Sharan 2010

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod sprint 24. 12. 2011 14:05

Nějak moc ne?
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 12. 2011 14:06

Taky sem na to čuměl jako tele na vrata, ale to tak
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 24. 12. 2011 14:07

OII 2.0 TDI má 1400kg.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 12. 2011 14:12

Koukal sem na to a je to tak. Combi 1395 a krátká 1375
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4x110mm 24. 12. 2011 18:37

Což mě právě dost děsí - to už je jako dieselová fábka, kombíka budu mít ještě těžšího. Někdy sjedu do kovošrotu na váhu (snad si jí tam nenechají :D)...
Jsem ortodoxní, uvědomělý, osvícený a bravurní cyklista a za to byste mi měli tleskat O:-)
4x110mm
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 12. 2011 20:05

FRS mi na váze ukázala 1250kg což je po přičtení řidiče těch 1320 co mám v techničáku
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m_tsch 24. 12. 2011 21:36

Škodovka nabízí kus auta navíc se vším všudy no.
Říkám na svou čest, Toledo je the Best.
m_tsch
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 12. 2011 21:48

Když auta, tak s pořádnou hmotností
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Viribus Unitis 1912 24. 12. 2011 21:49

Co to má být? Mager je nějaký aktivní. Počti si
Viribus Unitis 1912
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod 4x110mm 24. 12. 2011 21:58

MELLO píše:Když auta, tak s pořádnou hmotností

to tu psal mlaskač nebo kdo? jediný pocit bezpečí je vzít LC, rám dopředu, vylejt všechno co jde asfaltem,.. :D
Jsem ortodoxní, uvědomělý, osvícený a bravurní cyklista a za to byste mi měli tleskat O:-)
4x110mm
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 12. 2011 22:31

Tak sem to samozřejmě nemyslel
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Patozzi 8. 2. 2012 20:11

AHoj, zdravím všechny majitele nových Sharanů (a případně Alhamber:).
Chtěl bych se zeptat na jednu věc, vy kteří máte šoupací dveře s manuálním zavíráním, je pravda, že se kvůli své váze někdy (například když stojíte v kopci) těžko otevírají/zavírají, a že je tedy lepší připlatit za elektriku?

Objednali byste si příště do Sharana/Alhambry dveře a kufr s elektrickým otevíráním?

Díky za pomoc!
Patozzi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 2. 2012 20:20

Mám zkušenost z VW Transporteru s manuálníma dveřma a zavírat nebo otevírat ve svahu chce fakt celého muže a potom zkušenost s el. zadníma dveřma a je to velice příjemné
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 8. 2. 2012 21:09

Já teda nevím, jestli nemám nějakou konstrukční úpravu, ale zavírají a otvírají se naprosto lehoučce, až musím dávat bacha, abych s nima zbytečně netřískal. Já bych si je nepřiplácel, ale zpětně lituju absence el. zavírání 5. dveří. Zavírají se sice taky lehce, ale jako u každého auta jsou špinavé, na což jsem nějak při objednávce zapoměl. :hm Ale je to jen moje zkušenost, ne že mi pak přijde někdo rozbít držku 8-D
Spíš mám negativní poznatek a to, že TDI se v těch krutých mrazech okolo -16 -20st nechce zahřát při nízkém zatížení motoru, ani s přihřívačem. (ono na ledovce se to špatně honí ;-] ).
Při ustálené rychlosti okolo 90-100km/h tam je pořád okolo 70st. Jakmile jsem přidal, nebo to bylo do kopečka, byla teplota v pořádku.
Dal jsem to do servisu (mám najeto 7tkm), zkoušeli to na diagnóze a vše OK, čili to není chyba, ale bohužel vlastnost. Při normálnějších teplotách (okolo -12st.) už vše funguje normálně.
Bylo mi vysvětleno, že jsem měl nastavenou nízkou teplotu na climatronicu (22st) a proto nechává přihřívač padat motor k 75st, kdybych měl nastaveno více, zapne se dřív a motor udrží provozní teplotu, tak to vyzkouším a uvidíme.
Aspoň vím,že se v létě nebude přehřívat :kuk:
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič Pavel 9. 2. 2012 08:56

1) Parkuji v prudkém kopci. U Multivanu už byl problém zavírat dveře, u Sharana je to v pohodě. Samozřejmě větší síla se vyvinout musí, ale jde to. Pokud bych kupoval nového, 16 tisíc bych za boční dveře nedal, tolik síly vyvinout nemusím, aby mi to za ty peníze stálo za to. :-) Naopak za elektrické zavírání 5. dveří bych si opět určitě připlatil. Má to sice své mouchy (už jsem to tu popisoval), ale je to pohodlné a nemusím šahat na špinavé dveře.
2) Právě kvůli ohřevu v zimě doporučuji si připlatit bufíka. Je to sice strašná rána (35 tisíc), ale nemá to chybu. Diesel moc odpadního tepla nemá a vnitřní prostor je velký. Elektrický příhřev je pomocník, ale bufík výrazně větší. Při koupi nového Sharana bych do bufíka šel opět. Jinak těch 70-75C se Marku bát nemusíš, je to už provozní teplota motoru, olej už maže také naprosto v pořádku, takže jen se sepne příhřev, pokud klesneš na tuto teplotu. Mě to dělá taky, pokud tedy nepřitápím bufíkem (což je teď furt).
řidič Pavel
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků