Audi A8

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod frank lambert 13. 8. 2011 22:51

Dobrý den,
zabrouzdal jsem na toto forum, protože bych rád získal informace o voze Audi A8.
Chystám se koupit tento vůz. Roční nájezd mám 20 000km z toho 60% po dálnici 30% mimo město 10% město. Jaký mi doporučíte motor ? Jde mi pouze o modely po faceliftu s velkou maskou tuším od roku 2004 nejsem si jist.
Auto bych kupoval pouze s kompletní servisní historií.
Prosím o doporučení určitého motoru, zkušenosti s autem na co si při koupi dát pozor, co nejvíce odchází a co je servisně nejdražší.
Prosím také o radu v jaké cenové relaci se pohybovat protože vím že u tohoto vozu je to konkrétně na internetu hodně individualní s cenou která začíná už u 300 000Kč a končí daleko za cenou jednoho milionu... Každopádně bych chtěl něco skromnějšího do 500 000Kč čím méně tím lépe ale ne na úkor stavu a následných velkých investic.
frank lambert
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Alex.. 14. 8. 2011 00:42

Jednoznačně servisně nejlepší je V8 4,2 (334k) v době kdy to nebylo ještě FSI. Vybíral bych z těchto - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... 0&lang=ena rozhodně bych si u podobného vozu při výběru vzal zkušeného odborníka, který by na místě auto prohlédl..
Alex..
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 8. 2011 21:46

Každopádně bych sháněl kousek po prvním majiteli, nejlépe v Německu. Jde o manažerskou limuzínu s velkým rizikem drahých oprav, a tak je nutné, aby se u ní dělal pravidelný servis s výměnou všeho, co je potřeba. Auto, které mělo už tři majitele, z toho poslední dva v Česku, tohle nejspíš splňovat nebude.
Ad motorizace - vzhledem k ročnímu (poměrně malému) nájezdu s většinovým podílem dálnic, velkoobjemový benzín.
anonymni

Odeslat příspěvekod Marek194 25. 8. 2011 08:46

No kdo chce opici, musí mít na banány. Servisovat A8 je docela raketa.

Jestli to chceš proto že je to Audi, tak si připrav tak 100-150 bokem.

Jestli to chceš kvůli motoru, tak jsou jiné káry s V8 co maj stejný výkon i spotřeby, za méně a mnohem levnější servis...
jestli to chceš kvůli délce a pohodlí, opět sou i jiné káry, sice možná o třídu níže (vyšší střední) ale rozměry podobnými A8.
Marek194
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 8. 2011 09:03

Na Audi A8 potrebujes nejaky dobry neautorizovany servis co tomu rozumi a ochotu shanet nahradni dily vsude mozne. Pak je to celkem servisovatelne auto za relativne rozumne penize (relativne neznamena za stejne prachy jako Mondeo).
Motory jsou vhodne bud 4.2 pred FSI, ale to znamena pred faceliftem nebo par aut na trhu (facelift prisel pred nastupem FSI ale jenom o chvili takze ofaceliftovanych ne FSI je na trhu minimum) a nebo pak celkem osvedcenou 3.0TDI, ktera servisne bude o neco drazsi, ale zase clovek usetri na palivu a je i rychlejsi. Slusne jsou i pofaceliftove dieselove osmivalce, ktere jsou snad jedinymi motory ve sve kategorii, ktere nesezerou majitele na servisnich nakladech a neukrouti prevodovku (Audi tusim jako jedina davala k nejsilnejsich dieselum silnejsi prevodovky). Ovsem to uz jsou motory pro extremisty, normalni clovek se zameri na prvni dve varianty, ktere jsou servisne mnohem levnejsi.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 25. 8. 2011 10:03

zrovna takovej kousek jsme měli na firmě. Pofacelift s 4.2 neFSI. Nebylo to špatné auto, ale vše na něm bylo nehorázně předražené a bylo jedno, jestli šlo o krytku okolo mlhovek, nebo nové rameno. Konkrétní ceny si nepamatuju, ale mám za to, že ten kousek plastíku okolo mlhovek stál 3500Kč a nacvaknutí asi 300Kč. A že rád vypadával - zvlášť když se zavadilo o obrubník při parkování...
Motoricky údajně super, podvozek byl prý při 100t km taky "netknutý", jen pokud si dobře vzpomínám, tak se dávala nová přední ramena asi po 50tkm.
Proto šlo po odchodu ředitele na prodej a s novým ředitelem se koupila S80, která dle garážmistra byla i přes poměrně velkou nevychytanost v prvních letech výroby víc jak o půlku servisně levnější. Ale chápu, že je to úplně jiná liga, byť do toho taky strkaj V8.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 8. 2011 10:12

Tak ja jsem postizen dlouhodobou zkusenosti s japonskymi vozy, takze 3500Kc za "kousek plastiku kolem mlhovek" mi prijde jako zcela adekvatni cena. :mrgreen:
Ja jinak z firem spise slychavam spatne story o Volvech, zejmena velmi popularni V70tky maji evidentne tendenci opoustet garaze firmy a stehovat se vicemene natrvalo do garazi autorizovaneho servisu. :-) Jinak pruser Audi je autorizovany servis v CR, to je docela masakr. Takze to chce nejdrive mit zarizeny servis a pak kupovat auto.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 25. 8. 2011 10:38

Za me tedy myslim, ze na tema opice a banany tu toho bylo napsano hodne a hodne. Pokud chces kupovat premiove auto s premiovymi naklady na provoz a resis nakupni cenu ve spodni tretine nabizeneho spektra vsech aut ktere mas v hledacku, tak se na to vyprdni a kup neco mensiho (levnejsiho na provoz) ale ne dynamicky zaostalejsiho - A6 4,2, 540i, 550i, E-430, E-500, GS ten osmihrnek,...
na vyber bude vice moznosti a vice vozidel.
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 8. 2011 10:44

Ono je velkou otazkou o kolik mensi jsou servisni naklady na spickove motorace byt o tridu nizsich vozu. Konkretne kdybych si mel vybrat zdali servisovat A8 nebo E-klasse v osmivalu, tak nevim nevim co bych si vybral.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 25. 8. 2011 11:00

Dusan píše:Ja jinak z firem spise slychavam spatne story o Volvech, zejmena velmi popularni V70tky maji evidentne tendenci opoustet garaze firmy a stehovat se vicemene natrvalo do garazi autorizovaneho servisu. .

oni i ty S80 neoplývají nějakou extravelkou spolehlivostí. Na firmě jsem měli dvě a v servisu byli poměrně často(na to, že já se v autorizáku ukážu jen na letních/zimních servisních akcích). Pravda, byli tam dost často na svolávačkách, nebo opravách spoluhrazených výrobcem.
Jinak Dusane - nepsal jsem to tu proto, abych tazatele nalákal na Volvo, spíš, abych ho "varoval" před Audi. Protože ačkoliv ta firemní volva byla poměrně často v servisu, tak bylo víc jak o polovic na servisu ekonomičtější. A to ta Audina moc nejezdila, protože po Praze si GŘ bral taxík. S80tky skáčou i po Praze.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 8. 2011 11:07

Ono je otazkou jakou cast z nakladu u Audi je zapricinena vozem a jaka cast naprosto neschopnym mistnim autorizovanym servisem. Jako zazil jsem hodne, ale takovou bandu neschopnych diletantu jaka dela v ceskych Audi servisech nema snad nikdo jiny. Takze bych se vubec nedivil kdyz by ta sama Audina servisovana nekde kde Audinam rozumi (tj. ve zkusene idealne specializovane garazi) mela naklady na servis i radove nizsi.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hyza 25. 8. 2011 11:08

pochybuju ze kazdy autorizak bude mit stejne trotly celorepublikove.
Namluv si, co chceš.
Arguing on the Internet: "Somebody's wrong!"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Militia est vita hominis super terram.
Bella res est mori sua morte.
Hyza
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 8. 2011 11:09

OK, upresnuji autorizaky Audi v ramci Prahy a blizkeho okoli.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alex.. 27. 8. 2011 08:26

to nemusíš, já vyzkoušel všechny autorizáky audi v ČR a je to všechno jako v Praze ;-) někde možná i horší...

-- 27. 8. 2011 09:28 --

Dusan píše:Ono je otazkou jakou cast z nakladu u Audi je zapricinena vozem a jaka cast naprosto neschopnym mistnim autorizovanym servisem. Jako zazil jsem hodne, ale takovou bandu neschopnych diletantu jaka dela v ceskych Audi servisech nema snad nikdo jiny. Takze bych se vubec nedivil kdyz by ta sama Audina servisovana nekde kde Audinam rozumi (tj. ve zkusene idealne specializovane garazi) mela naklady na servis i radove nizsi.


asi tak, od té doby co jezdím k člověku co tomu rozumím jezdím jen na výměnu oleje ;-)
Alex..
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Marek194 1. 9. 2011 10:39

S 80 D5 z roku 2008 se jezdil :o)

No nevím jak jezdí A8 v naftě, ale srovnat to s A8 benzín, tak to je asi od sto světelných let jinde.
No zvláště s tou D5 to byl zážitek, připadalo mi dle zvuku že řídím Transit, turboefekt až to nebylo hezký atd...
Výbava nijak oslinivá....
Jasně za ty prachy neměl každej starotvání tlačítkem v tý době, ale to bych nějak oželel...
Automat ač 6ti stupnovej řadil hůř jak staré 4 a 5ti st.
Marek194
Pozorovatel

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků