Pohodlné auto, 50k/rok, 700.000,- bez DPH

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K86 7. 7. 2012 18:18

Nissan350Z píše:Francouzi Němce nepředběhnou, ani kdyby jim šli Němci naproti. Takový kecy, že jsou už před nima... Kde jste takovou s prominutím volovinu sebrali? Prostě FR auta jsou sračky a sračkami zůstanou( každý, kdo tomu trochu rozumí to akorát potvrdí). Dobře, už na tom nejsou tak špatně, jako před 10ti lety, ale na úrovni DE
ROZHODNĚ nejsou a ještě dlouho nebudou!!
Jediný co možná, tak Peugeot, je z nich nejlépe dílensky zpracovaný.


dej si to dohromady, jeste pred par strankami jsi prosazoval citrona
nechapu ale jak muzes byt tak zaujaty kdyz mas zkusenost jen s meganem z roku 98 :D
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 7. 7. 2012 18:19

Já prosazoval citrona? to mi teda ukaž kde
No a? ale ta zkušenost tady je a ne jenom s meganem ;-)
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 7. 7. 2012 18:20

Jde o to jak dlouho ta záruka ještě bude. Navíc tam už máš riziko od prvního majitele, nevíš co se s tím autem dělo. Prostě mít já třeba těch 700 tisíc, tak si za to určitě koupím radši nového rencka než jetou A6. Jde i o servis a pojistky kde je na audi potřeba více banánků ;-)

-- 7. 7. 2012 19:23 --

Já si pořád myslím, že legenda o spolehlivých němcích plyne z jejich pravidelného servisu díky tomu, že jsou nasazovány jako flotily do firem, kde se o ně starají. (a do toho ještě masivní kampaň hladičů měkčených plastů ze světa volkswagenů a podobných plátků)

Kdežto francouzi tady slouží převážně pepíkům, kteří pak řvou jak jsou nespolehliví a serou se, přičemž už nedodají, že ten olej neměnili už 10 let a 100tkm a na ten vymlácený silentblok se taky ***** a proto teď musí měnit celou nápravu apod.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 7. 7. 2012 18:35

Ale, jsou tu i tací, co se o ně starají viz můj kámoš, kterýmu se rencek ***** asi po 40tis km a to měl neskutečnou péči.
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 7. 7. 2012 19:36

Však u každé značky se občas objeví nepovedený kus, jak jsem už psal před pár stránkama, prostě gaussova křivka. Když by se mu ***** třeba golf, tak bys psal, že německé auta jsou k hovnu? Prostě správně vyrobené auto se nesere, pokud má předepsaný servis, ať už je francouzské nebo německé. Já kupříkladu znám jedno Audi allroad 2.5 TDI, které je furt v servisu.

Kupříkladu i my jsme měli rencka, který se sral jako prase. A světe div se, když jsme ho dali pryč, uvažovali jsme nejen že klidně i o renckovi, ale dokonce i o tom samém modelu ;-)
Naposledy upravil aikoN dne 7. 7. 2012 19:41, celkově upraveno 1
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 7. 7. 2012 19:41

Máš pravdu ;-) ale napsat, že auta z Francie (renaulty, citrony,...) jsou už daleko před auty z Německa (audi, bmw, vw, ...) mi příjde docela blbost ne? :hm Cenově jsou na tom o dost lépe, ale to je podle mě tak asi všechno :-)
Tak, ten 2.5 litr byl docela dost velký průser no... Já zase naopak znám VW s 2,5l, který drží a na hrbu má 300tis km. mě jenom zarazilo to tvrzení, že jsou daleko před DE, toť vše ;-]
Naposledy upravil Nissan350Z dne 7. 7. 2012 19:45, celkově upraveno 1
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 7. 7. 2012 19:43

jo, to se mi zdá taky trochu přitažené a zavání to extrémismem z druhé strany

-- 7. 7. 2012 20:43 --

ovšem o tom, že to jsou srovnatelné auta, jsem přesvědčen
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 7. 7. 2012 19:46

musím holt uznat, že jsou na tom lépe než před 10ti lety no :-)
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koubes 7. 7. 2012 19:52

Nissan: třeba já ale Rencek nikde nesrovnával s prémií. To nevím, kde ses dočetl. Já jenom říkám, že dnešní žabožrouti jsou prakticky srovnatelní s německou proveniencí. A zrovna trojková Laguna je plně srovnatelná s běžnýma německýma výrobcema. Pažouty nevím, v těch jsem v nejnovší generaci nejel.
Taycan plus
911 997.1 S 6G samozřejmě
Mercedes-Benz A200 6G, trochu úprava výkonu...

Jak píše saabik: Všichni skončíme u Porsche...
Koubes
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 7. 7. 2012 20:28

Co blbnete, Passat má do prémie stejně daleko jako ta Laguna, C5, 508. Mondeo, Accord, Avensis, Mazda 6, i40, Superb, Ignisia, atd..

Ta pravá prémiovost je ale definována jinak než technikou a spolehlivostí.. 8-)
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 7. 7. 2012 20:32

Záleží kde bydlíš a do jaký chodíš hospody. :mrgreen:
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod sprint 7. 7. 2012 20:41

Premiovka bych řekl třeba BMW 3, ale nikdy nové Lancii Thema.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Yersinia Pestis 15. 7. 2012 14:51

Tak minulý týden moc pracovně nevyšel, nějak se mi nepodařilo ukončit si dovolenou a dokopat se začít něco dělat :-) Tak to začnu obíhat nyní.
Co mně ještě napadlo, jak je to u těch vybraných aut (C5/Mondeo/508) s automaty?

Když najedu do města, tak mě ruční řazení baví čím dál tím méně, tak přemýšlím, že bych se toho zbavil. Pokud ty převodovky nejsou nějaké extra katastrofy...
Yersinia Pestis
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jelass 15. 7. 2012 14:53

Pokud by jsi bral auto nové, automatu bych se nebál, máš na to záruku, ale samozřejmě klasiky s měničem, ne nějakej cvt multitronic atd. Jinak tohle dobře vyčteš třeba na wiki
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 15. 7. 2012 15:19

Yersinia Pestis: P 508 má ve verzi GT automat Aisin.Řazení to má ve všech řežimech hodně dobré.Ten 2.0 HDI 120 KW diesel má klasické HDM,to je slabší při kickdownu,ale při normální jízdě to řadí dobře.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků