Audi A8 3,0 TDI

Sekce určená k prodeji automobilů, motocyklů, autopříslušenství atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod CZxWerty22 21. 10. 2012 09:04

Audi A8 3,0 TDI
Dobrý den, prodám AUDI A8 3.0 TDI Quattro 171Kw. Automatická převodovka, čtyřzónová klimatizace, ABS, alarm, asistent pro rozjezd do kopce, CD měnič, deaktivace airbagu spolujezdce, EDS, ESP, kožená sedadla, litá kola AEZ Valencia 20", střešní okno, parkovací senzory, příprava pro ISOFIX, regulace tuhosti podvozku, ostřikovače světlometů, regulace výšky podvozku, ski box, navigace, tempomat, venkovní teploměr, vyhřívaná sedadla, vyhřívaná zrcátka, xenony, elektricky nastavitelná sedadla.

MOŽNOST ODPOČTU DPH

________________________
Souhrnné informace:

Cena: 720 000 Kč

Najeto: 55 000

Rok výroby/provoz: 2008

Majitel: 2

Výbava: komfortní sedadla, střešní okno, elektrony R20, xenony, obložení příst. desky a řad. páky ve dřevě, parkovací čidla, tempomat, DVD navigace, CD měnič, čtyřzónová klimatizace, vak na lyže, komf. loketní opěrka, vyhřívaná přední sedadla, servisní knížka,

Koupeno: Dovoz Německo

Servisní knížka: Ano

Kde je auto k vidění: Plzeň

Kontakt: 739061940

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil CZxWerty22 dne 21. 10. 2012 11:05, celkově upraveno 1
CZxWerty22
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod davy 11 21. 10. 2012 09:22

Pekny, drahy a pomaly.
OIII RS 230 DSG 169kw
(9,9l)
davy 11
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 21. 10. 2012 09:24

Malo valcu, moc velky kola, drahy, cerny interier.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 21. 10. 2012 09:37

Drahý jako prase a slabý. O najetých km, původu a stavu by se dalo polemizovat.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jiri r 21. 10. 2012 09:39

A kolik byla původní cena když to bylo nový

-- 21. 10. 2012 10:42 --

http://auta.yauto.cz/audi-a8-4-2-tdi-qu ... 23736.html
mrkni sem sundej cenu ještě tak o 200 tis pak se chytáš.
jiri r
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Dusan 21. 10. 2012 09:51

Drahy jak se to vezme. Prusvih techle aut je, ze jsou strasne spatne prodejny obecne. Je to dane tim, ze malokdo si koupi za 700.000CZK auto, ktere vypada stejne jako ty, ktere se v bazarech nabizi cikanum za 200.000CZK. Ano, tenhle kousek je mnohem mladsi, v uplne jinem technickem stavu, s uplne jinymi kilometry, ale vzhledove je to to same auto. Takze tohle chce nekoho kdo chce hodne jezdit v pohodli, bez problemu a je za to ochoten vysolit dost penez, takovych lidi neni zas tak moc. Navic tenhle kousek je v dost nestastne vybave v ramci sve tridy a stari. Myslim, ze prodat to nebude primarne o cene, ale o tom sehnat nekoho kdo by o necem takove vubec uvazoval.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 21. 10. 2012 10:01

cenu posudit neviem, auticko je to pekne a urcite pohodlne, ale ten motor tak do A4, to by chcelo o dva valce viacej a vacsi vykon do tejto triedy
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 21. 10. 2012 10:06

Ten motor ma dynamiku naprosto dostatecnou na naprostou vetsinu jezdeni v tom problem neni. Vicevalcu znamena osmivalcovy diesel a to jsou obecne dost problematicke motory, i kdyz zrovna Audi je oproti konkurenci celkem umi delat, takze od Audi je to mensi pruser nez treba od Mercedesu nebo BMW.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 21. 10. 2012 10:18

no neviem, v aute s vahou aku ma dobre vybavena A8 to so 170 dehtovymi kW nebude ziadne terno. Jazdit sa v tom urcite da, to sa da aj s HTPckom vo fabii, ale predpokladam, ze clovek, ktory si nieco take kupi uz pozaduje aj nejaku rozumnu dynamiku.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 21. 10. 2012 10:30

To auto neni az tak tezky, je to cele v hliniku, takze to ma 1830kg, coz je v ramci tehle tridy dost solidni, treba E65 mela o sedmdesat kilo vic a Mercedes S o vice nez metrak. Ma to nula sto pod osm vterin a maximalku skoro 250km/hod, takze pro klidneho ridice celkem slusna cisla. Na nadrz to najede v klidu tisic kilometru coz umoznuje slusnou efektivni rychlost na dlouhe trate.
Realne dneska se uz moc neda jezdit tak aby tahle dynamika nestacila.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 21. 10. 2012 10:44

to mas recht
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod azari 21. 10. 2012 12:00

1)Motoricky imho v pohodě, pořád dynamikou dost nad průměrem a na pohodovou jízdu po dálnici při rychlostech ohrožujících ŘP stačí.

2)Škaredý dřevo a nehodící se kola, navíc moc velké.

3)Podle mě je to model 2007, v 2008 byl proveden facelift.

4)Nájezd super, pokud je pravej. Cenově by to pak dávalo smysl, ale vzhledem k pre-face verzi drahý.
azari
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 21. 10. 2012 12:03

No pokud na tech kolech najel tech 55k, tak uz to auto podle me nema cenu kupovat, vsechny platove spojky a gumove dily podvozku dostali zbytecne zabrat, urcite se bude najit auto, ktere litalo na kolech s gumou a treba i ma bezovy interier, kde ty drevene doplnky nejsou jako pest na oko.

Mimochodem ten interier me docela bavi, protoze ve spouste prvku jde videt vykradacka phaetona :)

Vybava teda docela socka, ale zas dobry v tom, ze to co nema, to se nerozbije :)
Naposledy upravil evlo dne 21. 10. 2012 12:05, celkově upraveno 1
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 21. 10. 2012 12:04

jiri r píše:A kolik byla původní cena když to bylo nový

-- 21. 10. 2012 10:42 --

http://auta.yauto.cz/audi-a8-4-2-tdi-qu ... 23736.html
mrkni sem sundej cenu ještě tak o 200 tis pak se chytáš.


Základní cena byla 2 040 000 Kč.Má tam metalízu+další příplatky.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod azari 21. 10. 2012 12:14

evlo píše:No pokud na tech kolech najel tech 55k, tak uz to auto podle me nema cenu kupovat, vsechny platove spojky a gumove dily podvozku dostali zbytecne zabrat, urcite se bude najit auto, ktere litalo na kolech s gumou a treba i ma bezovy interier, kde ty drevene doplnky nejsou jako pest na oko.

Mimochodem ten interier me docela bavi, protoze ve spouste prvku jde videt vykradacka phaetona :)

Vybava teda docela socka, ale zas dobry v tom, ze to co nema, to se nerozbije :)



Ty kola to mohlo dostat už v ČR, ale i kdyby ne, 55k není nic co by se nutně muselo tak negativně podepsat na podvozku, kor v Německu.

Výbava socka? A co bys tam chtěl ještě?
azari
Nováček
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků