Yaris II 1,4 D-4D vs. alternativa

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod BigFoot007 4. 8. 2007 21:59

Aj tak je vsak Yaris jedno z namenej poruchovych velkovyrabanych aut vobec. Je to proste Toyota, Ale zas to auto nema ducha. Ziadna sranda, zaidne pazvuky nic. Romantika musi byt!!!
mobil:Galaxy Note 9
AR: Kia Ceed JD 1.4 Exclusive
AV:Hisense 49CM3000
BigFoot007
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Konik 5. 8. 2007 00:32

NiceOne píše:Yarisa za 550tis SK???? ...si delas srandu, ne? :)
mno jednu Yaris II uz mame v rodine (benzin 1.3) a spokojnost uplna

NiceOne píše:Obzvlast pokud ti jde o bezpecnost tak bych volil neco vetsiho.


myslel som ze Yariska je dost bezpecne auto

NiceOne píše:Ford Focus 1,6 TDCI 529tis SK.
4x airbag, el.okna, zrcatka, central, Alarm, radio s CD, ABS, mlhovky, tempomat, palubni pocitac, klimatizace, .....


dik za tip..tu ponuku Focus X som prehliadol a vyzera to good
wikipedia - volna internetova encyklopedia
Konik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Konik 5. 8. 2007 00:41

BigFoot007 píše:Pripadne Ceed- opdorucam doviezt z ciech alebo razantne zrazit cdenu na slovensku. Inak co taka Fiesta 1.4 TDCi?je to len 50 kW ale staci to
Za Yarisa by som v zivote taku cenu nedal!!!


aj ta Fiesta X vyzera dobre akurat nema taku bezpecnost ako Yariska (hlavove a kolenne airbagy) a drobnosti typu ovladanie radia na volante a pod..

//edit

aj c'eed 1.6 CRDi EX vyzera dobre
Naposledy upravil Konik dne 5. 8. 2007 01:07, celkově upraveno 1
wikipedia - volna internetova encyklopedia
Konik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Konik 5. 8. 2007 00:42

BigFoot007 píše:alebo ked tak sa poobzeraj po yarisoch max rok starych. Tam by cena mala byt minimalne o cca50-10 litrov dole v pripade tejto D4D


rozhodne nove..bez zaruky no way
wikipedia - volna internetova encyklopedia
Konik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Konik 5. 8. 2007 00:46

NiceOne píše:Dalsi priklady aut o tridu vys za cenu yarisa:

Renault Megane 5d 1,5dci Ice.

Citroen C4 1,6HDI, ten je dost zajimavej.
538tis SK
ABS, 4x kotoucove brzdy, 6x airbag, mlhovky, el.zrcatk, okna, tempomat, palubni pc, central, automaticka klimatizace dvouzonova, metaliza v cene, radio s CD + 6 repro.

Co vic si prat?


pomer vybava/cena urcite super..no francuzske auto zial nechcem (mozno smola a x zlych skusenosti so znackami peugeot i citroen)

naozaj idealne japonec prip. ford, mozno najnovsie korejske auta
wikipedia - volna internetova encyklopedia
Konik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JoKo_ 5. 8. 2007 01:21

no ked mozu byt korejci, tak hyundai accent, i30, alebo kia ceed. potom uz zmieneny focus, fiat punto 1.3jtd...
JoKo_
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NiceOne 5. 8. 2007 09:07

Konik píše:
NiceOne píše:Obzvlast pokud ti jde o bezpecnost tak bych volil neco vetsiho.


myslel som ze Yariska je dost bezpecne auto


Yaris je velice bezpecne auto. Ovsem pouze v ramci svoji tridy. Vsechna mnou jmenovana auta o tridu vyse jsou jistojiste bezpecnejsi.
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BigFoot007 5. 8. 2007 09:40

Yaris mal 35 bodov v EuroNcap, rovnaky pocet ako C4. Z toho mi vyplyva ze Yaris klame telom. I ked uznavam ze ked s tym clovek napali v 130 tak ma vacsiu sancu prezit v tej . Inak kolenne aribagy necakaj ani v jednom z tych aut. Najblizsie cenovo je C5 s kolennym airbagom- ono je ta postupnost najprv predne, potom bocne, potom hlavove(to uz ich je dokopy 6) a az potom niekde mozno kolenny!
Inak preco chces kolenny airbag? Ako je to velmi dobra vec, ale to tvoja setrsa tak jazdi ze ocakavas ze to rozmlatui pri úprvej jazde a anvyse to bude tazka nehoda?
mobil:Galaxy Note 9
AR: Kia Ceed JD 1.4 Exclusive
AV:Hisense 49CM3000
BigFoot007
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ITTI 5. 8. 2007 09:45

NiceOne píše:
Jeffe píše:To je sice pravda ze se Yaris dela na pasu ktery je ve Franci, ale firemni filozofie a kontrola kvality je japonska. :P Evropsti japonci jsou skoro tak dobri jako ti pravi japonsti. :D


..to vykladej majitelum Swifta z madarska ;)

ITTI by urcite neco napsal :D


Tak,tak...souhlasím,ale nepíši už nic,protože je to zbytečné. Nevím, jakou firemní filosofii mají u Suzuki v Maďarsku,ale po svezení se Swifty či SX4 z Japonska a maďarskými je cítit propastný rozdíl v kvalitě.
Takže osobně bych dal přednost klidně filosofii ze Škody před japonskou z Maďarska.
Ojetá Fabia nevrže,nedrnčí,nic nemlátí,holka s tím jezdí po D1,Praze atd.,dává tomu docela záhul,ale auto je v pohodě.Swift jezdí spíš po okolí,dobré silnice,ale stačí vjet na horší povrch a je to koncet pazvuků.
Autu z Maďarska je třeba se bez ohledu na japonský systém kontroly a jap.filosofii vyhnout velkým obloukem.Mají dělat čabajky,ale ne auta. Prodejce má stejný názor. To,co je u maďarských normální,u japonského SX4 či Swifta neexistuje.Sám mi to na roční prohlídce potvrdil,něco se pokusí napravit,ale některé konstanty se změnit nedají.
Projeví se to na špatném povrchu.

Jeden příklad:každý Swift z Maďarska má nepřesně zadní dveře-víko.Je to nakřivo,toho si nikdo zpočátku nevšiml,ale mají to všechny.Nalevo je jiná spára mezi oknem a C sloupkem(větší), než napravo.Má na to grif a lidem ručně srovnává!! On si toho zpočátku také nevšiml,až když se mu objevily bouchlé vozy,lekl se,že se to sunulo nárazem, ale ne,ne...je to i u nových z továrny.Teď už to rovná hned,ještě než auto prodá. Japonský má precizně slícováno.....A tak se dá jít místo vedle místa.
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod NiceOne 5. 8. 2007 10:40

BigFoot007 píše:Yaris mal 35 bodov v EuroNcap, rovnaky pocet ako C4. Z toho mi vyplyva ze Yaris klame telom. ?


Ze stejneho poctu bodu ti nemuze vyplyvat vubec nic, protoze cituji:

Euro NCAP píše:Can results be compared between groups?
No. Results should only be compared within the same group. The frontal testing method mirrors a crash between two similar sized cars. A heavier car or one with a higher structure will tend to have an advantage if it impacts a smaller car. The Euro NCAP results cannot be used to predict the outcome of such crashes.
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Konik 5. 8. 2007 10:59

BigFoot007 píše:Inak kolenne aribagy necakaj ani v jednom z tych aut.


ta Yariska v SOL vybave ma kolenne i hlavove airbagy

ale ok, nie je to nevyhnutnost akurat ak by to nejake auto malo tak by som bol viac happy
wikipedia - volna internetova encyklopedia
Konik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jeffe 5. 8. 2007 11:25

O madarskych swiftech a ignisech sem taky slysel jake to jsou kramy. :hm Na druhe strane sem taky slysel, ze Suzuki obecne nedosahuje urovne ostatnich japonskych znacek a ze meli radsi zustat u motorek. :D
Superforum - v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství :D
Jeffe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ITTI 5. 8. 2007 11:58

Na druhou stranu,když si vybavím,jaké pocity jsem měl z Yarise1 někdy v roce 2001 a zkoušel na špatném povrchu,také to docela hrkotalo a auto bylo nové u prodejce.Přístrojová deska je tam obrovský kus plastu.
Dnešní Yais je něco jiného,jenže na jaře 2005 nebyl. :(

Alternativa? Honda Jazz,možná Mitsu.Colt? Spíš Jazz,co vím,naprosto bezproblémové,sice má asi o hvězdičku míň,ale to bych neřešil. Je třeba se mrknout za body v čelním či bočním nárazu.
Závěr: určitě Jazz,prostorné,má to slušný kufr,jízdní vlastnosti výborné,uvnitř místo,skvěle se řídí,není sice nejlevnější,ale nafta do Yarise je také docela drahá.
Navíc Honda má v dané třídě moc skvělé motory,dal bych je s motory od BMW na 1. místo(jako celek).
Naposledy upravil ITTI dne 5. 8. 2007 12:05, celkově upraveno 1
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod NiceOne 5. 8. 2007 12:04

Jazz nema diesel a colt v dieslu je stejne predrazenej jako ten Yaris, ...to uz je jedno.
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ITTI 5. 8. 2007 12:06

NiceOne píše:Jazz nema diesel a colt v dieslu je stejne predrazenej jako ten Yaris, ...to uz je jedno.


To jo,jenže proč do malého auta cpát naftu?
Zase si přiznejme,že malé auto už z principu nemůže být přeplácáno odhlučňovacími materiály,tam bych šel jedině do benzínu.
ITTI
Servismen

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků