Bravo II, 1.4, 140PS MultiAir

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Fénix 25. 12. 2010 15:04

Fiat s pořádným motorem je neprodejný. Strašné pálky
Fénix
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod skytoll 25. 12. 2010 16:09

zase 15.000€ za dobre vybaveny Dynamic so 140k neni az tak vela. za porovnatelnu cenu sa da este kupit napr Leon 1.4 tsi,125k, megane 1.4 tce, 130k, alebo co ine pokial sa clovek neuspokoji len s obycajnou atmosferickou 1.6...

-- 25. 12. 2010 17:10 --

a co kvalita Brava a MultiAiru? navstevovat servis niekolkokrat do roka sa mi nechce

-- 25. 12. 2010 17:11 --

inak vo farbe modra maserati a na 17palcovych dvojfarebnych diskoch fiat vyzera skvele :-) :lol:
skytoll
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mager 25. 12. 2010 16:28

ty robis v skytolle?
mager
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 25. 12. 2010 16:28

Beaumont píše:
Dusan píše:Kdo by si kupoval Fiata, kdyz za stejne penize ma dneska Golf.

Jistě. A kdo by kupoval Golfa, když za stejnou cenu může mít Audi A4 (tedy za cenu plně vybaveného Golfa R může mít holou A4 2.0 TDI). A kdo by kupoval A4, když za stejné peníze může mít... (...)
Takže vlastně proč kupovat Bravo, když za skoro stejné peníze můžu mít Lambo Gallardo, že? :-D


Ale on má Dušan v zásadě pravdu, pokud Bravo T-jet dovybavím na úroveň Golfa, tak stojí prakticky stejně, resp. rozdíl je zhruba 10 tis. ve prospěch fiatu :-)
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod Tommmek 25. 12. 2010 18:56

Mr. Murphy píše:
m4lcolm píše:Stejně mi u Brava chybí motorizace posazená mezi základní 1,4 a T-JET, prostě jednoduchá 1,6 jako ve Stilu. Příplatek by nemusel být tak vysoký a prodávala by se jistě dobře.


atmo 1.6 bývaly dobré motory (stará dobrá 1.6 100k z Fiatu Bravo byla špičková a zábavná... na svoji dobu).... Fiatu se ale spíš jako základ vyplatí ta 1.4 16v, kterou může dávat jako základ do Brava a Dobla a zároven ji použít jako "lepší" motorizaci pro Punta, F500, Lineu apod.... Prostě ten motor je kromě Cromy snad ve všech Fiatech....

Ono ta 1.6 zas až tak nechybí.... stačilo by, aby za 1.4T nebyl u Brava zcela absurdní příplatek 80 tisíc oproti 1.4atmo :oboze :oboze :oboze

Kdyby první Bravo s T-jetem nestálo 370, ale třeba 320, tak by 1.6 nikomu nechyběla (a ani by to Bravo nemuselo mít výbavu "Formula", stačilo by něco oholenějšího....)

-- 25. 12. 2010 15:02 --

skytoll: reálná spotřeba s T-jetama je od ca 6 litrů při ekojízdě mimo obce po nějakých 10-11 v zacpaných městech.... 130 dle GPS je tak 7,5....



Přesně můj případ, taky bych si radši koupil T-JET, sice nějakej 80 tisíc není mnoho, ale jak pro koho...
Tommmek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wolff 25. 12. 2010 19:03

Nesouhlasím. Hele nehodlám studovat ceníky, ale pokud chceš srovnávat, tak musíš srovnávat aspoň přibližně stejné výbavy a stejné motory. Mimo to, potenciální u mě uznatelná jediná výhoda u toho lidovýho vozu je pouze zadní náprava s víceprvkem, což je sice fajn, ale nevím do jaké míry je to nutné na tom autě to mít. Bravo ve vysokých rychlostech drží stopu min. stejně dobře než ten Golf (úpřímně si myslím, že i líp - tedy bavím-li se o Sportu) akorát je trochu horší v komfortu. Mimoto je Golf škaredější a menší než to Bravo. Tedy, byť se Golf považuje za jakýsi etalon a i podle motonovinářů se mu může rovnat pouze Giullieta (ani A3jka a nebo BMW řady 1 ne), tak si reálně myslím, že ty rozdíly mezi těmi auty jsou minimální (... a je jedno jestli vemeš Golfa, Bravo a nebo i tu P308 (ano dělají se furt ještě horší auta, jako Ceed, Auris a podobně, ale ty bych sem netahal).

A jen letmý pohled do ceníku mi říká, že chci li mít Golfa s normální klimou a 5 dveřmi, tak mi nejlevnější se 120 koňovým TSI vyjde min. na 430 000m zatímco bravo s automatickou klimou se 120 koňovým T-jetem vyjde na 385 100. Ferově sem u toho Golfu dal ty dve nutné položky v levných akčních balících... Nehodlal sem si s tím hrát dlouho nicméně rozdíl cca 45 000, což není málo... A za 50 000 je možné mít u brava paket emotion, který ti nahodí do auta všechny možné věci (příplatek byl za dvouzonovou kli,mu u Brava 15 000, takže realně to je ten paket za cca 35 000..., takže b\ tam furt byla rezeva cca 20 000 oproti Golfu, ale to už by v tom autě bylo věcí víc... Bravo je prostě o 10% levnbější, což je realně prostě výhoda toho auta. To, že mnoho zájazníků si připlácí za "kvalitu" je věc druhá... Ale proč ne, jejich volba. je věcí Fiatu přesvědčit zákazníky...
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vsevedko 25. 12. 2010 19:22

Fénix píše:Když kupuje Chuck Noris ostré auto ,kupuje Fiat :-D

Chuck auta nekupuje. On si ich sklada!
vsevedko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod m4lcolm 25. 12. 2010 20:14

Mr. Murphy píše:
m4lcolm píše:Stejně mi u Brava chybí motorizace posazená mezi základní 1,4 a T-JET, prostě jednoduchá 1,6 jako ve Stilu. Příplatek by nemusel být tak vysoký a prodávala by se jistě dobře.


atmo 1.6 bývaly dobré motory (stará dobrá 1.6 100k z Fiatu Bravo byla špičková a zábavná... na svoji dobu).... Fiatu se ale spíš jako základ vyplatí ta 1.4 16v, kterou může dávat jako základ do Brava a Dobla a zároven ji použít jako "lepší" motorizaci pro Punta, F500, Lineu apod.... Prostě ten motor je kromě Cromy snad ve všech Fiatech....

Ono ta 1.6 zas až tak nechybí.... stačilo by, aby za 1.4T nebyl u Brava zcela absurdní příplatek 80 tisíc oproti 1.4atmo :oboze :oboze :oboze

Kdyby první Bravo s T-jetem nestálo 370, ale třeba 320, tak by 1.6 nikomu nechyběla (a ani by to Bravo nemuselo mít výbavu "Formula", stačilo by něco oholenějšího....)

Samozřejmě, je to psáno z toho pohledu, že první bravo s jiným motorem než atmo 1,4 je za 370 tisíc. Což je prostě v době aurise 1,6 133k za 300 tisíc, 308 1,6 VTI za 320 atd. dost šílená politika a vůbec se nedivím, že to nikdo nechce. Ano, kdyby byl základní TJET za cenu toho VTI, byla by to jiná a lidi řešící motor by mohli preferovat spíš to turbo. Jenže to je samý kdyby...
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod xonlymex 25. 12. 2010 22:15

skytoll píše:jaka je realna spotreba s tymto motorom a autom? teraz jazdim na Stile 1.6 benzin, prevazne sam, max dvaja prevazne do a z prace, cca 20-30km denne. priemerna spotreba je cca 7.5l. v lete pri lahkej nohe sa da dostat aj na 6.5l vpohode a v zime to vyskoci na zhruba 8.5l/100km.
podla tabulkovych hodnot ma ten MultiAir co si pamatam 5.7l kombinovanu spotrebu. odhadujem, ze by som pri sviznej jazde mal jazdit priemerne tiez do max 7.5l :?: :hm


Ta spotreba je celkom prijemna. Nejazdim pomaly (no neviem, ci to splna tvoje kriteria "sviznej jazdy") a aj tlacidlo Sport stlacam coraz castejsie (mam vybavu Sport) a kombinovanu spotrebu mam za skoro 10tis km asi 7l (v zime tiez isla mierne hore, bola 6,7). Predtym som mal tiez Stilo 3D 1,6 a tam som mal pri rovnakych trasach a s rovnakou nohou kombinovanu 8,5l, takze je to celkom vyrazna zmena. Asi sa da dostat na tie tabulkove hodnoty, ale to sa mi nechce skusat. ;)

K spolahlivosti sa este nedokazem erudovane vyjadrit, kedze ho mam len necely polrok. Ale zatial vobec nic. Menil som jeden reprak hned po kupe, ale to mi spravili viac-menej na pockanie. Bravo sa zda byt podstatne lepsie poskladane ako Stilo.
Fiat Bravo MultiAir Sport
xonlymex
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 25. 12. 2010 23:10

wolff: čeče nesrovnávej design, ten je absolutně suběktivní a většině lidí se stejně víc líbí vw. Zrovna tak je zbytečné porovnávat jízdní vlastnosti, i když sám tady uznáváš převahu golfu, páč běžný kupec zásadní rozdíl nepozná. Jinak samozřejmě že porovnávám srovnatelné výbavy, tj. Bravo formula 1.4 T-jet 88kW a golf 1.4 TSi 90kw. Golf s comfortem +all in + lepším rádiem je za nějakých 440tis., Bravo s emotionem + kolenním pytlem + výškově stavitelnými pásy :D je za 430tis. Ano v paketu emotion, který jsem původně neměl chuť dešifrovat jsou navíc 17" kola, jejichž smyslu moc nerozumím a které případný rozdíl zvětší, rozumný člověk si je ale nedá :-)
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod m4lcolm 25. 12. 2010 23:13

jasně, do brava doplníme všechno, co má golf, naopak výbavu chybějící v golfu označíme za zbytečnou a dostaneme se tak na srovnatelnou cenu :tleskani :mrgreen:
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 12. 2010 23:15

Uz ste fakt trapny s tim dohadovanim.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 25. 12. 2010 23:20

ano 17" kola u auta s výkonem +-120k je zbytečnost a na tom trvám bez ohledu na značku ;-)
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 26. 12. 2010 08:38

chlapi srovnání cen Bravo vs. Golf je úplně mimo, protože VW dává takové slevy, že je prostě nemožné se bavit nad konfigurátorem.... (nevím jak je na tom se slevama Fiat, asi nic extra, co je tak znám.....)

Jinak jestli jsou 17" zbytečné nebo ne, tak to bych nechal na kupujícím, nějaké obecné pravidlo na to není (a je fakt, že zrovna ty 17", co jsem měl na Bravu já, byly opravdu nádherné.....)
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 26. 12. 2010 10:04

Tak pri tom zrovnavani cien na nieco zabudate.

Ak by stali vedla seba dve cenou aj vybavou rovnake auta - golf a bravo, tak vacsina ludi zoberie VW. Dovodov je viacej a jednym z nich je zla (aj ked dnes nezasluzena) povest fiatu. Realita zivota je taka, ze ak chce fiat predat (a byt povazovany za konkurencieschopny), musi byt cenou pod VW. Vnimanim ludi (spracovavanym reklamami a roznymi urban legends) bude kupa brava vyhodnejsia az bude rovnako vybaveneho golfa o dost vyssia, nie rovnaka. Alebo treba zapracovat na PR.

Tecnicky zalozeny clovek zalezeny v tabulkach a konfiguratoroch rad posudzuje cenu podla technickych cisel a zabuda, ze za tie peniaze ludia kupuju aj ine veci okrem fyzickeho auta. Znacku, predpokladanu cenu buduceho servisu (napr. u mercedesu konkretne predplatene servisne sluzby,) velkost a kvalitu servisnej siete a pod. Je mi jasne ze niektore veci (hlavne znacka) su hoodne imaginarne a pre samotnu prevadzku auta nic neurcujuce, ale to tak mozna pre ludi, ktori maju/mali aut viacej a dokazu sa od niektorych veci odosobnit.

Vacsina ludi napriklad na znacku pocuje. Povies Fiat, ohrnaju nos. Fiat robi dobre auta. Len to ludia nevedia. A podobni floutci ako wolff povest nezlepsia. Skor naopak.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků