Kibitz píše:nanestesti lisi a jeste to ma ve vybave dalsi katalyzator a lambdu navic
jak další katalyzátor a další lanbdu?! To má dvě lambdy a dva katy? No to je síla ... na čtyřválec
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Kibitz píše:nanestesti lisi a jeste to ma ve vybave dalsi katalyzator a lambdu navic
ajif píše:Kibitz píše:nanestesti lisi a jeste to ma ve vybave dalsi katalyzator a lambdu navic
jak další katalyzátor a další lanbdu?! To má dvě lambdy a dva katy? No to je síla ... na čtyřválec
ajif píše:Kibitz píše:nanestesti lisi a jeste to ma ve vybave dalsi katalyzator a lambdu navic
jak další katalyzátor a další lanbdu?! To má dvě lambdy a dva katy? No to je síla ... na čtyřválec
Kibitz píše:nevim tak kdy, to je jenom blud. Mam MPi z posledniho mesice produkce
Kibitz píše:ajif píše:Kibitz píše:nanestesti lisi a jeste to ma ve vybave dalsi katalyzator a lambdu navic
jak další katalyzátor a další lanbdu?! To má dvě lambdy a dva katy? No to je síla ... na čtyřválec
tak ono 16V to tak maji taky, spis se na to meli ***** u archaickyho OHV, ktery do te doby fungovalo dobre a nebylo nijak brutalne rozezrany. ale to ne, muselo se prejit na EU4, tak to vylepsili a jak to dopadlo
ajif píše:....
zkurvená EU. Pro snížení emisí bylo třeba zvýšit spotřebu o 2 litry
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků