volkswagen crafter 2012

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod barnett 13. 11. 2012 16:04

Čaute,

má někdo zkušenosti s Volkswagenem Crafter XL, 2.0 BiTDI 105/120kw :?: :?: :?:

Jak se chovají ty nové čtyřválcové, dvojitě přeplňované dvoulitry :?:
Polepšil se VW co se týče koroze :?:
Jak jsou na tom verze 35, resp 50, s přetěžováním :?:
Obouvá to někdo místo 205/75/16 na 225/75/16 :?:

Našel jsem si pro to "kvalty"-> neví někdo jaký nejtěžší převod se nechá dát do verze 50 :?:
Podle materiálů VW je to 4,182, u sesterského modelu Sprinter je to 3,923...

stálý převod 3,923, 4,182, 4,364,
1: 5,076
2: 2,610
3: 1,518
4: 1,0
5: 0,791
6: 0,675
R: 4,722

Dík 8-D
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 13. 11. 2012 16:37

mam zkusenost s crafterem 2.0TDI 100kw, ale nevim jakej to je presne typ motoru, je to rok 2010, delka plochy 4.4m, myslim, ze oznaceni 35.
pretezovani zalezi jak co, co 1500kg v pohode, pak uz to chce upravy, Polaci navaruji na zadni listova pera jeste nekolik platu, davaji plne pneumatiky a nosnost je razem kolem 3t a vizualne to zvenku ani neni poznat. To same dela ostravsky docela velky autodopravce s mercedesy - plne penu a zadni naprava a hle, najednou jde do sprintera narvat naklad 3500kg

-- 13. 11. 2012 16:43 --

jak tak premyslim, tak to asi jeste nebude BiTDI, ale jen TDI CR co jsem psal

-- 13. 11. 2012 16:44 --

jinak kamos ma BiTDI v amaroku (CEZ) , to silnejsi a je z toho vylozene nadsenej, ze prej to taahaaaaaaa jako pyca.
jenze jezdi toledem TDI 66kw, takze nevim no
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 13. 11. 2012 17:27

Jak plné pneu?
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 13. 11. 2012 17:50

Asi jako na ještěrky.
Kdo se bojí, sere v síni.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod j3s 13. 11. 2012 17:54

Docela by mne zajímalo, jak se pojišťovna postaví k případné nehodě (stačí nedobrždění), takto upraveného vozidla.
j3s
Štamgast

Odeslat příspěvekod powerball 13. 11. 2012 17:57

tyjo 3,5 tuny to je slusny, u nas remcaj kvuli kazdy trosince navic a nechtej to brat.dodavky nevazej policajti nebo celnici?
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 13. 11. 2012 18:18

sprint píše:Jak plné pneu?


plne jako bez vzduchu, plne gumy

-- 13. 11. 2012 18:20 --

powerball píše:tyjo 3,5 tuny to je slusny, u nas remcaj kvuli kazdy trosince navic a nechtej to brat.dodavky nevazej policajti nebo celnici?


1500kg byl limit co jsme do aut nakladali, 1700kg s pozmenenejma papirama, vic uz taky remcali.
Problem je v tom, ze ta auta vubec nevypadaji jako ze jsou takhle nabouchana, proste normalni dodavka projede kilodvacet kolem tebe jako by se nechumelilo. Takze neni duvod vazit, pac to neni podezrely
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 13. 11. 2012 18:23

jasny, by me zajimalo jak se v tom jede s plnyma gumama.jinak kolikrat taky o par set kilo okamzite zvysi nosnost auta par stovek navic :)
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 13. 11. 2012 18:24

j3s píše:Docela by mne zajímalo, jak se pojišťovna postaví k případné nehodě (stačí nedobrždění), takto upraveného vozidla.


videl jsi nekdy v podobnem pripade aby se zkoumal nalozeny naklad?
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 13. 11. 2012 19:23

Polaci sou pyce
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 13. 11. 2012 20:56

Většinou s těmito tonážemi nejezdí letci PPL, DHL apod. takže jejich jízdní styl je velice umírněný, rozhodně netrpí nějakými častými nehodami. Takže v 99% si jich nikdo ani nevšimne.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 13. 11. 2012 21:00

by me zajimalo o kolik ty polaci pretezujou treba klasicky triapultuny :hm tam davaj tak 10 tun ne? :D
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 13. 11. 2012 21:16

Marek Zrak píše:Většinou s těmito tonážemi nejezdí letci PPL, DHL apod. takže jejich jízdní styl je velice umírněný, rozhodně netrpí nějakými častými nehodami. Takže v 99% si jich nikdo ani nevšimne.


kdepak, abys mohl mit nalepku DHL nebo PPL jsou tam docela tvdry podminky
takhle pretizeny jezdi ne rozvazky, ale mezinarodky

-- 13. 11. 2012 21:18 --

powerball píše:by me zajimalo o kolik ty polaci pretezujou treba klasicky triapultuny :hm tam davaj tak 10 tun ne? :D


ty uz se bezne vazej, to ne na neupraveny 3,5t poznas tunu jako prd
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 13. 11. 2012 21:27

fakt jo? ja obcas na kratsi vzdalenosti triapultune treba 500-1000kg navic soupnu a akorat tu vahu upravim v papirech :-[ :D

-- 13. 11. 2012 21:29 --

jakej je to za to flastr? nebo obcas a adeerkou trosicku caruju, to taky asi neni uplne koser
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 13. 11. 2012 21:50

K86: však já psal to samé.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků