Máte s tím někdo zkušenost, jak to dlouhodobě funguje?Zda to není poruchové a kolik stojí případná výměna po skončení životnosti.Zkušenosti využítí a spokojenosti či nespokojenosti jsou vítány.
Naposledy upravil T.E.CH dne 27. 2. 2012 17:33, celkově upraveno 1
Jestli je odhadovaná životnost cca. 120 kkm a výměna za 25-35 kKč (tipuji že jen tlumiče bez práce), tak to děkuji, že je ve standardu nemám. Dodávaná kola na mém VW se v mé výbavě pod 17" nedělají a při mém předpokládaném nájezdu 300kkm za 8 let by to byla další rána. Stačí, že budu platit turba, vstřiky a další ptákoviny...
Mě se zdá, že se tohle řešilo v tématu Sharan 2010...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.
Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal. Nekácet!
Mame ich v tourane. Je to fajn na komfort. v comfortnom rezime je to fajn, v sportovom by mohli byt o trosku viac tuhsie. Auto je firemne a budeme ho mat maximalne 30t km takze problemy s poruchovostou ti nepoviem. Ale zatial vsetko vpohode a chvalim si.
4x4 má tú výhodu, že zapadneš až na najodlahlejších miestach.
Captain Slow píše:Odhadovaná životnost (zroj jedna paní povídala) okolo 80-120tkm. Cena 25 - 35 000 včetně práce.
ta cena je za všechny 4ks? Ve Volvu to vychází asi na 16t Kč/kus (ale dají se sehnat mimo autorizák za 6-8t Kč), životnost cca 150t km. A mám za to, že jsou od Monroe
No tak příplatek za to je cca 21 tkč tuším....takže 16 tisíc se mi jeví jako hodně drahé, ale možné je vše.Ty kjvy autorizační násobí všechno dvěma a olej i třema. Docela by mne zajímalo, jak to je přesně.Snad to někdo zjistí....
musíš počítat s tím, že u běžného auta je cena kalkulována včetně tlumičů, které v případě objednávky adaptivních tlumičů neosazují. Takže si k těm 21t Kč připočítej ještě cca 8000Kč za obyčejné tlumiče.
Ta cena je za celé auto vč. práce, nezdá se mi to moc, vzhledem k tomu že běžný (origo) tlumič stojí mezi 2 a 3000. Na posledním autě mi standardní tlumiče vydržely 80 tisíc, na jiném 100 tisíc, když vydrží DCC 80 tak budu spokojený.
ale ta výdrž standardních tlumičů je mizérie. Na C70 jsem měl tlumiče 230t km, kdy v cca 210t km byly na testu účinnosti a byly v pohodě. Na S60 mám 150t km a ani náznak, že by je bylo třeba měnit.
Tak pokud jsou opravdu od Monroe, tak se nedi cemu divit. Monroe vyrabi uz dlouhodobe tlumice s naprosto minimalni vydrzi a to i proti rovnez sidici konkurenci. Jinak stavitelne tlumice na BMW, coz jsou auta zatezovana mnohem vice nez jakykoliv VW, vydrzi bezne pres dveste tisic kilometru.