Baterka (ford Fiesta)

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MoSSiN 27. 6. 2011 18:06

Zdravim, chci se zeptat na vec tykajici se baterky. Mam Ford fiesta 2005, coz asi v tomto tematu nehraje nejakou roli, ale dobre a zkratka kdyz jedu (stratovani probiha zatim bez problemu) se rozsviti kontolka s baterkou....po chvili zasne....a pak se opet rozsviti...Tak se chci zeptat zdali to je tedy jen banalni vec tu baterku nabit (jiz se nabiji), nebo muze jit o problem s napajenim v aute ?
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 27. 6. 2011 18:54

tohle spis bude napajenim, i kdyz baterka 6 let stara toho uz moc nepredvede, pred zimou rozhodne vymenit! ale soucasne promerit altik kolik dava
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MoSSiN 27. 6. 2011 18:57

baterku jsem nabijel po vanocich....:) altik by mel davat kolik ? :). NApajenim jsem si take myslel ze to nejspise bude, kdyz se to pri jizde rozsviti...to me zas odrbou v servisu !!!! :( penezne asi nevite na kolik to tak prijde ?
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 27. 6. 2011 19:08

to ze jsi nabijel baterku nic neznamena, baterka ma svoji zivotnost a ta je tak 5 - 7 let, ale jsou i extremy.
Takze bych nechal tak 2000 (s rezervou) na novou baterku a pak neco na ten altik. Novej bude stat tak 4000? asi. a nebo nejakej levnejsi repas.
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MoSSiN 27. 6. 2011 19:15

To jsi me moc nepotesil.... :pozor jak (spise tedy kde )se meri ten alternator ? Jinde asi problem byt nemuze v nejakem lajcky receno propojeni (kabelaz) ci co....nezlobte se ale jsem zatim lajk zatim informace jenom vstrebavam...
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S.m.r.ť.á.k 27. 6. 2011 19:20

Praktická životnost je 4-5 let. Výjimky potvrzují pravidlo. Na akumulátory Ca/Ca musí dávat altík nad 14,6V
Vyčpělý uživatel.
S.m.r.ť.á.k
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 27. 6. 2011 19:27

jj nak kolem tech 14V a staci to zmerit obyc multimetrem na konektorech na baterce
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MoSSiN 27. 6. 2011 19:29

Ok, kdyz tedy bude pod 14V je to na novy ? ...diky moc chlapi....Cili normal nastartuji a zmerim to, Ok ? O:-)
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 27. 6. 2011 19:31

jo a zkus postupne pozapinat ruzny spotrebice a svetla co to bude delat, jinak casto staci jenom repase, nemusi se kupovat hned novej :)
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MoSSiN 27. 6. 2011 19:39

ok, ted nabijim baterii a zitra to zkusim jak rikate...:) dekuji moc
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MoSSiN 28. 6. 2011 07:49

Tak opet zdravim. Tak jsem to dnes rano zmeril a zda se, ze je vse ok...baterka kolem 13V a alternator kolem 14V (pohybuje se kolem 14,15-14,4 - drobne zakolisani bylo pri zapnuti dalkovych, jinak pri zapnuti klimatizace vubec a pak se to opet vratilo k normalu )pravda je, ze 14,5V nedosahl, ale to je asi jeste stale v norme. Tak cim to muze byt ? :roll: .....baterkou ze je treba za zenitem ( Muze to byt tim, ze jiz je slaba tak to nedobiji ? Startovat slo uplne normalne) ? nebo necistymi kontakty to asi ne co ?
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 28. 6. 2011 08:28

hmm a nepoblikava ti ta baterka jenom treba pri zahratym motoru? protoze me to dela kdyz mam zahratej motor na tech +- 90 tak se obcas stane kdyz stojim na svetlech a dam blinkr ze mi to zacne kolisat nekam ke 13V (mam na to budik normalne na palubce)
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MoSSiN 28. 6. 2011 08:39

nene normalne to sviti aj 15 minut ( to motor byl zahraty)....ale idnes rano kdyz jsem tam dal nabitou baterku tak se to rozsivitilo sice jen na 3s ale i tak by to asi nemelo delat (motor byl studeny)...nevim co s tim zkusim ted chvili pojezdit s nabitou baterkou a uvidi se...ale kdyby mel nekdo nejeky napad co s tim...sem s nim :)
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 28. 6. 2011 09:18

Co prokluzující řemen k altíku?
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.a.x.i.m.u.s 28. 6. 2011 09:58

Nevím jestli je to u všech fordů, ale v Mondeu jsem před cca měsícem řešil, že mi při startování vyletěly všechny ručičky do maxima, po cca 2s se vrátily zpět a vynulovalo se mi počitadlo denních km a PC.
Kontrolka nesvítila a ani neproblikávala během jízdy. Měřil jsem tedy kolik V na ní je a při startování to šlo k 8V. Dal jsem tedy novou baterii a už vše OK. Pak jsem se dočetl, že to ty budíky dělají když je baterie KO.
m.a.x.i.m.u.s
Potížista
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků