezproblému, Čím by to mohlo být, takový samovolný nárust a propad otáček, jinak mě přišlo že ten motor není skoro slyšet...
doonio
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 28. 2. 2014 23:49

Nebrat
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Já první 1. 3. 2014 01:34

Ber to, je to kvalitni bezproblemovy motor.
Já první
Nováček

Odeslat příspěvekod Hustoles 1. 3. 2014 14:42

Lambda, čidlo teploty chlad. kapaliny, váha vzduchu, Hallova sonda ev. další čidla... Zaděláno na problémy
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 1. 3. 2014 15:11

Konecne peknej avatar :-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 1. 3. 2014 15:15

Po tyhle predvadecce uz bych o tom moc neuvazoval, ne?
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 1. 3. 2014 15:22

Takove auto koupi jen srdcar skodovky... Protoze skodovka je kvalitni a nemuze se pokazit
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků