Kombík střední třídy, 600.000 Kč

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod T.E.CH 16. 2. 2012 09:08

Dusan píše:Tak takove male shrnuti stredni tridy za mne:

Ford Mondeo - celkem slusna volba v Enteprise za pomerne slusne penize, horsi nabidka motoru, respektive lepsi motory uz nejsou za slusne penize. Horsi kvalita provedeni, nic moc sedacky (u Fordu standard), ale proti minule generaci mnohem mnohem lepsi, takze uz celkem pouzitelne.

Renault Laguna III - starsi kousek a je to videt, nic moc design, neurazi, nenadchne, auto, ktere nema moc silnych ani slabych stranek. V posledni dobe Renault hodne zvysil ceny, takze specialne u vybavenejsich modelu doporucuji velmi smlouvat. Neexistuji benzinove motory, ale diesely jsou nejlepsi na trhu, takze neni co resit.

Peugeot 508 - velmi zajimave auto pro mne by to byla si konkurent kdyby se dal sehnat za rozumnou cenu. Vynikajici interier, velmi dobre sedacky. Cenove drazsi, je to dane tim ze je to nejmladsi model. Overit funkcnost infotainmentu (viz C5).

Opel Insignia - neprilis povedena konstrukce, obrovska tezka auta, pritom uvnitr prd mista zejmena patrne u kombiku, ktery je nejvetsi na trhu a uvnitr nejmensi na trhu. Moznost priplatkovych vynikajicich sedacek, rozporuplne nazory majitelu, pomerne vysoka cena. Celkove klasicky Opel - potencial, ktery nebyl naplnen.

VW Passat - tradicne nejlepsi auto ve stredni tride, na druhou stranu mne se tenhle facelift proste nelibi a vyhnul bych se mu. Absence vestavene navigace je dnes uz neomluvitelna.

Skoda Superb - nesmyslna volba, auto nevynikajici nicim, krome celkem slusneho klasicky reseneho interieru. Jinak absence vestavene navigace a vysoke ceny z ni nedelaji zajimavou volbu. Strasne male auto, prostorem uvnitr odpovidajici spise nizsi stredni tride.

Citroen C5 - zajimava volba, pohodlne auto, skvele sedacky, skvely interier. Nestastny volant s pevnym stredem navic vypadajici jak odpalovaci zarizeni kosmickych raket. Doporucuji velmi overit funkcnost palubniho infotainmentu, nevim jak ted, ale prvni verze ho mely v tak mizerne programatorske kvalite, ze nektere funkce byly zcela nepouzitelne.

Honda Accord - nebrat, nepovedene auto, super design ale jinak zcela nesmyslny pomer cena/vykon, vylepseny politikou Honda CR. Zdaleka nejhorsi volba ve stredni tride.

Toyota Avensis - v akci za rozumne penize, tradicne zoufale ovladani, mizerna flexibilita motoru a vybav, nic moc sedacky, tradicne nic moc navigace, celkove prumerne auto. Zapomen na nejakou vyssi spolehlivost, posledni Avensisy uz jsou stejne "kvalitni" jako jakekoliv jine auto, uz u dieselovych T25 (predchozi model) nekteri majitele vykrvaceli na servisu.

Hyundai i40 - spolu s Accordem soutezici o nejhorsi auto ve stredni tride. Neprilis povedene auto za naprosto nesmyslnou cenu. Hrozne sedacky, nic moc interier, zoufala nabidka motoru.

Moje volba: vzal bych do shortlistu Renault Laguna, Ford Mondeo, Citroen C5 plus Peugeot 508 a zahajil agresivni vyjednavani o cene, podle niz bych se rozhodnul.

Docela by mne zajímalo, co je na Accordu nepovedeného, vždyť je to dobré auto....ano někomu může vadit menší kufr, možná méně místa na zadních sedačkách, jinak ale je to technicky vyspělé auto a motory tam nejsou špatné a ani nejsou rozežrané.Ano, cenová politika je k blití, ale co vím tak se to dá vyřešit dovozem z DE.O nepovedeném autě nemůže být imho řeč.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod robbert 16. 2. 2012 09:23

Za sebe se přikláním k Mondeu. Lze sehnat ve slušné výbavě za velmi slušné peníze.
Vím o jednom kombíku, který je ihned k dodání. Je tam výbava Enterprise, takže docela slušná (kožená, vyhřívaná odvětrávaná sedadla, xenony...) a to celé za nějakých 592K Kč. podle mě velmi slušná nabídky v dané třídě a výbavě. Na Fory lze dostat velmi slušné ceny, i když to vypadá, že plošná podpora benzínových motorů už končí...

Mondeo ENTERPRISE 1.6 ECOBOOST 160 K, manuál 6st., pohon přední Kombi MIDNIGHT Metalický lak, Sada Audio 61 - stereorádio/CD Sony - RDS EON, MP3 - kódování proti krádeži „Keycode" - DSP - zásuvka pro připojení externího přehrávače - 9 reproduktorů - ovládání na volantu - Bluetooth® handsfree.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 16. 2. 2012 09:59

T.E.CH píše:Docela by mne zajímalo, co je na Accordu nepovedeného, vždyť je to dobré auto....ano někomu může vadit menší kufr, možná méně místa na zadních sedačkách, jinak ale je to technicky vyspělé auto a motory tam nejsou špatné a ani nejsou rozežrané.Ano, cenová politika je k blití, ale co vím tak se to dá vyřešit dovozem z DE.O nepovedeném autě nemůže být imho řeč.


Accord je neprilis uspesny model v ramci cele Evropy a neni se moc co divit. To auto je v ramci stredni tridy vicemene prumerne, je tam jediny zajimavejsi motor a to je 2.4rka, ktera uz je ale preci jenom starsi, ten diesel je uz dnes takovy hlucnejsi prumer, Nemci nabizi jeste silnejsi 132kW verzi, ale ta u nas pokud vim neni. Celkem pekny interier a slusne sedacky, ale ten mi dneska nabidne i Citroen nebo Peugeot a to je asi tak vse. To vsechno za ceny, ktere jsou takovych pet let za konkurenci. Auto, ktere dokazi jinde koupit za 650.000Kc mam u Hondy za 800.000Kc plus a to je proste uplne mimo misu.
Koupe noveho auta v Nemecku je pri dnesnim kurzu nesmysl, Accord Executive stoji v Nemecku vyrazne vice nez u nas a ma pritom horsi vybavu.

robbert píše:... i když to vypadá, že plošná podpora benzínových motorů už končí...


Ona take evidentne moc nezafungovala. Co jsem mluvil s prodejci, tak pres vsechno cenove zvyhodneni se stejne ty Ecoboosty moc neprodavaji a lide stale masivne preferuji diesely.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 16. 2. 2012 11:52

No to že se Accord neprodává, je věc marketingu...cenového.Jinak to rozhodně co se týče techniky není špatné jak píšeš.Motor 2,4 je je hodně dobrej, je zcela jedno, že je už starší.Paradoxně se s ním dá jezdit za hodně málo a má výkon.Podvozek má Accord hodně dobrý, maximalně byl "hlučnejší" ,ale to vyřešil co vím FL.Jinak diesely jsou imho v pohodě, v obou verzích.Ta silnější se zde taky prodává.Zcela v pohodě konkurují ostatním.Ano prostorově to někomu nemusí vyhovovat, ale jinak je to dobré auto, které zabila cena a marketing Hondy.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod natan6 16. 2. 2012 13:25

no a ted jestli by vse drive uvedene platilo treba pro 3 letou ojetinu ... ;)
natan6
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Dusan 16. 2. 2012 14:05

Nektere veci ano, nektere ne, to je uplne na jinou debatu. Obecne problem ojetin ve stredni tride je, ze jejich ceny klesaji pomaleji nez ceny funglovek, takze pokud se clovek rozhodne pro rozumne jetou ojetinu (tj. ne kousky atakujici 200.000km), tak se dostava na ceny uz neprijemne blizko tem vyjednatelnym u funglovek. Navic funglovky jsou mladsi coz u nekterych znamena vyrazne vyhody kvuli rozsirene vybave (napriklad Mondeo 2011+ ma plnou kuzi misto polokuzi u Enterprise, Laguna III ma USB vstup u nekterych radii, Superb, Avensis ci Passat maji keyless a podobne).
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jemhadar 20. 2. 2012 13:44

Měl jsem na víkend půjčenou Octavii 1,8 TSI (kvůli tomu motoru) a to mě zase nalomilo směrem k Passatu; nevím, jak v Avensis jezdí ten 1,8 benzin a jako předváděčku jsem na něj nenarazil, nechali mě jezdit jen s naftou.

Jinak navigace plus jde do Avensisu i s výbavou Sol.
jemhadar
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 20. 2. 2012 13:53

Ale jenom s tou zakladni. Navigace plus s parkovaci kamerou a 3D zobrazenim (tedy s necim co ma dnes uz vicemene kazdy) je jenom do Premium.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 20. 2. 2012 13:56

jemhadar píše:Měl jsem na víkend půjčenou Octavii 1,8 TSI (kvůli tomu motoru) a to mě zase nalomilo směrem k Passatu; nevím, jak v Avensis jezdí ten 1,8 benzin a jako předváděčku jsem na něj nenarazil, nechali mě jezdit jen s naftou.

Jinak navigace plus jde do Avensisu i s výbavou Sol.


Tak zkus ještě to Mondeo s 1,6 Ecoboost, případně už lze koupit i 2,0 Ecoboost s manuálem, konečně...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 23. 2. 2012 21:39

ja som dnes sedel vo Focuse, Mondeu, 308 a 508. V kazdom bolo nizsko madlo dvery pre moj sposob soferovania(lavacka na volante a pravacka na opierke :-( , ale za volantom nelezim ) a co mi dost vadilo, vsetci maju idealne umietsnene tlacidla ovladania radia na volante, ale napr tempomat maju umiestneni tak, akoby sa mal pouzivat len na dialnici. Najhorsie modeo, ktore to malo na prave strane dole pod volantom. Inak najprijemnejsi posed asi v 508, ale veniec volantu mi prisiel uzsky.
Jo a v mondeu som pri pokuse o vystupenie buchal kolenom do stlpika roadenia ako je nastavovanie volantu :-(
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod robbert 24. 2. 2012 01:14

Mondeo má tempomat na volantu nikoli pod volantem... Nepleteš se náhodou?
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 24. 2. 2012 08:41

neskusal som ako sa ovlada ( som sa zameral na pohodlne usadenie a nato, aby som behom 40minut stihol opacit 4 auta v dvoch salonoch od seba vzdialenych 5 min ), ale predpokladam, ze treba dat ruku dole z beznej polohy drzania a namackava sa zospodu prstami. Aj ked ano, tlacitka ovladania su na volante. Bolo to len prve osahanie, mozno by som si zvykol s tym jazdit aj inde ako na dialnici, ale to budem skusat az pride cas na vymenu <>.Teraz rukou ani nepohnem a palcom si pridava a uberam rychlost podla potreby a mozem takto prejst aj cez BA kym sa nezas*** v centre :-) . Prava noha je len v pohotovost na rychle brzdenie.
Je fakt ze to v MIII a LIII vypada tak hrackarsky, plastovo, ale .
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod podikk 25. 2. 2012 08:28

Ja kupoval Avensis v zari a predvadecku 1,8 mi nabidli u Lowmana na Zlicine. Sice ji nemeli na krame, ale dala se predvadecka objednat tyden dopredu. Jinak byt tebou, tak se podivam i ven, ja treba kupoval v http://autocenter-grumbach.de/CM/DE/fah ... ut_Anker=4 , ale v zari bylo euro za 24,5 a Avensis byl jeste u nas drazsi nez je ted, tak cert vi, jestli by se to jeste vyplatilo, podle cenikove ceny urcite, ale kdyz ti da prodejce slevu, tak uz mozna ani ne. Ja tenkrat usetril cca 100tis. a papirovani s tim taky moc nebylo.
RAV4 2,5 HSD
Caddy Maxi 1,9 TDi
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků