BMW a vše kolem nich III.

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Opravdu vas mrzi ze brasci odrel naraznik?
Absolutne ne. Preju mu to burzoustovi. Ale nahlas to nereknu 10 %  25%  [ 10 ]
Je mi to putna. 8 %  20%  [ 8 ]
Fakt mne to mrzi bo ho mam rad. 12 %  30%  [ 12 ]
Mrzi mne to i kdyz k nemu nechovam zadne city 9 %  23%  [ 9 ]
Celkem hlasů : 39

Odeslat příspěvekod evlo 26. 1. 2011 23:23

Hmm protoze jsi magor a libi se ti drncani. Nechapu proc lidi jako ty proste nekou 24" kola bez gumy? Mozna by to melo horsi grip, ale pro takove je to proste idealni.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kompakt 26. 1. 2011 23:43

evlo
ty asi neumíš číst - píšu, že mám 2 bmw, jedno na normálních a jedno na rft a to na rft je pohodlnější. Prostě to tak je, smiř se tím. Jo a to mám 19" na kupátku a E46 tuším 17".
Jasně, nová řada má jinak nastavený podvozek, ale prostě se počítá s těmi rft.
Tak se uklidni.
Samej dýzl: 330XDA 230kW, 123D 150kW, 320D 110kW
kompakt
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 27. 1. 2011 07:36

z principu je extra tvrdá guma blbost...

btw: to můžou být rovnou celogumáky a nemusí se to nafukovat :wink:
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 27. 1. 2011 08:46

To jsi napsal nepochopitelně, asi mas divnou definici pohodlí, zkus to jak jsem psal úplne bez gum jestli to pro tebe nebude ještě lepší. Jsem zcela klidný, neboj. Btw chvíli jsem ridil f. Calfornia a bylo to pohodlnejsi než třeba range Rover, Passat atd., řekl bych, ze asi jako sko, ale to nejnovější jsem neridil, takže nevím. Dneska jsou holt výrobci co se tyče pohodlí jiZdy dost divni.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 27. 1. 2011 12:08

kompakt píše:evlo
ty asi neumíš číst - píšu, že mám 2 bmw, jedno na normálních a jedno na rft a to na rft je pohodlnější. Prostě to tak je, smiř se tím. Jo a to mám 19" na kupátku a E46 tuším 17".
Jasně, nová řada má jinak nastavený podvozek, ale prostě se počítá s těmi rft.
Tak se uklidni.

jenze tim zmekcenim utrpely zase jizdni vlastnosti...takze porad tam nevidim prinos ;)
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 27. 1. 2011 12:45

kompakt píše:
Deli píše:a hlavně to je kurevsky tvrdý, i na "normálnim" rozměru :)

To je nesmysl, mám E46 na klasických gumách a poslední kupátko na RFT a kupátko je podstatně pohodlnější. Nedám na RFT dopustit, dá se na nich dojet několik set km, sice 80desátkou, ale dá. Rozdíl v pohodlí je už minimální a podvozek s nima právě počítá. Když jsem dal na to kupé normální gumy, tak to bylo jak na houpačce.
:shock:

Já jezdil s E90poFL na 225/45/17 RFT a bylo to horší než E46 na 225/40/18 :-)
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zac.je.toho.loket 27. 1. 2011 13:16

porovnám-li E46 a E90 na stejných gumách, tak druhá zmiňovaná je jistě měkčí a houpavější (resp. komfortněji nastavená), nemám pravdu?
zac.je.toho.loket
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 27. 1. 2011 13:19

no to se neda takhle jednoduse popsat... muj dojem z toho spis je ze podvozek je u poFl soucasne generace 1er nebo 3er nastaveny ala VW pred x lety.... meky v zatackach a tvrdy na nerovnostech..takze v zatackach se to kolibe ale pri prejezdu nerovnosti to neutlumi vubec nic...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zac.je.toho.loket 27. 1. 2011 13:44

to mi pripomina Passat B5.5 8-D
zac.je.toho.loket
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 27. 1. 2011 13:50

rikam, VW pred x lety
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Road_Runner 27. 1. 2011 17:50

:hm nějak nechápu, proč do toho v BMW šli u všech modelů. Přijde mi, že to má spíše nevýhody.

Jsou ty RFL dražší než obyčejné bezdušovky? Jsou na stejných ráfcích? Je nutné mít systém pro detekci ztráty tlaku vzduchu v pneumatice (přes senzory ABS)? Je nutné mít systém na měření tlaku v pneumatice (přes čidla - bývají ve ventilcích - s bezdrátovým přenosem dat)? BMW s runflat nemají rezervní kolo, že? Mají alespoň kompresor a lepidlo (sadu na opravu)?
Hjondé i30.

Now don't you wait or hesitate,
let's move before they raise the parking rate!
Road_Runner
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 27. 1. 2011 17:57

Tak RunFlat přináší pro výrobce spousty výhod. V první řadě ušetří za 1 pneumatiku a hlavně ráfek navíc, což je poměrně dost peněz. Pak mají lehčí auto což se jim zase o pár setinek připočte k lepším emisím a spotřebě. To že při RunFlatu musí být detekce tlaku pneumatik je 0 problém v momentě kdy je to jen SW záležitost na senzorech ABS.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kompakt 27. 1. 2011 21:23

Deli píše:
kompakt píše:
Deli píše:a hlavně to je kurevsky tvrdý, i na "normálnim" rozměru :)

To je nesmysl, mám E46 na klasických gumách a poslední kupátko na RFT a kupátko je podstatně pohodlnější. Nedám na RFT dopustit, dá se na nich dojet několik set km, sice 80desátkou, ale dá. Rozdíl v pohodlí je už minimální a podvozek s nima právě počítá. Když jsem dal na to kupé normální gumy, tak to bylo jak na houpačce.
:shock:

Já jezdil s E90poFL na 225/45/17 RFT a bylo to horší než E46 na 225/40/18 :-)


Hele, možná si jezdil ne po stejných cestách, anebo ses na to zaměřil a přišlo ti to tvrdý. Ale není to tak. Na E46 mám 16" normal gumy, na E90 mám 17"/18" a 19" všechny RFT. Ty 19" jsou pohodlnější než 18" a trochu horší než 17", ty jsou ale zimní, takže měkčí. Tak a všechny ty 3 varianty jsou pohodlnější než E46 16". Neříkám, že RFT jsou stejně pohodlné jako normal. Ale ten rozdíl je dneska podstatně menší než dříve. Ale říkám, že E46 na normál je méně pohodlná než E90 na RFT. Jedinou zásadní nevýhodu RFT vidím ve větší hlučnosti uvnitř auta a při natočení kol. Tak mi chlapi věřte :-) , mám obě ty auta, tak to porovnávám.
Samej dýzl: 330XDA 230kW, 123D 150kW, 320D 110kW
kompakt
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 27. 1. 2011 21:43

Vzhledem k tomu, že ta E90 byla coby náhradní auto, když byla 46ka v servisu, tak ty cesty byly +/- stejný a dal jsem s tim i cestu Brno->Plzeň a zpět :)
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 27. 1. 2011 22:22

Ja jel jen s e46 na 16" a ne RFT a komfort jsem tam teda nenasel, ale deptal me uz ten fakt, ze je tam clovek jak sardinka.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků