startér

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod felcka 8. 3. 2012 12:25

Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli je možný opravit startér, který už má nejlepší roky zasebou. Vyměnit uhlíky nebo něco takovýho, nebo je lepší investovat do novýho. Před týdnem jsem koupil fáčko rv.94 ale nevim jestli za tu dobu tam byl danej novej nebo ne :) dík za odpověď.
felcka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lukas063 8. 3. 2012 12:32

Vzhledem k tomu, že NOVEJ startér ( teď se bavím 0.8 KW ) stojí 1500,- a určitě, kdybys zapátral u vás v okolí ( třeba někde na šroťáku ), tak seženeš i dobrej startér za pár stovek...takže na repasy bych se vy**** ;-)
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod felcka 8. 3. 2012 13:02

dobře :D skusim to na tom šroťáku :D a je možný dát do fáčka startér z felicie 1,9D nebo tam bude problém s volnoběžkou? ( s počtem zubů) protože mi ho známej nabízel.
felcka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lukas063 8. 3. 2012 13:29

z 1,9D nee, páč ta měla startér silnější ( cca 1.8 KW ) a tuším (nejsem si úplně jist) že i konstrukčně byl jinej, takže bys ho tam možná ani nenacpal.
Já když něco sháněl na fávo, tak jedině na šroťák :-D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod felcka 8. 3. 2012 14:00

:D tak fajn :D ale z felicie 1,3 pujde ne? to je myslim 1KW :D
felcka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lukas063 8. 3. 2012 14:22

jj, ten by tam měl jít no problema :-)
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kbn-001 8. 3. 2012 14:29

z nafty fakt nejde, ale ten z obyč jde sám jsem to tak měl
kbn-001
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Luboš*** 8. 3. 2012 23:14

A závada je v čem? Např. uhlíky v této čs. konstrukci ještě vyměnit jdou.
Luboš***
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 9. 3. 2012 08:53

To už nikdo neví, kam se vloudila chybička, každopádně poskládat si "novej" by vyšlo na trošku míň- jenže věc druhá je, jestli si to nechá u někoho zrepasovat...to by pak bylo ještě něco za práci a pak už možná bude levnější sáhnout po funglovce nebo se poohlédnout na vrakáči.
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod felcka 9. 3. 2012 10:04

problém by nebylo si to opravit :) to bych zvládl, ale když seženu na vrakáči ten z feldy 1KW tak bych bral spíš ten, jelikož jsem četl že má i lepší zvuk a víc vydrží ve favoritu a navíc takovej rozdíl v ceně to asi nebude.
felcka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tombas 9. 3. 2012 14:12

Repas startéru stojí cca 1500,- Kč, takže se to vyplatí u dražších kousků, které se už jako zrepasované prodávají přes dealerskou síť v cenéch od 4 tis. Kč výš. Nevím jak škodovky, ale u zahraničních aut není problém cena přes 12 tis. za nový kus.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lu.kas 9. 3. 2012 15:07

No ale u ne 20 let starých aut jako je fávo :)
Podpis -> klik na 'www'
lu.kas
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 9. 3. 2012 22:18

zcela nový, originální startér s reduktorem (stejnej měly feldy, jsou záměnné) od magnetonu (prvovýrobní dodavatel) stojí cca 2500,- polský jsou o 1000 levnější. A pokud má bejt na auto 100% spoleh, tak se originál vyplatí.

K repasu: je třeba vypratu kus, kterej má v pořádku otzubenía převodovku reduktoru, pak se přesoustruží kotva, vyčistí se, podle vůle se vymění pouzdra výstupní hřídele a dají se nový uhlíky.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků