sprint píše:To už by vyšlo levněji jezdit taxíkem ne
Ale přijdeš o tu radost a zážitek s nabíjením
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
sprint píše:To už by vyšlo levněji jezdit taxíkem ne
McGyver2 píše:To by s tím jezdilo mraky lidí i já za 11.
20tkm ročně na 4 roky po 24051,-
https://barth-operak.cz/detail/skoda-en ... lPeriod=48
mrazik píše:Auto co najede 240 Km po dalnici je pro me neprijatelne. Potrebuju to sice jen dvakrat az trikrat za rok, ale se trema detma vzadu nekde cekat min. 30 minut nez nabiju a modlit se, abych v cilovem miste nekde nasel nabijecku, na to nemam nervy ani naladu. Nedavno jsem se dohadoval s kamosem a prej jsem konzerva a proste s EV autem musim myslet jinak - asi tim myslel neustale sledovani dojezdu a hledat co nejlepsi nabijecku. Jako druhe/treti auto dobra volba, ale 1.3 mega za auto co bude jezdit v nejblizsim okoli mi prijde hodne.
mrazik píše:Me proste stve hlavne jedna vec. Kdyz pred par lety se zjistilo, ze nova auta ve skutecnosti maji vetsi sporebu, malem zakaznici a EU kamenovali automobilky. Aktualne u EV aut se deje neco mnohemhorsiho - jizda po dalnici maximalni povolenou rychlosti znamena polovicni dojezd, vsem zastancum to prijde v pohode a jsem vsude presvedcovan, ze zastavka kazde 2 hodiny je preci uplne normalni. Bylo by fer uvadet spotrebu a dojezd. ve meste/mimo mesto/dalnice.
Me by se male auto s dojezdem 200 Km libilo, ale cena 800 tisic je totalni nesmysl.
zacatek156123 píše:mrazik píše:Me proste stve hlavne jedna vec. Kdyz pred par lety se zjistilo, ze nova auta ve skutecnosti maji vetsi sporebu, malem zakaznici a EU kamenovali automobilky. Aktualne u EV aut se deje neco mnohemhorsiho - jizda po dalnici maximalni povolenou rychlosti znamena polovicni dojezd, vsem zastancum to prijde v pohode a jsem vsude presvedcovan, ze zastavka kazde 2 hodiny je preci uplne normalni. Bylo by fer uvadet spotrebu a dojezd. ve meste/mimo mesto/dalnice.
Me by se male auto s dojezdem 200 Km libilo, ale cena 800 tisic je totalni nesmysl.
Nesmysl, ICE taky nikdy neuvadi spotrebu ani pri laboratorni rychlosti 130, natoz realne a v dnesni dobe jsou spotreby ICE a hybridu uplne zkreslene, ale EU uz ma v planu mnohem lepsi testy, proto je E7 takovy problem pro vyrobce.
Arnie J píše:zacatek156123 píše:mrazik píše:Me proste stve hlavne jedna vec. Kdyz pred par lety se zjistilo, ze nova auta ve skutecnosti maji vetsi sporebu, malem zakaznici a EU kamenovali automobilky. Aktualne u EV aut se deje neco mnohemhorsiho - jizda po dalnici maximalni povolenou rychlosti znamena polovicni dojezd, vsem zastancum to prijde v pohode a jsem vsude presvedcovan, ze zastavka kazde 2 hodiny je preci uplne normalni. Bylo by fer uvadet spotrebu a dojezd. ve meste/mimo mesto/dalnice.
Me by se male auto s dojezdem 200 Km libilo, ale cena 800 tisic je totalni nesmysl.
Nesmysl, ICE taky nikdy neuvadi spotrebu ani pri laboratorni rychlosti 130, natoz realne a v dnesni dobe jsou spotreby ICE a hybridu uplne zkreslene, ale EU uz ma v planu mnohem lepsi testy, proto je E7 takovy problem pro vyrobce.
jenže "ICE", jak tomu vaše sekta říká, má spotřebu při 130 někde kolem 5,5 (dízel) nebo 7 litrů (benzín), takže to nijak zásadně neovlivňuje dojezd ... elektro má spotřebu při dálniční rychlosti takřka dvojnásobnou proti běžnému šolíchání, to už je potřeba vzít do úvahy
MV_cz píše:jj 10 % je málo, to aby člověk průběžně dobíjel, když jede zrovna okolo nabíječky + je volno
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků