Napadlo vás někdy proč běžné automobilky musí mít všude masivní reklamu, jinak mohou mít problém s odbytem i když dělají auta pro běžného průměrného zákazníka, kdyžto ty opravdu luxusní značky problém s odbytem nemají ? Vždyť Rollsy, Porsche nebo Ferrari jsou často nedostatkovým zbožím, s dlouhými dodacími lhůtami. A přesto si nepamatuju na jedinou reklamu v televizi na R-R, Ferrari nebo dejme tomu Harley, zato na "Hjundé", Kýju a Škodofku a v poslední době i BMW tam běží pořád. Jde o to že některé značky jsou prostě legendy a synonyma pro některý výrobek (když je něco nejlepší řekne se že to je Rolls mezi...a každý pochopí.), přitahují pohledy a budí zvědavost veřejnosti (a kupodivu málokdy vzbuzují závist.) kdyžto běžné konfenkční značky nikoho neohromí. A přiznejme si že červená Berlineta nebo i nějaké starší Ferrari (z hlavy-Testarossa)nebo i 911vždy vyvolají menší rozruch, nežli dejme tomu Oktavia...Tu lidi obdivují jen když je pár dní na trhu, ale Ferrari, Lambo nebo Rollse budou obdivovat vždycky. Třeba Phantom - je na trhu už deset let ale pokaždé když ho vidím se kochám tím jak je to opravdu obrovské auto a nenápadně kontroluju jestli má opravdu logo R-R v discích v jedné lajně... (Jak známo jsou tam tuším serva, která to zařídí )) A sporťáky je kapitola sama pro sebe, nestydatě vystavují motory za sklem vůbec...
Prostě-nepotřebujou reklamu. Na rozdíl od "Hjundé" (Neustálé vnucování je mi už tak protivné že jsem tu značku začal regulérně nesnášet a rozhodně bych si "Hjundé" nekoupil...(Mj. i proto že mám radši Mazdu nebo Toyotu, ale to sem nepatří...)